תגידי כן: לי בירן משחרר סינגל על החתונה עם אליאנה. שי פרנקו, באדיבות יחסי ציבור

תגידי כן: לי בירן משחרר סינגל על החתונה עם אליאנה

עוד שבועיים הזוג המלכותי של עולם הבידור יינשא, אבל עד אז אנו זוכים לשיר חתונה של ל בירן, אותו הוא שחרר הבוקר

בעוד כשבועיים לי בירן יינשא לאליאנה תדהר, בזוגיות שמרגע שהחלה הייתה נראת מהאגדות עד אשר השניים החליטו לעשות את הצעד המתבקש ולהתארס. כעת, החתן הנרגש והמאוהב החליט להתבטא בדרך הכי נוחה לו - מוזיקה ובירן שחרר הבוקר סינגל חדש שמוקדש כולו לחתונה הקרבה עם תדהר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את השיר "תגידי כן", יצר לצד הצמד ודלי ופן, שיתוף פעולה עליו רמז לא מעט בסטוריז שלו בחודשים האחרונים. הקליפ מלא בקריצות רומנטיות לתהדר ובעיקר רקדנים הנושאים את פרצופה לאורך הקליפ ואפילו השתתפות אורח של תדהר האמיתית. פייר? הרגיש כמו קליפ חתונה מרגש לכלה המיועדת, וזה לגמרי העלה בנו חיוך!

 

עם צאת הסינגל בירן מסר: "מי שמכיר אותי יודע שכל חיי חיכיתי להתחתן עם בחירת ליבי. זה החלום שלי. כשהגעתי לאולפן של דולי ופן הדבר הראשון שהם עשו הוא לאחל לי מזל טוב על האירוסים. הם הרגישו כמה האירוע הזה משמעותי בשבילי ופשוט התחלנו לכתוב את 'תגידי כן'. השיר מתאר במדויק ערב רגיל של אליאנה ושלי בבית. נמרחים על הספה, אין תוכניות ואז אני מנסה לשכנע אותה להתחתן איתי עכשיו וכמה שיותר מהר. בבוקר שאחרי הסשן עם דולי ופן אליאנה היתה צריכה לצאת מוקדם וביקשתי ממנה שתי דקות כי אני חייב להשמיע לה משהו. נכנסנו לסטודיו בבית ולחצתי פליי על השיר. היא הקשיבה לו עם חיוך ענק על הפנים וישר התחלנו לרקוד יחד כשלשנינו דמעות של אושר בעיניים. אני אזכור את הרגע הזה כל חיי".

© @_leebiran_ מתוך אינסטגרם
תגובות