אמה אל שיר: "לא הייתי מתעסקת בתחום אחר מלבד המוזיקה". אוהד ארידן

אמה אל שיר: "לא הייתי מתעסקת בתחום אחר מלבד המוזיקה"

תתחילו לשנן את השם, אמה אל שיר בת ה-22 מתל אביב יוצרת ומלחינה ומשתפת פעולה יחד עם דיג'יים בעולם - וזו רק ההתחלה!

אם עוד לא יצא לכם להכיר את הזמרת אמה אל שיר זה הזמן. אל שיר בת ה-22 נולדה בצרפת וגרה בתל אביב. הזמרת צברה כ-10 אלף צפיות ביוטיוב ושיחררה מספר סינגלים שצברו אלפי צפיות. זה הזמן להכיר את אמה אל שיר לעומק! הזמרת מספרת מה היה הדבר שגרם לה להיכנס לעולם המוזיקה, איך התחילה ליצור מוזיקה, על האלבום הראשון שעתיד לצאת אלינו בקרוב וכו'... הצטרפו לקרוא!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

איך התחלת לעסוק במוזיקה?
"מגיל קטן נולדתי לזה, הייתי סביב זה... תמיד כשאתה גדל אתה יותר מתמקצע ומשקיע במה שאתה עושה, לא חשבתי שאני באמת אתקדם בזה, חשבתי שאני אהיה יותר בכיוון של משחק".

מה גרם לך להיכנס לעולם המוזיקה?
"החיים עצמם, זה היה לי מובן מאליו שאני אעשה מוזיקה, תמיד התעסקתי בזה מגיל קטן. לא ידעתי באיזה דרך אני אצור ואתחיל".

© אוהד ארידן

שיחררת לא מזמן סינגל הרביעי. איך הייתה העבודה עליו?
"העבודה עליו הייתה מרתקת. עבדתי עליו יחד עם שליו ברדר המדהים ויחד עם תמיר חיטמן. זה תמיד כיף להעביר את מה שיש לך בראש ולהפוך אותו למשהו גדול. הסינגל הוא סינגל משולב צרפתית ועברית ומדבר על צד הרווקות מהצד שלי ומספר על איך יצאתי מהצד הזה".

את כותבת ומלחינה את השירים בעצמך. מאיפה מגיעה ההשראה?
"מי שכותב ומלחין זה בא לו בטבעי, אני כותבת את השיר מהתחלה עד הסוף. אחרי מספר ימים אני מתחילה ליצור אותו, מקליטה לו סקיצה ומתחילה את העבודה באולפן ויוצרת את מה שאני רוצה שיצא בסופו של דבר".

איך התחלת לכתוב וליצור שירים? איך הכל התחיל?
"השיר הראשון שכתבתי היה בגיל שש, הייתי שרה ומאלתרת בבית ולאט לאט כשהתחלתי ללמוד לכתוב, התחלתי ליצור קטעים. עם הזמן, כשעברתי את גיל ההתבגרות ואת כל המשברים שלי לא הצלחתי לכתוב. כשגדלתי הדברים התגלגלו והחלטתי להפסיק עד שהרגשתי שהנפש שלי התרפאה ואז התחלתי לכתוב שוב".

מה את מעדיפה יותר - משחק או מוזיקה?
"זה כמו לשאול את מי אני מעדיפה יותר אמא או אבא... ואצלי אין העדפה".

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emma El shir (@emmaelshir)

אם לא היית מתעסקת במוזיקה באיזה תחום היית עוסקת?
"לא חושבת שהייתי מתעסקת בתחום אחר מלבד המוזיקה, אבל אם הייתי מתעסקת בתחום אחר זה היה בעולם הפיננסי והעסקים".

את בדרך לאלבום ראשון, מה את יכולה לספר לנו עליו?
"לאלבום קוראים "פשוט להיות", הוא מבוסס פאזל - על החיים שלי. בכל שיר הסיפור שלי מתחיל להיות ברור. יש לי סיפור מורכב וכשזה התפרס לשירים, הסיפור נהיה יותר ברור. הוא מתפרס על כל העבר שלי וכך משלים את הפאזל על החיים שלי בצורה מובנת".

אם איזה זמר היית רוצה לשתף פעולה ולמה?
"הייתי רוצה לשתף פעולה עם חנן בן ארי ועם עומר אדם. חנן בן ארי מביא את התורה בצורה יפה וזה משהו שמתחבר אל החיים שלי. ועומר אדם כי אני מתחברת לקול שלו ואני חושבת שזה יכול להיות שילוב מעניין".

© אוהד ארידן

את עובדת לצד מגוון דיג'יים מובילים בעולם, ספרי לנו קצת על זה...
"אני עובדת לצד דיג'יים מדהימים, זה קרה בתחילת יצירת האלבום אני שרה להל בצרפתית על טכנו. אנחנו מופיעים בכל מיני מקומות ואני שרה בלייב ויהיו עוד כל מיני הפתעות בהמשך".

לסיום, איפה נראה אותך בעוד 10 שנים?
"עם ילדים, עם משפחה ועם קריירה יציבה שאוכל להתפרנס ממנה בברכה. אני יכולה ללוות אמנים ולפתוח את העסק שלי לתרומות ועזרה לזולת".

תגיות
תגובות