לא רק מרגי: השירים שעוסקים בצבעים. ערן לוי, אינסטגרם, שי פרנקו

לא רק מרגי: השירים שעוסקים בצבעים

איזה כיף שיש המון להיטים בכל מיני צבעים! אספנו כמה מהלהיטים האהובים שבחרו צבע משלהם • מנועה קירל ועד ים רפאלי

רק לאחרונה שחרר מרגי סינגל חדש בשם "סגול בהיר", מה שהוביל אותנו לאסוף עוד כמה מהשירים שהתהדרו בצבעים משלהם!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ורוד זוהר

רק בשנה האחרונה שחרר אור עמרמי ברוקמן את השיר המדובר שהפך ללהיט אהוב במיוחד. השיר מדבר על מערכת יחסים שמתגלה שהיא לא מלאה בעולם ורוד כפי שחושבים עם תחילת הקשר. 

 

Black & Yellow

אחד מהלהיטים המוכרים ביותר של וויז קאליפה בו אירח את חבריו לז׳אנר. הלהיט יצא אי שם בתחילת העשור הקודם ועד היום נחשב לאהוב במיוחד. 

ירוק ודבש

הלהיט האהוב של דודו אהרון מ-2016 הוא שיר אהבה כייפי, משום שהוא לא חוגג סיבה מיוחדת, מדובר בסינגל שכל כולו נועד רק סתם כדי לפרגן לבת הזוג ולהגיד לה כמה היא יפה היום וכמה הוא מבין למה הוא התאהב בה. מרגש!

שחור לבן

לא רק מרגי מתהדר בשיר עם צבע - גם בת הזוג של קירל עשתה זאת בעבר עם צבע אחר. זה קרה במסגרת העונה הרביעית של ״כפולה״ בהובלתה.

 

I’m Blue

זוכרים את הלהיט הבא? כי אנחנו לגמרי לא יכולים לשכוח! להקת ״אייפל 65״ הייתה אחראית לאחד מהשירים הכי מדבקים שיש וכולו כחול! מצטערים מראש אם אתם שוב תזמזמו מעכשיו את ה״דה בי די דה בה די״.

 

אדום אש

אלון דה לוקו (זוכרים?) הביא משב רוח אנרגטי ומרענן לראפ המקומי. אחד מהשירים המוכרים שלו הוא ״אדום אש״ שכולו על טהרת הצבע האדום ומלא בדימויים הקשורים לצבע.

 

ורוד שחור

טליסמאן וים רפאלי הם שילוב מנצח ומתכון מושלם ללהיט, כך גם קרה עם השיר ״ורוד שחור״ ששחררו בשלהי 2019. אומנם היחסים בין השניים קצת נפגעו בעקבות הזוגיות של רפאלי עם הזמרת שירה מרגלית, האקסית של טליסמאן. הסינגל המשותף של השניים עוסק בפרידה כואבת שהמסר שלה הוא שלצד כל הרגעים הורודים שלהם יש גם רגעים ׳שחורים׳, כמו שטבעי שיקרה במציאות. 

כחול ולבן

אין ישראלי שלא מכיר את אחד מהשירים הסימבוליים ביותר של ימי העצמאות. ״כחול ולבן״ הוא שיר שמלווה אותנו כבר מהילדות בגן בטקסים החמודים עם הדגלים ועד הבגרות. אומנם לא מדובר בסינגל קלאסי של זמרים, אבל לגמרי שיר צבעים יפה! 

 

 

תגובות