באים לנו בטוב: התקווה 6 בסינגל חדש. דניאל אלסטר

באים לנו בטוב: התקווה 6 בסינגל חדש

חיכינו וחיכינו והנה זה הגיע! "התקווה 6", אחת הלהקות האהובות עלינו, שחררו הבוקר (ב') סינגל חדש בשם "פלונטר" - ואפשר לומר שאנחנו כבר מכורים!

קצת יותר משלושה חודשים עברו מאז הסינגל הקודם ששחררו "התקווה 6". לאחר המתנה ארוכה והרבה ציפיות - שחררו הבוקר (ב') את הסינגל החדש שלהם "פלונטר", אותו כתבו עמרי גליקמן וסתיו בגר, שאחראי גם על ההפקה המוזיקלית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר "פלונטר" של התקווה 6 הוא שילוב של ציניות והתפכחות, אמת כאובה והרבה הומור. הסינגל החדש הוא בעצם שיתוף הפעולה הראשון של הלהקה יחד עם המפיק סתיו בגר. "הייתה לנו עבודה משוחררת וקריאטיבית שהשאירה לי תיאבון לעוד" סיפר גליקמן על שיתוף הפעולה. בגר מוסיף כי העבודה עם התקווה 6 הייתה סוג של סגירת מעגל בשבילו - "אפשר להגיד שהם היו חלק גדול מפסקול ההתבגרות שלי. מרגיש לי שהצלחנו להביא משהו שמצד אחד שומר על האווירה והסגנון שלהם, ומצד שני מחדש".

 

עם תוצאה כזו מוצלחת, לא ברור איך שיתוף פעולה שכזה לא קרה קודם. מכאן אנחנו רק מקווים שהחיבור הזה יקרה שוב ויביא איתו עוד שירים שיעשו לנו טוב באוזן. התחברנו, אהבנו, והעפנו את השיר ישירות אל תוך הפלייליסט שלנו! מקווים שנשמע יותר מוזיקה כזו מהם בקרוב.

תגיות
תגובות