ציירי לך שפם: נטע ברזילי בלהיט בינלאומי. סשה פאלב

ציירי לך שפם: נטע ברזילי בלהיט בינלאומי

מלכת השגעון הלאומית שלנו שלא מפסיקה להפתיע אותנו כל פעם מחדש עם קליפ אייקוני אחר, משחררת הבוקר שיר עם יחד עם הלהקה הבינלאומית "LITTLE BIG". הנה כל מה שחשבנו על השיר החדש

הבוקר (ו'), הוציאה נטע ברזילי את שירה החדש הנקרא ״Moustach” (ובעברית שפם) יחד עם "ליטל ביג", הרכב פאנק פופ מוכר מרוסיה. את "השגעונות" של נטע אנחנו מכירים מהאודישן שלה בתכנית "הכוכב הבא" כל הדרך לאירווזיון עם "טוי", ועד לקליפים והשירים הבלתי נשכחים ששחררה עד כה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את השיר שפם, כתבה והלחינה בעצמה יחד עם אבשלום אריאל. הוא בעל מנגינה קלילה וקצב טוב שמרים את האווירה ותפור היטב למידותיה של נטע. שיתוף הפעולה המפתיע בין נטע לליטל ביג מתגלה כהצלחה והשיר הזה לגמרי בעל פוטנציאל להיכנס לרשימת הלהיטים הגדולים של הקיץ.

 

כידוע, נטע היא מובילה חברתית בכל מה שקשור בדימוי גוף וגם בקליפ היא דואגת להעביר את האג'נדה הזו בעזרת השפמים המודבקים שנמצאים על הנשים. הנשים בקליפ, מאוד מתגאות בשפם שלהן ושוברות את הסטיגמה "הרגילה" שבנות שצריכות להיות מגולחות וסכין הגילוח בקליפ הוא מחוץ לתחום. נטע דואגת לשדר פמיניסטיות וביטחון עצמי גבוה, ומעבירה מסר חשוב לכל הבנות והבחורות בבית. הקליפ בעל ניחוח קיצי ומתקיים על חוף ים שמביא איתו אווירה כיפית ומרעננת! לסיכום, לגמרי אהבנו ואנחנו כבר מחכים להפתעה הבאה של נטע!

תגובות