פתיחה מושלמת: אחרי שנתיים, דניס לויד חוזר לבמות. קרדיט צילום ליאור כתר

פתיחה מושלמת: אחרי שנתיים, דניס לויד חוזר לבמות

שנתיים עברו מאז הזמר הישראלי הבין לאומי, דניס לויד, עמד על הבמות הגדולות והפציע בהופעה חיה • אמש, פתח מחדש את סיבוב ההופעות שלו בהופעה מטורפת בהיכל "מנורה מבטחים" בתל אביב. לביקורת המלאה

תשע בערב, היכל "מנורה מבטחים" בתל אביב - העיר שלעולם אין לה הפסקה, מתמלא עד סופו, ההתרגשות בשיאה, הקהל כולו בציפייה ואווירה מחשמלת שוררת בהיכל שמנה אלפי אנשים שבאו במיוחד כדי לראות, את האחד והיחיד דניס לויד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אין ספק, הציפייה הורגשה בכל מקום, קולות קריאה ואהבה שהופנו אל עבר הזמר, עוד טרם עלה לבמה לא הפסיקו להגיע מכל כיוון.לאחר צעקות חוזרות וכפיים בקצב אחיד להפליא שמילאו את חלל ההיכל הגדול, הוא עלה - עם עשן מתפרץ מצידי הבמה, להקת נגנים מרשימה ואלפי מחיאות כפיים, עלה לויד עם הלהיט שלו "act III reason" שברגע אחד הרים את כל האנשים באולם ללא יוצא מן הכלל על הרגליים.

 

© גלעד תדהר

 

אין ספק, הציפייה הורגשה בכל מקום, קולות קריאה ואהבה שהופנו אל עבר הזמר, עוד טרם עלה לבמה לא הפסיקו להגיע מכל כיוון.לאחר צעקות חוזרות וכפיים בקצב אחיד להפליא שמילאו את חלל ההיכל הגדול, הוא עלה - עם עשן מתפרץ מצידי הבמה, להקת נגנים מרשימה ואלפי מחיאות כפיים, עלה לויד עם הלהיט שלו "act III reason" שברגע אחד הרים את כל האנשים באולם ללא יוצא מן הכלל על הרגליים. לאחר סמול טוק עם הקהל, המשיך הזמר האהוב להרים את האווירה ושר את מיטב להיטיו בינהם "leftovers" וגרסה אקוסטית שהייתה לא פחות ממושלמת ל - "Alien" שהביאה את ההופעה למימדים חדשים.
© קרדיט צילום ליאור כתר
 
בין שיר לשיר, דניס לא שכח להודות לקהל, ללהקה וליצור דו שיח יחד עם כלל הצופים, חולצות מרץ' נזרקו באוויר אל עבר הקהל, פירוטכניקה מדהימה ומשוכללת כיסתה כל פיסה באולם - החל מההולוגרמות שהיו בתקרת הבמה ועד מסכי הענק שהקרינו את הזמר ולהקתו יחד עם הקהל ומסכי העשן שהתעופפו בין שיר לשיר. בהמשך, שיחררנו עצבים בשיר "GFY" בקפיצות וריקודים שהלהיטו את החלל הענק ודפיקות הלב נשמעו מכל כיוון, המשכנו עם השיר "Never go back" ו - "nevermind", הלהיטים הגדולים ביותר של שבין היתר, הביאו לפריצתו הגדולה בארץ ובעולם ואף קיבלנו חשיפה נוצצת לשיר החדש מהאלבום, שיצא באותו הלילה בחצות.
© קרדיט צילום ליאור כתר
 

ניכר כי לויד זוכר מאיפה הוא בא, הוא שיתף בכאב בשנה הקשה שחווה בשנת 2018, "זו הייתה השנה הכי טובה והכי גרועה בחיי", שיתף בכנות יוצאת דופן, לדבריו, בזמן שהשירים שלו התחילו לתפוס תאוצה, הוא חווה דיכאון ונפרד מאחד מהחברים הכי טובים שלו, עוז. האווירה הייתה מרגשת, הקהל ברגע אחד התיישב, יחד עם דניס ובקשיב בשקיקה לסיפור המרגש שלו, לאחר מכן, הוא עלה לפסנתר ושר את השיר שלו "Anxions" שהוריד כמה דמעות מהיושבים בקהל ונתן להופעה פן אחר, ערכי ובעיקר מרגש וכן.

© קרדיט צילום ליאור כתר

את ההופעה סגר עם הלהיט המוכר, "Snow White" שבסיומו, נפרד מהקהל עם קונפטי לבן והמון (המון!!!) התרגשות ואהבה שנשלחה מהקהל אל עבר הבמה, ומהבמה הגדולה, אל עבר הקהל.

תגובות