המוזיקה זה הכל: טל חמו בראיון בכורה. נועה ניר

המוזיקה זה הכל: טל חמו בראיון בכורה

טל חמו הוא זמר ויוצר צעיר שהוציא ממש לא מזמן את הסינגל הראשון שלו, תפסנו אותו לשיחה על הסינגל החדש, המוזיקה, ההתפתחות בצל הקורונה ואפילו על העבודה שלו כמלצר מזמר

הוא זמר צעיר, בתחילת הדרך, וכבר עם רזומה מרשים. הוא שואף, חולם, ויודע שההצלחה עוד תגיע. הכירו את טל חמו שנחשף בפנינו בראיון מיוחד ומעמיק, לראשונה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה אתה עושה בימים אלו?

"אני עובד כרגע בתחום המכירות בשטראוס בתמי 4. במקביל עובד על המוזיקה שלי. אני כותב ומלחין באופן יותר מקצועי, ומנסה ממש להפוך את זה לסקיצות באולפן. ממשיך לעבוד ולהקליט את השיר הבא, זהו בגדול".

יצא לך לאחרונה סינגל חדש, איך ההרגשה?

"מרגש מאוד. זה משהו שחלמתי עליו בערך מגיל 16, מבחינתי זאת הגשמת החלום הכי גדולה הראשונה שלי, בלי קשר למה שיקרה איתו ובלי קשר לתגובות. אני מוציא משהו שאני שלם איתו ומרגיש שהוא אני ומבחינתי, זאת הייתה המטרה המרכזית בחיים שלי עד עכשיו וזה כיף גדול. אתה מקבל פתאום תגובות ואהבה וזה נותן לך כוח להמשיך. ומפה בעזרת ה' לעבוד, להמשיך ולהתקדם הלאה ולא לוותר".

 

מה אתה יכול לספר לנו על העבודה על הסינגל מאחורי הקלעים?

"השיר הזה נכתב בדיוק בשבוע הראשון כשהתחילה הקורונה, שלחו אותנו לעבוד מהבית. תוך כדי הבלגן הזה, בזמן כשכולם נבהלו מהמסכות ואלכוג'ל, הדבר היחיד שעבר לי בראש זה וואלה עכשיו אני יכול לשבת על המוזיקה כמו שצריך. בדיעבד זה גרם לי להבין כמה זה משהו חזק אצלי וכמה זה משהו שאני פשוט לא יכול להתנתק ממנו. כשאתה מוזיקאי מתחיל יש לך רק סיבות ומחשבות למה לא להיכנס לזה אבל זה פשוט חזק ממך. בסוף זה מאוד התכתב עם השיר ועם הסאבטקסט שלו. השיר נוצר על פסנתר באותו שבוע הראשון של הקורונה. בגדול הטקסט לקח אותי לאיזושהי אהבה נכזבת שעברתי לפני הרבה שנים, וזה משהו שאני מאחוריו אבל תמיד כשאני כותב ונכנס לזה אז המנגינות מחזירות אותי לשם ואז אני באמת מצליח להביא את עצמי ואת מה שהרגשתי".

מה המסר שהשיר בא להעביר?

"השיר מדבר על העניין הזה של אחרי שאתה עובר פרידה עם מישהי - אחרי תקופה שניסיתי להמשיך הלאה וניסיתי להתנתק מזה בכל דרך אפשרית. כמו שאני אומר בפזמון, "נסעתי רחוק, הכי רחוק שהייתי ואיכשהו לכל מקום הגעת" התקופה הזאת של כמעט שנתיים שניסיתי להתגבר ולהדחיק, ולא הצלחתי. זה משהו שככה חרוט אצלי. ומשם זה בא, הדבר הזה שאתה מנסה לברוח ממנו, האהבה הגדולה שהייתה לך, שתופסת אותך ואתה פשוט לא מצליח לצאת ממנה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tal Hemo (@talhemo125)

איך עברה עליך שנת הקורונה בתור אמן?

"האמת שלא לקחתי אותה באופן כל כך קשה כמו שאחרים לקחו, אולי בגלל שבראש שלי הדבר העיקרי הוא מוזיקה וזה נתן לי רגע עצירה מהמשרה המלאה שאני עובד בה שזה משהו מאוד תובעני. אז כן, זה לקח אותי למקום של לשבת על המוזיקה וליצור ובעיקר הודיתי על זה בהתחלה. זה הוליד את הסינגל הראשון ועוד כמה שבדרך בעזרת ה'. עם הזמן ברור שזה קצת דכדך אותי, כמה אפשר להיות בבית ולא לעשות כלום? אבל בגדול אני חושב שזה משהו שדי בנה אותי לטווח הרחוק".

האם זה שבאת מבית מוזיקלי גורם לך להרגיש שאתה צריך להוכיח את עצמך?

"לא, האמת שלא באתי מבית שלקח את המוזיקה בצורה רצינית מדי. אבא שלי שר מאוד יפה אבל תמיד עשה את זה באופן חובבני. הוא אף פעם לא חשב לקחת את זה ברצינות, אם אני לא הייתי מראה שזה החלום שלי ושזו המהות שלי, אף אחד לא היה מנסה לדחוף אותי לזה. לא כי לא מאמינים, אלא כי לא הייתה תחושה בבית שזה מה שאני צריך להיות. יש אולי רצון לא לאכזב, להראות שאם אני באמת הולך על זה, זה משהו שאני באמת ראוי לו. אבל לא מתוך מקום שאני צריך להוכיח בפן המוזיקלי".

סיפרת שבעבר עבדת כמלצר מזמר, ספר לנו קצת על החוויות בעבודה שכזאת

"האמת שזאת הייתה האחת התקופות היותר יפות בחיים שלי, הייתי שם בצבא. באותה התקופה, אתה לא שובר יותר מדי את הראש על החיים. אחרי זה, כשאתה גדל ונכנס לאזרחות אתה מבין שזאת התקופה שבה יש לך את הראש הכי שקט. הייתי רל"ש קצין אבטחה בצריפין קרוב לבית והייתי עובד שם 3 פעמים בשבוע. שם באמת בפעם ראשונה התחלתי להופיע. זה היה לי די קשה בהתחלה, אבל השתפשפתי והשתפרתי. זה באמת המקום הראשון שהתחלתי לקבל בו פידבקים על השירה שלי, הסגנון שלי וההופעה שלי. שם בניתי את עצמי כמוזיקאי, והכרתי המון חברים שנשארו איתי בקשר מאוד טוב עד היום".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tal Hemo (@talhemo125)

יש לך מחשבות להתפתח בעוד תחומים חוץ משירה?

"אם הכוונה בתחום של הבידור או המוזיקה, זה יכול לדבר אליי. לכתוב לאמנים אחרים או להפיק אולי בעתיד, זה משהו שאני כן יודע לעשות. אני עובד באולפן ועושה סקיצות לשירים שלי. באופן כללי אם זה לא מוזיקה או כדורגל שרציתי, אני חושב שתחום מכירות ושיווק זה תחום שאני יכול להסתדר איתו בחיים".

מתי הבנת ששירה זה התחום שאתה רוצה להתפתח בו?

"זה אף פעם לא משהו שאתה יודע להגדיר בתור המקצוע שלך, אבל אתה יודע להגיד שזה משהו שאתה הכי רוצה בעולם ואתה מרגיש שאתה שייך לו. הבנתי את זה באזור הגיל 17, שעד אז שיחקתי כדורגל והיה לי חלום להיות כדורגלן. המוזיקה זה משהו שהתבשל אצלי, לא כל כך הבנתי איך אני מסתכל על זה. הבנתי שאני מאוד אוהב את זה, לא ידעתי אם כתחביב או כמקצוע לחיים. ובגיל הזה, כשנכנס בי כל הרצון ליצור והמנגינות התחילו להסתובב בראש והמילים יצאו, הבנתי שזה משהו שהוא מושרש אצלי ושזה טמוע אצלי ולא סתם תחביב. שם הבנתי שזה מה שאני רוצה להתעסק בו בחיים".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tal Hemo (@talhemo125)

אתה חושב שלהיות זמר שהוא גם מלחין ומנגן, זה עוזר?

"אני יכול להגיד שאם לא הייתי כותב ומלחין, לא הייתי נכנס לזה בחיים. אני חושב שכזמר לבד, לא היה לי את הכוחות והאמונה להיכנס לזה. העניין הזה שאני כותב ומלחין את השירים שלי ואני באמת רואה את עצמי כמוזיקאי, גורם לי לעשות הכל כדי ללכת על זה ולהאמין שאני ראוי. מבחינתי זה הדבר המרכזי, בלי זה לא הייתי נכנס לזה. זה הדבר שהוא הכי כיף בעולם - לראות במילים ולחן טל חמו בשיר שאני מוציא ולדעת שאני היוצר של כל הדבר הזה".

מה השאיפות שלך לעתיד?

"היעדים שלי זה להמשיך לעבוד על המוזיקה בלי הפסקה בכל זמן פנוי שיש לי. להוציא בשנה הוחצי הקרובות לפחות 3-4 סינגלים - חומרים שהם שלי. ולעשות את הדרך הזאת ואת המוזיקה. המוזיקה מבחינתי זה הדבר העיקרי ולא כל המסביב. החלום האמיתי שלי זה המוזיקה".

תגיות
תגובות