סופרסטארית: רוני דואני חוזרת בשיר חדש. אור דנון

סופרסטארית: רוני דואני חוזרת בשיר חדש

אחרי כל הציפייה והתקוות לשמוע ממנה עוד, היום (א') אחרי כמעט שבע שנים בהן לקחה הפסקה מעולם המוזיקה - רוני דואני ("סופרסטאר") חוזרת אלינו עם הלהיט החדש והממכר שלה - "צ'יל"!

היא הייתה מבין הזמרות ראשונות שהביאו את סגנון הפופ לארץ בשנות האלפיים המוקדמות ולא הפסיקה להוציא להיטים כמו: "סוכריה", "אדוני" וכמובן "סופרסטאר" (שרק לאחרונה חודש ע"י האמנים שלנו בארץ) שהעניק לה את הכינוי האייקוני. היום (א'), דואני משחררת את השיר שלה - "צ'יל" שמשאיר אותנו הכי רגועים שיש.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את השיר כתבו והלחינו לא אחרים מנוי אלוש, יוסף בך ומשה "ביקיו" שוחט שהרכיבו שיר מנצח. הקליפ והמילים הזכירו לנו שני זמנים - המודרני והעבר. רוני נשארה נאמנה לשורשים שלה, אך גם משלבת את המודרניות וזה יוצר שילוב מושלם. על דרך חזרתה של רוני לז'אנר המוזיקלי, גילינו דרך סרטון באפליקציית "טיקטוק" והתרגשנו מאוד! בשנת 2004 דואני פרצה עם השירים המוכרים שלה שהיום נחשבים לשירים אייקונים ונוסטלגים בתעשיית המוזיקה הישראלית.

 

מאז ההפסקה, בין כל הבמות והפסטיגלים בהם השתתפה לאורך השנים, רוני מקדישה את חייה למשפחתה (שרק לאחרונה חשפה כי נמצאת בהריון שלישי) ומתעסקת ברשת מועדוני הכושר “Boost” שפתחה. לסיכום, נהנו מאוד מהשיר ומהקליפ ומקווים מאוד שרוני עומדת להישאר פה לעוד הרבה זמן ולייצר לנו עוד המון להיטים כיפיים!

תגובות