להיט חדש: אור עמרמי ברוקמן בקליפ עם נועה בוג. צילום מסך מהקליפ של אור עמרמי ברוקמן

להיט חדש: אור עמרמי ברוקמן בקליפ עם נועה בוג

בין ההצלחה המטורפת של השיר הקודם שהוציא והצילומים בחו"ל לתפקיד ראשי בסדרה החדשה "הד קולך", אור עמרמי ברוקמן חוזר אלינו בשיר חדש ומיוחד שיצר יחד עם הצמד גיא ויהל - "איפה את היום"

את אור הכרנו בכוכב הבא, כשהגיע להיבחן והפתיע גם אותנו וגם את השופטים. מאז הספיק כבר להוציא שלושה סינגלים ורק לפני כמה חודשים, הוציא את הסינגל השלישי שלו "ורוד זוהר" וכבש את כולנו. היום (ב') מוציא את הלהיט החדש שלו "איפה את היום" ואנחנו אהבנו בטירוף.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר החדש נכתב והולחן על ידי אור יחד עם יהל דורון (מהצמד גיא ויהל) ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראים גם גיא ויהל, שעשו עבודה מטורפת והצליחו להביא שילוב מיוחד של פופ ורוק שמתאימה בדיוק לאור. המילים והמנגינה משתלבות בצורה מעולה ומעצימות לנו את הרגש והחיבור לשיר. הקליפ צולם במקומות יפהפיים ומיוחדים ומככבת שם הטיקטוקרית נועה בוג יחד עם אור.

 

השיר מדבר על אהבת נעורים של הדור שלנו, מן רכבת הרים שעולה ויורדת. יחד עם כל המורדות והעליות באהבה בתקופה הזו, אנחנו נחשפים לסיפור שלם שבמהלכו מגלים את התקופה הטובה והיפה של האהבה ועד התקופה שבה הוא מנסה לדעת איפה היא היום… התחברנו אל השיר ישר בפעם הראשונה שהקשבנו לו והוא לגמרי נכנס לנו ללב!

 

תגובות