סיכומוזיקלי: ניקול ראידמן חוגגת בשיר מרגש ומור רביעי בלהיט חדש. רן יחזקאל

סיכומוזיקלי: ניקול ראידמן חוגגת בשיר מרגש ומור רביעי בלהיט חדש

עוד שבוע הגיע לסופו, ואתם כבר יודעים מה הדרך הכי טובה לסגור את השבוע. ניחשתם נכון - סיכומוזיקלי! גם השבוע אספנו לכם את השירים המעולים שיצאו במוזיקה הישראלית בשבוע החולף, וכרגיל הרשימה פשוט ב ו ם! השבוע תוכלו למצוא: להיט חדש למור, מיקה משה מרגשת את כולנו, והזמר החרדי שבא לנפץ את כל הסטיגמות

עוד סוף שבוע בפתח ועוד רשימה שהכנו במיוחד עבורכם. הפעם בסיכומוזיקלי השבועי שלנו מחכים לכם בין היתר סינגלים חדשים של ניקול ראידמן שמפתיעה בסגנון שונה, מור שמפציצה כמו בכל פעם, וכפיר צפריר שלוקח את הראפ לסגנון הייחודי שלנו. האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ניקול ראידמן - בין החלומות

ממש היום חוגגת ניקול ראידמן את יום הולדתה ה-35, ומה יותר משמח משיר חדש לרגל החגיגה? נדמה כי זהו השיר הכי חשוף, מרגש ונוגע ששמענו מראידמן עד כה, ואנחנו חייבים לציין כי אפילו הופתענו. את השיר ״בין החלומות״ כתבה והלחינה עבורה דנה לפידות, ועל ההפקה לירן שושן יחד עם ראידמן בעצמה. הפעם לא מדובר בשיר עם קליפ גרנדיוזי עם הפקות ענק, אלא רק ניקול בצורה הנקייה שלה והכי פשוטה שיש. השיר החדש מסכם תקופה פחות נוצצת בחייה, בה חוותה הרבה תסכול וכאב. אנחנו לא יכולנו שלא להתרגש ולהתאהב בה אפילו עוד יותר ממה שהיינו עד עכשיו.

לסיכום: מפתיעה לטובה

 

מיקה משה - מה אתה מבקש

מיקה משה כבשה את כולנו בתכנית ״בית הספר למוזיקה״ וסחפה את הלבבות שלנו אל תוך המוזיקה שלה. השבוע שחררה מיקה את סינגל בשם ״מה אתה מבקש״, סינגל נוסף מתוך אלבום הבכורה שלה שבדרך, אותו כתב נועם חורב, הלחינה סתיו שמש והפיק אלנתן שלום. עם צוות מנצח שכזה, לא יכול שלא לצאת שיר מושלם. בכל שיר מיקה מראה לנו את הבגרות שיש בה ובקול שלה, ומגישה לנו את הטקסט בצורה הכי נקיה שיש. את השיר הקדישה מיקה לאחותה הקטנה, ואמרה שלנצח תהיה שם בשבילה.

לסיכום: התרגשנו

 

מור - הכל אצלך נורמלי

ילדת הפלא מור שכבר מזמן ביססה את מעמדה בתור אחת הזמרות חמות שיש היום בארץ, שחררה השבוע סינגל חדש והטריפה אותנו כרגיל! את השיר ״הכל אצלך נורמלי״ כתב והלחין רועי מאנה, ועל ההפקה יעקב למאי, עדן חסון ואור כהן. הטקסט חדר לנו עמוק ללב, והקול של מור שמצליח לגעת לנו בדיוק בנקודות הרגישות והנכונות, לא יכלו להשאיר אותנו אדישים לשיר המיוחד הזה. הוספנו היישר אל הפלייליסט ויש לנו תחושה שהשיר לא הולך לצאת לנו מהראש בזמן הקרוב. 

לסיכום: הכל אצלך להיט!

 

כפיר צפריר - חרקות

שיר חדש לכפיר צפריר הוא תמיד סיבה לחגיגה, וכשהשיר כל כך טוב החגיגה היא כפולה! השבוע שחרר הזמר את הסינגל ״חרקות״ אותו כתב והלחין בעצמו, והפיק יחד עם גיא קושנירסקי. צפריר סיפר על הסיטואציה המשעשעת שמאחורי השיר: ״השיר מדבר על דייט שאליו יצאתי עם מישהי שתמיד התאגתה בכך שהיא ׳נהגת שודים׳. כשהיא נהגה ראיתי את חיי חולפים לפניי אך מצד שני הייתי צריך לשמור על קור רוח״. השיר הוא חלק מהאלבום ״רוץ״ שעתיד לצאת בקרוב, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות! כפיר מביא איתו ראפ בשילוב עם אלמנטים שיחודיים רק לו, ואנחנו סקרנים בכל פעם מחדש לפני שיוצא שיר, שכמובן מתעלה לנו על כל הציפיות.

לסיכום: מיוחד וכיפי

 

נאדה - זיני גאנג

אם אתם עדיין לא מכירים את השם, הגיע הזמן שתשננו טוב טוב - נאדה! השיר ״זימי גאנג״ שיצא השבוע הוא הסינגל החמישי מתוך אלבום הבכורה שלו. את השיר כתב נאדה (נדב יהושע) בעצמו והלחין יחד עם אור צבי ותומר כץ, שאחראי גם על ההפקה. בסינגל נאדה מראה יכולות ראפ גבוהות, וכתיבה מתוחכמת ושנונה. נדב מספר: ״׳זימי גאנג׳ הוא השם של הקהילה שבה נמצא כל מי שהאמין בי ובמוזיקה שלי, ודוחף אותי להמשיך מהרגע הראשון. זה לגמרי מוקדש לו״. בקרוב יצטלם גם קליפ לייב לשיר, ואנחנו הכי מחכים לראות אותו. ואגב, אם תהיתם - זימי הוא הכלב של נדב מהשירות הצבאי שלו.

לסיכום: אנחנו כבר חלק מהזימי גאנג??

 

ברק גרוסברג - The Golden Rule

השבוע נתקלנו בסינגל חדש ומדהים בשם “The Golden Rule” של המוזיקאי ברק גרוסברג, סינגל שני מתוך אלבום חדש עליו עובד. גרוסברג הוא בדיוק השילוב של קודש וחול, ומשלב במוזיקה שלו רוקנרול עם אמירה יהודית חסידית. ברק מספר על השיר החדש כי הוא נולד מתוך רצון לכתוב שיר על אהבת חינם ומתוך ההבנה שזה מה שהעולם ובפרט המדינה שלנו צריכים עכשיו. ״ההשראה לכך מגיעה מהגישה החסידית המלמדת לקבל ולאהוב כל אחד בדיוק כמו שהוא, גם אם הוא ההפך ממני״. אנחנו עפים על המוזיקה שלו שכל כך שונה בנוף של מה שאנחנו רגילים לשמוע בדרך כלל, ומשוכנעים שהדרך שלו מובטחת.

לסיכום: Golden Musician

 

עדן שאבי - מתחתנת

השיר החדש של עדן שאבי לגמרי עשה לנו חשק לרקוד. עדן פרץ לחיינו לפני עשור כאשר השתתף בתכנית ״אייל גולן קורא לך״, ולפני כשנה וחצי עשה קאמבק בתכנית ״הכוכב הבא לאירוויזיון״. את השיר ״מתחתנת״ כתב והלחין שאבי בעצמו יחד עם משה שוחט וספיר נוני, שאחראיים גם על ההפקה. השיר הוא שיר חתונות שהיה צפוי לצאת לפני הקורונה, אך אז הגיעה המגיפה ששינתה את התוכניות של כולנו. עכשיו זהו בדיוק הרגע המושלם של עדן לשחרר את השיר הזה, שפותח את עונת החתונות בצורה הכי משמחת וכיפית שיש. בקליפ המושקע מככבת יוצאת ״האח הגדול״ חגית היימן, ואנחנו כבר לגמרי התמכרנו.

לסיכום: עשה לנו שמח בלב

 

שווה האזנה

נופר סלמאן ואביבה אבידן - פרי גנך (מתוך ״היורשת״)

השבוע עלתה לאוויר הסדרה ״היורשת״ שריתקה את כולנו למסך, אך מה שגנב את ההצגה לא פחות הוא הביצוע המיוחד הזה מתוך הפרק הראשון לשיר ״פרי גנך״. במקור מבצעת אותו הזמרת אביבה אבידן, והפעם הצטרפה אליה נופר סלמאן. השתיים שרו את השיר בצורה כל כך מרגשת, שהזכירה לנו עד כמה אנחנו אוהבים אותו. צומררנו.

 

 

תגובות