לא רק העלילה: השירים הזכורים והאהובים מתוך סדרות הטלוויזיה. באדיבות yes

לא רק העלילה: השירים הזכורים והאהובים מתוך סדרות הטלוויזיה

מ"ניצחתי ממזמן" ועד "מישהו כמוני" - השירים שלא יכולנו שלא לאהוב מתוך סדרות הטלוויזיה!

פעמים רבות בסדרות טלוויזיה, בעיקר כאלה המוגדרות כסדרות מוזיקליות אך לא רק, משולבים בעלילת הסדרה גם שירים, אותם שר אחד או כמה מדמויות הסדרה במסגרת העלילה. לא פעם אחת, קרה אף שהשיר חצה את גבולות הסדרה והפך לפופולרי ומושמע בקרב הקהל. אספנו כמה מהשירים היותר פופולריים כדי להיזכר!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אובוי - בלעדיך

במהלך הסדרה אובוי חיברה זוהר, את השיר "בלעדיך" בשביל ג'וני - בן זוגה. השיר צבר תאוצה והפך לפופולרי בקרב צופים רבים, דבר שגרם ללי בירן ואליאנה תדהר המגלמים את זוהר וג'וני, לשחרר גרסת דואט משלהם לשיר שהצליחה ביותר.

 

נעלמים - מישהו כמוני

בעונתה הראשונה של הסדרה שרה יובל, אחת הדמויות בסדרה שיר אהבה אותו כתבה לכאורה לבן זוגה - איתי. בדיעבד התברר שהשיר לא היה שלה ונגנב משאולי שכתב אותו לדניאלה. בכל מקרה, גנוב או לא? אין ספק שזה שיר אהוב וזכור למדי שנחרט במוחותיהם של צופי הסדרה ורבים מאיתנו זמזמו אותו ללא הפסקה.

 

החממה - ניצחתי ממזמן

יפתח הר-לב הלא הוא לי בירן, ידוע בהיותו הזמר והמוזיקאי של החממה. לכן זה לא מפתיע כשבאחד מפרקי הסדרה הוא שר לבת זוגו אלה-לי, שיר אהבה אשר הוא חיבר רק בשבילה בשם "ניצחתי ממזמן". השיר קליט ויפה ולמרות ש"החממה" היא לא סדרה מוזיקלית שמחנו מאוד שביצוע כזה נכלל בסדרה, ועוד שיר מקורי!

 

זיגי - יורים מילים

דורי, גיבור הסדרה זיגי נולד עם תסמונת הויטיליגו, במסגרתה עורו מכוסה כתמים בהירים - דבר ההופך אותו למעט שונה ומיוחד מאחרים. בדיוק בגלל זה החליט דורי לכתוב שיר על העניין: "יורים מילים". השיר לא רק בעל מסר אלא אף קליט וכיף לשמיעה והוא בין הביצועים הזכורים מתוך הסדרה.

PPS - אחד כמוני

כבר מהכוכב הבא, היינו מודעים ליכולותיו של מרגי כזמר. יכולות שהוא הוכיח גם בהמשך הקריירה המוזיקלית שלו בשירים שהוא הוציא, על כן אין זה מפתיע שגם השיר הזה מתוך הסדרה "PPS" בה כיכב בתפקיד ראשי, היה לא רע בכלל ואנו מודים שלא יכלנו להוציא אותו מהראש.

 

תאג"ד - הכל כלול

בעונתה הראשונה של הסדרה תאג"ד הכיר בן-לולו, אחד מגיבורי הסדרה ערביה בדואית בשם אמירה והתאהב. בשלב מסוים, אמירה ברחה מעבר לגבול עם הדרכון שהביא לה ובן-לולו, כשכולו שבור לב, כתב לה את השיר "הכל כלול" שהפך ללהיט גם בסדרה וגם בחיים האמיתיים.

 

כפולה - חלום ישן

במהלך העונה החמישית של הסדרה "כפולה", נועה התבקשה לבצע את שירה "חלום ישן". המעמד המכובד והעובדה שהיא צריכה לשיר מול כל כך הרבה אנשים הלחיצה אותה והיא התחילה את השיר בהיסוס. איתמר שראה כי נועה מרגישה חוסר ביטחון, הצטרף אליה ושר יחד איתה. בזכות זה, אנחנו קיבלנו את אחד הביצועים היותר מוצלחים ומרגשים בסדרה.

 
תגובות