לוקח את זה באיזי: הראפר איזי בהופעה אנרגטית ומקפיצה. ליאל דנינו

לוקח את זה באיזי: הראפר איזי בהופעה אנרגטית ומקפיצה

לאחר שנה ארוכה של קורונה ובלי הופעות - חזר הראפר והיוצר איזי להופעה מטורפת ברידינג 3 שבנמל תל אביב • ביקורת הופעה

באולם שהיה מלא עד הסוף ניתן היה למצוא ממעריצים צעירים בני 5 ועד בוגרים באזור גילאי ה-30 שגדלו על איזי כשהיו קטנים. בקהל ניתן היה למצוא גם לא מעט סלבס, כמו כוכב הרשת בן זיני, דניאל עמית, ואדם אליוף מהאח הגדול - שהפגינו סולחה לאחר הריב המתוקשר. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ניתן להבחין שהושקעה מחשבה רבה בהפקה מושקעת שלא חסכה אף פרט. על הבמה הופיע איזי עם ארסנל מכובד של לא פחות מ-Dj, גיטריסט, שני זמרי ליווי ולהקת רקדנים. את ההופעה התחיל איזי בלהיט הידוע "מדביק אותי לקיר" שהקפיץ את הקהל באוויר וחימם אותו מעולה להמשך הערב. משם המשיך ללהיט "מציאות אחרת" בביצוע מצויין ועם השיר "הוויאנס" מהאלבום האחרון.

© ליאל דנינו

לאחר מכן זכינו לקחת חלק בהצעת נישואין מרגשת של בחור מהקהל שאיזי העלה לבמה.  וספויילר: היא אמרה כן. בתזמון מעולה(או מתוכנן) שר את "בקרוב אצלך" מה שהרים את הקהל עוד יותר באנרגיות. ואז המשיך עם הסינגל "בייגלה" תוך כדי שהרקדנים מחלקים ערמות של בייגלה חם לקהל. 

לבמה עולה הזמר הצעיר לידור ויצמן, כדי לשיר את הסינגל הטרי "הפוך על הפוך" בביצוע קצבי ומרענן. לאחר מכן נשאר לידור על הבמה לשירים נוספים "אחרון הימים", "תעשה טוב" ועוד. ויצמן הצליח להפגין יכולות ווקאליות מרשימות, להחזיק במה ולתת ביצוע מדהים על הבמה. 

© ליאל דנינו

לאחר הלהיטים "קולומביאנה", "מריאור" ו"פול גז" הגיע השיא של הערב - השיר "כולבויניקית". אולי הלהיט הכי גדול של איזי. הביצוע היה מצויין והקהל היה בטירוף. ללא ספק מראה שהקסם של השיר עדיין נשאר. את הערב המשיך בשירים מהאלבום האחרון בשילוב להיטים מן העבר, בביצועים מוצלחים שהשאירו את הקהל אנרגטי וקופצני במהלך כל הערב.

© ליאל דנינו

לסיכום ניתן להגיד שאיזי נהנה מקהל נאמן ממנעד רחב של גילאים - מצעירים ועד מבוגרים. הקהל נהנה מאוד מההופעה ששילבה קלאסיקות ותיקות עם שירים חדשים מעולים. אחרי הופעה כה מוצלחת אפשר להגיד - הוא בין הבודדים שעוד עושים את זה נכון.

© ליאל דנינו
תגובות