סיכומוזיקלי: יסמין מועלם משדרגת ורועי סנדלר מרגש. צילום מסך מהקליפ "אוהב אותך יותר"

סיכומוזיקלי: יסמין מועלם משדרגת ורועי סנדלר מרגש

יום שישי הגיע - והוא בא בדיוק בזמן! כמדי שבוע אספנו לכם את השירים החדשים והטובים ביותר של השבוע האחרון שלגמרי הולכים לשדרג לכם את הפלייליסט והפעם: החדש של נסרין, הסינגל שהשאיר אותנו פעורי פה וגם: הקאבר שהפתיע אותנו לגמרי • לסיכום המלא

איך אנחנו מחכים בכל פעם מחדש שיגיע יום שישי, ואיתו גם הזמן שלנו בשבוע בו אנחנו שוכחים מהכל ומקדישים מעט מזמננו אך ורק למוזיקה. ומה יותר כיף מאשר להכיר מוזיקה ישראלית חדשה, ולהוסיף לעצמנו לפלייליסט עוד כמה שירים שלא נפסיק להאזין להם? ברשימה של השבוע יש לנו תחושה שתמצאו לא מעט שירים שילכו ישירות לפלייליסט שלכם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

דניאל ג'מל - כמה את שותה
את דניאל ג'מל הכרנו כולנו בעונה האחרונה של ריאלטי השירה "דה וויס". מאז, הספיק לשחרר כמה סינגלים מוצלחים ולכבוש עוד ועוד מאזינים. השבוע שחרר את הסינגל החדש שלו: "כמה את שותה" ואנחנו לגמרי צופים שהוא הולך להיות הדבר הבא! על המילים והלחן אחראי לא אחר מאושר כהן, שמוכיח לנו שוב - שהוא פשוט אמן מטורף. ג'מל מספק לנו ביצוע לא פחות ממושלם וזו לגמרי דרך מעולה לסגור את השבוע!
לסיכום: אהבנו ממש!

נסרין קדרי - חצי משוגעת
אם במקרה עדיין לא יצא לכם לשמוע את החדש של נסרין, זו הזדמנות מושלמת להשלים פערים ולשמוע את השיר שמתנגן לנו בלי הפסקה מהרגע ששוחרר. נסרין, מוכיחה לנו שוב שהיא פשוט בלתי ניתנת לעצירה ומתעלה על עצמה עם להיט חדש ומקפיץ בטירוף, שלגמרי הופך להיות המרענן החדש של שיא הקיץ! על המילים והלחן אחראים אלמוג קריאף ונדב "נאבי" אהרוני שאין ספק שעשו עבודה מטורפת, כזאת שעושה לנו חשק לשים את השיר בפול ווליום ולהנות ללא הפסקה מהקצב המעולה.
לסיכום: לא משוגעת, משגעת!

 

רועי סנדלר - אהובתי
אחד השירים היותר מרגשים שנכנסו אל תוך הפלייליסט הנחשק שלנו בשבוע האחרון הוא לא אחר מהשיר "אהובתי", של רועי סנדלר. השיר, שנכתב במיוחד לרגל חתונת אחותו, לירון, נכתב על ידי סנדלר עצמו יחד עם צמד הכותבים המוכר - תמר יהלומי ויונתן קלימי. הקליפ המלווה לשיר מציג קטעים שונים מהחתונה המדוברת שגורם לנו פשוט לצלול לתוך עולם אחר, ולחייך ללא שליטה.
לסיכום: מזל טוב לנשואים הטריים!

 

לירון בן שמעון - וואחאד פה
מדי פעם אנחנו נתקלים בשירים של אומנים פחות מוכרים, שפשוט גורמים לנו לתהות - איך זה שהם עדיין לא התפוצצו על הבמות הגדולות בארץ? לירון בן שמעון היא פשוט דוגמה מושלמת לכך. השבוע, שחררה בן שמעון את הסינגל החדש שלה "וואחד פה", ובנינו, הוא וואחד שיר! המלל עליו אחראית בן שמעון עצמה יחד עם נופר בצון, נועה קרמר ואורי אבנון לא מתנצל, בועט ופשוט מעולה - אמירה חדה בשיר קליט ופשוט מעולה. אל השיר המצוין מתלווה קליפ מיוחד לא פחות, שנותן לנו הצצה למגוון הרחב של הנשים המדהימות והעוצמתיות שיש לנו באוכלוסייה ונותן מעטפת מושלמת לשיר, שהוא לא פחות ממושלם.
לסיכום: לא יכולים לחכות לשמוע עוד!

 

אליה רוסיליו - רוצה אהבה
שיר נוסף שכבש את הפלייליסט הנחשק שלנו השבוע הוא לא אחר מהשיר "רוצה אהבה" של אליה רוסיליו. כידוע, את שיריו יוצר, כותב ומלחין רוסיליו עצמו וכן שמענו בעבר את הפרוייקט המוזיקלי שסחף אחריו מדינה שלמה - "המחברת של אליה", וגם את הסינגל החדש כתב והלחין בעצמו. בנינו, אין הרבה מה לומר, פעם אחר פעם רוסיליו מוכיח לנו שהוא אחד היוצרים היותר מוכשרים בארץ ומבצע לא פחות טוב מאיך שהוא כותב. הסינגל החדש גורם לנו לאווירת נחת בלתי מוסברת ולהנאה רצופה מהאזנה מושלמת.
לסיכום: אין דברים כאלה

 

הדר פרג'ון (עם לוקץ') - מכורה
השבוע שחררה הדר פרג'ון את הסינגל החדש שלה "מכורה", ואם נודה על האמת, גם אנחנו מכורים. זהו הסינגל הרביעי של פרג'ון מתוך אלבום הבכורה שלה, עליו עובדת בימים אלו, "אלפא". את השיר כתבה והלחינה יחד עם איתי לוקץ', שגם לוקח חלק בשירה ונותן לשיר בוסט משל עצמו. הקליפ המלווה את השיר מביא אווירה צבעונית וחווייתית, כזאת שכיף לצפות בה ולהאזין לה פעם אחר פעם ויוצר סגירה מושלמת ליצירה פשוט מעולה.
לסיכום: התמכרנו

 

ספיר צמח - מי יכול עליי
ספיר צמח היא ללא ספק אחד מהקולות היותר מיוחדים ועמוקים שיצא לנו לשמוע השבוע. הזמרת העולה שחררה השבוע את הסינגל החדש שלה "מי יכול עליי" שכתבה לצד אופיר מלול ופשוט השאירה אותנו פעורי פה. מעבר למלל המעולה המלווה לשיר, יש קליפ מטורף שזורק אותנו שנים אחורה ונותן אווירה של מועדון בחו"ל. אנחנו מוכרחים לציין שהרבה זמן לא שמענו שיר שגרם לנו ככה להתלהב ממנו ולהישאב אליו בבת אחת וכבר מהרגעים הראשונים של השיר, היה לנו ברור שהוא הילך ללוות אותנו עוד הרבה בתקופה הקרובה, אז ספיר - אף אחד לא יכול עלייך!
לסיכום: מהפנט

 

אילה זיו - אוהב אותך
מדובר כאן לא מעט על אומנים מוכשרים שלא מקבלים מספיק חשיפה ואילה זיו היא לגמרי אחת מהן. מעבר לשם המיוחד שלה, הקול שלה הוא אחד הקולות היותר קסומים ומהפנטים שיצא לנו לשמוע בתקופה האחרונה. השבוע, שחררה זיו את הסינגל החדש שלה, "אוהב אותך" ובין רגע כבשה אותנו לגמרי. את השיר כתבה זיו עצמה יחד עם אריאל יום טוב ותרשו לנו לעצור הכל ופשוט לשבח אותם על כתיבה פשוט נוגעת, כזאת שקולעת בדיוק למקומות הנכונים. אין ספק שזיו עשתה עבודה מדהימה, וכולנו מלאים תקווה שהיא תפרוץ החוצה ותצליח כמה שיותר.
לסיכום: כמה פשוט ככה מושלם

 

O.B.D - מטפסת
השיר הבא הוא גם הטרי ביותר מכל הרשימה הנוצצת שלנו, אור בן דוד, או בשם הבמה המקוצר שלו O.B.D, שיחרר ממש אתמול (ה') את השיר החדש שלו "מטפסת", וברגע אחד טיפס לראש הפלייליסט שלנו. השיר מלווה בקצב מקפיץ וכיפי, כזה שעושה לנו חשק לקום על הרגליים ופשוט להתנועע ברחבי בחדר בחיוך ובהנאה גדולה.
לסיכום: קצב מעולה!

 

שווה האזנה

יסמין מועלם - קאבר לשיר "אפס מאמץ"
במקרה ופספסתם, השבוע בתכנית הלייב של גלגל"צ - "גלגלייב", התארחה לא אחרת מיסמין מועלם שביצעה קאבר מטורף לשיר - "אפס מאמץ", שיר שבין היתר היא שותפה לכתיבתו. מועלם סיפקה את אחד מהביצועים היותר טובים שהושמעו במסגרת התכנית של תחנת הרדיו המושמעת ואף הוסיפה בית מיוחד משל עצמה, כזה שהשאיר אותנו פשוט פעורי פה ונמוגים אל מול הכישרון הנוטף של הזמרת המוכשרת.

תגובות