סיכומוזיקלי: דודי בוזגלו בעוד להיט ויובל דיין מקרבת לבבות. באדיבות יחסי ציבור

סיכומוזיקלי: דודי בוזגלו בעוד להיט ויובל דיין מקרבת לבבות

שבוע עמוס וגדוש במוזיקה עבר עלינו, וכמובן שאנחנו שוב כאן כמו בכל שבוע בשביל לעשות לכם סדר בבלגן. בסיכומוזיקלי השבוע תוכלו למצוא: אח של רן דנקר בסינגל שהכי כדאי לכם להכיר, יובל דיין בשיר מרגש, דודי בוזגלו משחרר עוד שיר קצבי ושיתוף הפעולה שימיס לכם את הלב

בסיכומוזיקלי השבוע תוכלו למצוא הכל: דודי בוזגלו שירים אתכם מהספה, אלה לוי שתרגש אתכם והדר פרג׳ון שתעיף לכם את המוח. הסתקרנתם, אנחנו יודעים. אז קחו לכם את השעה הקרובה ותאזינו למוזיקה הכי מיוחדת שיצאה בשבוע האחרון.  תהנו!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

יובל דיין - קרוב בינינו

יובל דיין האהובה שלנו פותחת לנו את הלב בכל שיר מחדש, וגם הפעם לא פספסה אף פינה בלב שלנו ומילאה את כולו. את השיר ״קרוב בינינו״ כתבה יובל והלחינה יחד עם אבי אוחיון והפיק מתן דרור, ועם צוות מנצח שכזה היה ברור שיצא שיר לא פחות ממושלם. יובל מספרת כי השיר נכתב פחות משבוע לפני ששחררה אותו ומוסיפה - ״השיר מגיע אחרי תקופה ארוכה שבה לא יכולנו להתקרב, שהפרידו בינינו מסיכות וסגרים, ועכשיו הגיע הזמן לשמוח!״. דיין מצליחה לקרב בינינו מחדש בזכות השירים שלה, ועם מוזיקה כזו אנחנו מסכימים לגמרי כי עכשיו זה בדיוק הזמן המושלם לשמוח!

לסיכום: מדהימה אותנו כמו תמיד

 

דודי בוזגלו - לוקח טרמפ

הזמר הצליח דודי בוזגלו שחרר השבוע עוד סינגל שכבר בדרך להפוך ללהיט ענק. את השיר ״לוקח טרמפ״ הפיקו גל ג׳ו כהן ואיל ישי, שגם כתבו את השיר והלחינו יחד עם ניב מנצור. כל שיר של בוזגלו הופך להצלחה מטורפת, ולנו קשה שלא להצטרף לכל הטירוף שהולך סביבו! כבר בשמיעה ראשונה התאהבנו בשיר וידענו שהוא הולך ישירות לפלייליסט שלנו, ומהרגע שיצא אנחנו פשוט לא מצליחים להפסיק להאזין לו.

לסיכום: כבר מכורים!

 

מאור תיתון וענבר זיגדון - תסתכל עליי

מאור תיתון הוא ללא ספק אחד המוזיקאים היותר מוכשרים שיש לנו כאן בתעשיית המוזיקה הישראלית. עם להיטי ענק שכתב לזמרים אחרים ועם סינגלים משלו בו הוא כובש אותנו עם הקול המיוחד שלו, כבר אפשר להגיד שתיתון נמצא לגמרי בטופ שלנו. השבוע שחרר שיתוף פעולה יחד עם הזמרת ענבר זיגדון - ״תסתכל עליי״. את השיר כתב והלחין בעצמו ועל ההפקה משה בן אברהם ואופק יקותיאל. מאור מספר על השיר: ״בתקופה הכי קשה בחיי, בחרתי להסתכל על הטוב וקלטתי שיש לי זמן לכתוב, זמן לנוח, לעצור, לחשוב, להרגיש את הרוח. הרגשתי שזה דואט וחיפשתי את הכתובת הנכונה לשיר הזה. בטיימינג מושלם פנתה אליי ענבר זיגדון במטרה לשיתוף פעולה. החיבור היה מטורף ומיידי״. השילוב בין השניים יוצר שיר קסום, וממש הרגשנו כאילו אנחנו מתנתקים מהעולם שבחוץ ונשאבים אל תוך העולם של השיר.

לסיכום: עוצרי נשימה

 

ירדן דנקר - כדאי לך להכיר אותי (עם טהר ונוה צור)

השבוע שחרר ירדן דנקר עוד שיר בדרך לאלבום ה-EP שלו. את השיר ״כדאי לך להכיר אותי״ כתב והלחין יחד עם טהר (שאחראי גם על ההפקה) ונוה צור. השיר הוא שיר היכרות, בו שלושה גברים נקלעים למצב של ריב על אותה הבחורה. הקליפ המיוחד צולם כולו בקונספט מקורי במצלמה של האייפון, בתוך הפילטרים של האינסטגרם. אנחנו עפנו על השיר שהרקיד אותנו וגרם לנו רק לרצות לזוז. דנקר מוכיח משיר לשיר כי הוא כבר מזמן לא ״אח של״, אלא מביא את האמירה שלו ואת המוזיקה שלו, ועושה זאת בצורה פשוט מעולה!

לסיכום: כדאי לכם להכיר אותו

 

הדר פרג׳ון - שלא יגמר

נראה כי הדר פרג׳ון בדיוק על המסלול הנכון. לאחר ששחררה לפני כחודשיים את הסינגל הראשון שלה שאף הספיק להיכנס לפלייליסט הערב של גלגלצ, משחררת הזמרת הדר פרג׳ון סינגל נוסף בשם ״שלא יגמר״. את השיר כתבה הדר והלחינה יחד עם בן שופן, שגם הפיק לה את השיר הזה (בצורה מדהימה יש לציין!). דרך השיר הדר קוראת לנשים להרגיש חופשיות ומשוחררות להביע ברבים רגשות של אהבה ותשוקה. ״השיר מטשטש את הגבולות והמוסכמות החברתיות בהן מקובל שתפקיד הגבר צריך להיות אקטיבי, ליזום, להוביל קשרי אהבה, לעומת האישה שנדרשת להיות יותר פסיבית ומופנמת״. אנחנו הכי עפים על הגירל פאוור, ועם סינגלים כל כך טובים - באמת שלא יגמר!

לסיכום: עשתה זאת שוב - ובענק

 

ספיר נהון - מי אתה

ספיר נהון היא בדיוק מסוג האנשים שחיכינו כבר שיצא להם סינגל נוסף, ופשוט ידענו שהוא הולך להיות טוב. השבוע ספיר שחררה את הסינגל ״מי אתה״, וכמו שכבר ידענו עוד לפני ששמענו אותו - הוא פשוט מצוין! את השיר כתבה נהון יחד עם עידו נמר, והפיק גיא דאן. השיר תפס לנו את האוזן מהרגע הראשון. הקול של ספיר מלא ברגש והיא מצליחה בשיר להעביר את הכאב שלה שחוותה לאחר הפרידה בעקבותיה נכתב השיר. המון פעמים לאחר פרידה, מנסים לצאת חזקים ולהראות כאילו הכל בסדר. בשיר ספיר לא מפחדת להראות את המקום הפגיע והרגיש בו כולנו נמצאים אחרי פרידה, ולא מתביישת להראות את הכאב. אהבנו מאוד.

לסיכום: נגעה לנו בלב

 

נדב פיליפס - ג׳ט לג

תגידו מה שתגידו, לשירים של נדב פיליפס פשוט אי אפשר להישאר אדישים. השבוע שחרר פיליפס את הסינגל ״ג׳ט לג״, אותו כתב והלחין יחד עם תמיר חיטמן וsync (חן קורדובה ואביב ברנהולץ), שגם הפיקו את השיר. בשיר מספר פיליפס על הרצון אך לצד זה גם הקושי לשכוח מהדרמות והדאגות, והרצון להצליח ולפרוץ, ללמוד להנות ולאהוב את החיים והרגעים הפשוטים מבלי לתת מקום למחשבות טורדניות. בין השורות נשמע כאילו פיליפס נותן מקום למחשבות שמסתובבות בראשו, מה שלגמרי מוסיף ומכניס אותנו עוד יותר לאווירה של השיר. הסינגל הזה הוא השני מתוך האלבום עליו נדב עובד, ואם עד כה האלבום נשמע ככה, הוא לגמרי בדרך הנכונה.

לסיכום: הכי שיר לפלייליסט

 

עידן טמלר - מקום פרטי

לפני יותר משבע שנים נחשפנו לראשונה לזמר עידן טמלר, כאשר התמודד בעונה הראשונה של אקס פקטור ואף הגיע עד לגמר כחלק מלהקת ״פיוז׳ן״. השבוע יצא טמלר לדרך חדשה ומרגשת ושחרר סינגל בכורה. את ״מקום פרטי״ כתב טמלר יחד עם אסף אברבוך, שהפיק את השיר. השיר מדבר על מציאת מקום פרטי בו אפשר לכבות את רעשי העולם שמסביב ולהתמקד בדברים ובאנשים שחשובים לך. לשיר יש קצב מגניב ובלי לשים לב שמענו אותו שוב ושוב ושוב. אנחנו לא יודעים איפה המקום הפרטי של כל אחד מכם, אך אנחנו בטוחים כי בכל אחד מהמקומות האלו היינו שמחים לשים אוזניות ולהתנתק עם השיר המיוחד הזה.

לסיכום: מחכים כבר לשמוע עוד!

 

אלה לוי - אולי

זמרת יוצאת בשם אלה לוי שחררה השבוע סינגל נוסף בדרך לאלבום הבכורה שלה. את השיר ״אולי״ כתבה והלחינה לוי עצמה והפיק אלון אוחנה. אלה מספרת כי ״השיר עוסק בהחלטה לקום ולעזוב, לצאת לדרך חדשה, להגשים חלומות ולשאוף הכי גבוה שאפשר״. לפני כשנה וחצי עברה לוי תקופה לא קלה בה נפרדה מבן זוגה, מכרה את הבית והמשיכה משם עם שני ילדיה. לוי עברה לגור בקיבוץ ושם חברה למפיק שלה, יחד הם עובדים כעת על אלבום הבכורה שלה. ״חשוב לי להעביר את המסר הזה. לעולם אל תפסיקו להאמין, לעולם אל תוותרו על החלומות שלכם״.

לסיכום: מעוררת השראה

 

נוי ארז - כבר לא חשוך

נוי ארז מביאה אלינו מוזיקה מיוחדת שלא יוצא לנו להיתקל בה הרבה, ובשיריה משלבת אופרה יחד עם מגוון סגנונות שונים. השבוע שחררה את הסינגל ״כבר לא חשוך״ שיצר לה עומרי 69 סגל. השיר הוא שיר עם מסר חיובי שבא להנחיל לנו אופטימיות בימים אלו. ארז מספרת על השיר: ״כשעבדתי עם עומרי על השיר, סיפרתי לו על השנה הקשה שעברתי, במהלכה כמעט איבדתי את אבי האהוב. זו הייתה שנה רצופת אירועים שנסכה בי תחושה שאני מתבגרת מהר מהרצוי״. עוד מוסיפה כי ״השיר מבטא את כל מה שאני מאמינה בו וחיה לפיו: הרצון ללכת נגד הזרם ולהוכיח שגם להיות שונה זה בסדר, שכל אדם צריך להקשיב לקול הפנימי שלו וללכת בדרך שטווה לעצמו עד הסוף״.

לסיכום: אהבנו ממש את המסר

 

שווה האזנה

״שבוע טוב״ ב18 סגנונות שונים

אחרי ששמענו את הגרסה הזו, השבוע שלנו בשניה הפך להיות הרבה יותר טוב! יאן זלקה ואושר סקורצרו הם כבר מזמן לא שמות שחדשים לנו באוזן, אך אם במקרה אתם עדיין לא מכירים - זה בדיוק הזמן שלכם ללכת ולהאזין לקאבר המיוחד הזה. השניים לקחו את השיר ״שבוע טוב״ של אברהם טל, וביצעו אותו בלא פחות מ-18 סגנונות שונים! קרן פלס, נסרין קדרי, רוני דלומי, עדן חסון, מאור אדרי ועוד רבים, וכל מה שנותר לכם לעשות הוא פשוט ללחוץ ״פליי״ ולהנות משלוש דקות שירימו לכם את הסופש! 

 

 

תגובות