שילוב מנצח: הדואט המוצלח של עמדי והזמרת הגדולה מיוון. סלי בן ארי

שילוב מנצח: הדואט המוצלח של עמדי והזמרת הגדולה מיוון

שבועות ספורים לקראת ההופעה בקיסריה עידן עמדי משחרר דואט ראשון לקריירה עם זמרת בין לאומית מצליחה מיוון • זה מה שאנחנו חשבנו

הבוקר (ג') משחרר אחד הזמרים האהובים בישראל, עידן עמדי, את הדואט החדש שלו "מקום לשנינו", שיתוף פעולה חוצה מדינות יחד עם הזמרת היווניה - מאלו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כמיטב שיריו, גם הדואט נכתב והולחן על ידי עמדי ועבר עיבוד והפקה מוזיקלית על ידו, יחד עם שמעון יחיא וסתיו נחמיאס. ניכר כי מגע הקסם של עמדי, נוכח גם בכתיבת השיר החדש וכמו כל פעם - הוא פשוט מושלם. השילוב בין האווירה הישראלית יחד עם ההווי היווני יצרו הרמוניה מושלמת, שלא משאירה אותנו אדישים, הן למלל והן ללחן הקסום.

 

על התקופה של כתיבת השיר מספר עמדי בגילוי לב, בפברואר 2015 עצר לרגע הכל וברח לכמה שבועות ביוון הלא כל כך רחוקה. "זה לא היה מתוכנן, היעד היה קרוב ולא היה לי הרבה זמן להחליט, נכנסתי למקום הראשון שהאפליקציה הציעה וסגרתי חדר, אחרי טיסה ושעתיים נסיעה לאותו מקום גליתי שהוא סגור, איפשהו באותיות קטנות היה מסומן שהמקום פתוח רק בעונת הקיץ, הבנתי שהגעתי לאחד המקומות היפים ביוון אבל אין לי כל כך איפה לישון."

עמדי ממשיך: "מכאן התחיל מסע בטרמפים ומוניות עד שהגעתי למלונית פתוחה ושם נשארתי בעיירה יוונית קטנה עם נוף של סוף העולם, אחרי שהשיר נכתב בליתי עוד כמה שנים בלהקליט עליו את מיטב זמרות ישראל בניסיון לעשות אותו דואט אבל משהו בקסם של יוון ושל הנוף נעלם - עד שהגיעה מאלו, די במקרה, ברדיו, עם שיר שכבש בזמנו את תחנות הרדיו היווניות, שלחתי לה הודעה קצרה באינסטגרם, אמרתי שיש לי שיר בשבילה ומשם זה כבר היסטוריה". ובכן, אנחנו כאן מברכים על החיבור המוצלח בין השניים ולגמרי סבורים כי הוא הולך לכבוש את תחנות הרדיו הישראליות וגם את אלו שמעבר לים.

תגובות