דאבל מרינה: אלבום וסינגל חדש לזמרת והאומנית המצליחה מרינה מקסימיליאן . דניאל קמינסקי

דאבל מרינה: אלבום וסינגל חדש לזמרת והאומנית המצליחה מרינה מקסימיליאן

לאחר הלהיט הזוגי המצליח "ביחד", מארינה מקסימיליאן משחררת הבוקר אלבום חדש ומתוכו סינגל בליווי קליפ ייחודי מרגש וכנה

מרינה מקסימיליאן משיקה אלבום חדש הבוקר (ב') שנכתב על ידה, ונושא את שם הלהיט המצליח ''ביחד'', שלה ושל בעלה האומן גיא מנטש. יחד עם האלבום משוחרר הבוקר סינגל  בשם ''מרוב השיעמום'', אותו יצרו יחד מקסימיליאן ובעלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לקראת הוצאת האלבום מרינה מקסימילאן מספרת במספר מילים: ''יש תהליכים שאי אפשר להאיץ. והאמת היא שזה האלבום שחיכיתי לו תמיד. שנים שאני מחפשת את הדרך להגיש לכם את הלב והמחשבות שלי בצורה הכי כנה ומבלי להתפשר על האמת המוסיקאלית שלי. שנים שאני מזקקת את חוויות החיים כדי שיוכלו להפוך לשירים שילוו אותנו ויוכלו לחזק ולנחם ברגעים העוצמתיים של החיים.'' 

ומדברת על בעלה גיא מנטש: ''גיא הוא המפיק המוסיקאלי שלי, מתוך הבית המשותף והמסע שלנו, גיא יוצר את העולם שבתוכו מתקיימים וזורחים כל השירים. לא במקרה אני מוצאת את הקול האמנותי שלי לצידו.''

 

הסינגל החדש ''מרוב השיעמום'' מדבר על כשלונות והפסדים שצברנו ''מרוב השיעמום'' ועל צדדים שלא מדברים עליהם ביום יום. מארינה מציפה את כל רגשותיה בשיר אחד טעון וסוער עם מוזיקה קליטה וכיפית שמלווה בקליפ צבעוני עם תלבושות מיוחדות אותן לובשת מקסימיליאן.

את האלבום החדש "ביחד" הכולל בתוכו את הסינגל הנ"ל תוכלו לשמוע בהופעתה של מקסימילאן במסגרת פסטיבל ראשון לציון ב23.9 שם תארח את שמעון בוסקילה.

תגובות