סיכומוזיקלי: כרקוקלי בשיתוף פעולה מדהים. צילום: שחף בגר. באדיבות יחסי ציבור

סיכומוזיקלי: כרקוקלי בשיתוף פעולה מדהים

השבוע עבר כל כך מהר, שבקושי הספקנו לשים לב לכל המוזיקה המדהימה שיצאה בשבוע החולף. עכשיו כשהסופש בפתח, וגם החופש הגדול התחיל באופן רשמי, זה בדיוק הזמן לשמוע את כל המוזיקה המעולה שאולי פספסנו במהלך השבוע. ברשימה תוכלו למצוא: כרקוקלי ופלד בשיתוף פעולה ממכר, זוכת ׳דה וויס׳ עמית שאולי בסינגל חדש, והדואט של נופר סלמאן ונסרין קדרי

וואו וואו, כמה שאנחנו אוהבים את כל השירים שברשימה שלנו השבוע! השבוע תוכלו למצוא אצלנו ברשימה את התותחים הכי כבדים שיש - כרקוקלי ופלד בסינגל משותף ומשוגע, נטלי כחלון שהפנטה אותנו בקול שלה, ונופר סלמאן ונסרין קדרי בדואט. בקיצור, לכם נשאר רק להמשיך לקרוא ולהאזין לכל המוזיקה המעולה הזו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כרקוקלי & פלד - וואן טו

אנחנו לא יודעים אם חם לנו יותר מלראות אותם בבגדי פליז באמצע הקיץ, או שפשוט השיר העלה לנו את כל הטמפרטורות בגוף! השבוע הצמד האהוב עלינו כרקוקלי שחררו שיתוף פעולה יחד עם פלד בשם ״וואן טו״, שנכתב על ידי השלושה יחד עם עדי רותם שאחראי גם על ההפקה. הקשר ביניהם נרקם כבר לפני כשלוש שנים, כאשר פלד היה אמור לקחת חלק בשיר ״תשע נשמות״ ששחררו האחיות והפך ללהיט. לבסוף הדבר לא יצא לפועל, אך כנראה שכל עכבה לטובה, כי שיתוף הפעולה החדש הוא ללא ספק אחד הדברים המדויקים ששמענו! אהבנו לגמרי, ולא ספרנו עד שלוש עד שהעפנו אותו ישירות לפלייליסט שלנו.

לסיכום: מטורפים!

 

עמית שאולי - מסובך

איך התגעגענו לזוכת דה וויס עמית שאולי, וסוף סוף היא חוזרת. לפני קרוב לחצי שנה שחררה את הסינגל הראשון שלה, ועכשיו זה בדיוק הזמן לסינגל השני - ״מסובך״. את השיר כתבו לה חן אהרוני ויובל מעיין, שגם הפיק אותו. אין ספק שלשאולי יש את אחד הקולות היותר מיוחדים שיש לנו כאן, וגם כשהיא שרה בעברית היא לגמרי מביאה את הטאצ׳ הבינלאומי בשירה שלה. כבר משמיעה ראשונית נדבקנו חזק לשיר, וכל מה שבא לנו הוא לשים אותו בפול ווליום בבית שוב ושוב ושוב!

לסיכום: פשוט מתים עליה!

ענת חיטמן - אין רק חושך בלילות

הזמרת והיוצרת ענת חיטמן שחררה השבוע את השיר ״אין רק חושך בלילות״, סינגל נוסף בדרך לאלבום השני שלה. מאז ששחררה את אלבום הבכורה עברו כבר שבע שנים, ושבע שנים הן לגמרי מספיק זמן לאלבום הבא. את השיר הפיק חן מצגר אדר ונכתב על ידי חיטמן עצמה. הקליפ מככבת שני גולדשטיין, שאף היוותה לחיטמן השראה בכתיבת השיר. התרגשנו מהטקסט היפה והמעצים, ואנחנו כבר מחכים לשמוע ממנה עוד.

לסיכום: עשתה לנו טוב באוזן

 

נטלי כחלון - היו ימים

לזמרת נטלי כחלון נחשפנו לראשונה כשהשתתפה בתכנית ״דה וויס״, והתאהבנו ישר. השבוע שחררה כחלון סינגל בשם ״היו ימים״, אותו כתבה לירון בן שמעון והלחינה יחד עם יובל בן דוד, שאחראי גם על ההפקה המוזיקלית. השיר הוא שיר געגועים לילדות, להתחלה, לאהבה הראשונה שנכנסה לנו ללב ובנתה לנו שם חדר. הקול הייחודי שלה נחרט לנו במוח מאז ועד היום, ואנחנו פשוט לא יכולים להפסיק להאזין למוזיקה שלה. התאהבנו מחדש ויש לנו תחושה שהשיר הזה הולך להיות לנו בראש כל הסופש.

לסיכום: מוכשרת על

 

לאור - תגידי שלום

לאור הוא מסוג האנשים שמוזיקה היא לא רק מקצוע בשבילם, אלא לגמרי העוגן והנפש שלהם, המקום המוגן שלהם. למי שעדיין לא יצא לשמוע, יבין זאת תוך מספר שניות של האזנה לשיר החדש שלו. את השיר ״תגידי שלום״ כתב והלחין לאור יחד עם תמיר חיטמן ונועם עקרבי, שגם הפיק את השיר. השיר מתאר את הרגע הזה שכל אדם חווה בשלב מסוים בחיים, שהוא הקושי להשתחרר ממערכת יחסים פוגעת וכמיהה להיאחז בעבר לעוד כמה רגעים בשביל התקווה הלא ממומשת. לאור מספר: ״אני לא מנסה לחקות אמנים אחרים אלא רוצה להביא את המקסימום שלי, כדי שיראו את מי שאני באמת דרך המוזיקה, וזה לדעתי הדבר הכי יפה שיש ביצירה״. אנחנו מסכימים איתו ואומרים לו באופן נחרץ ששומעים את האמת הטהורה שלו במוזיקה שהוא יוצר, ושזה לחלוטין לא נשמע כמו אף אחד אחר.

לסיכום: נשמע כמו מלאך

 

בן שאשא - נתתי לך ללכת

בן שאשא הוא זמר שפשוט אי אפשר להתעלם ממנו! כל שיר או קאבר שלו סוחף אחריו עשרות אם לא מאות אלפי צפיות, ואין ספק כי הוא אחד השמות העולים בתעשיית המוזיקה בתקופה האחרונה. את הסינגל החדש של שאשא - ״נתתי לך ללכת״, כתב והלחין אדיר גץ והפיק דניאל משה. זה לא סוד שכל שיר שאדיר גץ יוצר נכנס לנו אוטומטית ללב וכובש אותנו, וגם הפעם זה קרה. השיר שכתוב מושלם ומבוצע באופן מדהים נכנס לנו למעמקי הלב, ולגמרי הולך להישאר שם. זה רק עניין של זמן עד שגם השיר הזה יגרום אחריו עוד מאות אלפי צפיות.

לסיכום: התמכרנו!

 

נפתלי קון - כפרה על הכסף

אם אתם לא מכירים את נפתלי קון, זה בדיוק הזמן שלכם להיחשף אליו לראשונה (ותזכרו איפה שמעתם אותו קודם!). השבוע שחרר נפתלי סינגל בשם ״כפרה על הכסף״, אותו כתב, הלחין והפיק בעצמו. השיר נכתב מראש בכלל לזמר אחר, אך כאשר נפתלי ביצע אותו הבין שהוא כל כך נהנה ממנו, והחליט להשאיר אותו לעצמו. השיר הוא קליל והומוריסטי ומציג את הזמר בזווית שונה ואחרת, שבדרך כלל לא יוצא לנו לשמוע ממנו. אנחנו עפים על הגיוון בסגנונות ושמחים שיצא לנו לשמוע ממנו גם את הצד הזה.
לסיכום: קליל וכיפי

 

 

שווה האזנה

נופר סלמאן ונסרין קדרי - לומדת ללכת (מתוך ״היורשת״)

אחד הדברים היותר טובים שיצאו מהסדרת ״היורשת״, מעבר לעלילה המרתקת הוא חד משמעית הצד המוזיקלי של הסדרה, והביצועים המדהימים שאנו זוכים לשמוע מתוכה. הביצוע מאחד מפרקי השבוע לשיר ״לומדת ללכת״ של נסרין קדרי, אותו מבצעת בסדרה יחד עם נופר סלמאן. הגרסה המחודשת הזו עשתה לנו כל כך טוב בלב ובאוזן, ואפשר להגיד שאנחנו כבר קצת מכורים.

 
תגובות