יחסינו לאן? אליס בסינגל חדש לפני החתונה. The dude prod

יחסינו לאן? אליס בסינגל חדש לפני החתונה

בעוד שלושה ימים תעמוד מתחת לחופה הזמרת ואושיית הרשת אליס ז׳אנו לצד אשריאל, החצי השני שלה בחיים ובתכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" בה היו אחד הזוגות האהובים עלינו. רגע לפני החתונה, משחררת אליס סינגל שלישי ומטורף - ״ברדק״

לפני כשנה נכנסו לחיינו הזוג אליס ואש כאשר היו אחד הזוגות האהובים בעונה האחרונה של "המירוץ למיליון". מאז הספיקה אליס לשחרר שני סינגלים מצליחים שהגיעו כל אחד מהם עד כה ללמעלה ממיליון צפיות! השבוע, רגע לפני שתינשא לבחיר ליבה לאחר חמש שנות זוגיות, משחררת הזמרת סינגל שלישי ובועט בשם "ברדק".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את השיר "ברדק" שמדבר על מערכת יחסים כתבו משה בן אברהם ואופק יקותיאל (שאחראיים גם על ההפקה המוזיקלית) יחד עם דודי לוי. הדבר העיקרי שמשך לנו את האוזן בשיר הוא הסקסופון, שאחראי עליו ניצן עין הבר, שמהווה חלק בלתי נפרד מהשיר ומוסיף לו כל כך הרבה רבדים. לשיר מצורף גם קליפ מושקע שלא היה נופל גם מהקליפים הכי מטורפים של כוכבות הפופ הגדולות בעולם. בקיצור, אליס באה להוכיח שלמרות שהיא הכי משלנו - היא לגמרי ברמות של חו"ל.

 

"קראתי את הטקסט של השיר ומאוד התחברתי אליו. הוא הזכיר לי תקופות פחות טובות שהיו לי בחיים, דברים שקורים לרווקות בדרך למציאת הגבר של חייהן". מספרת אליס ומוסיפה: "לפני שהכרתי את אש תכננתי למצוא את אהבת חיי בצרפת. כשהכרנו היה לי כרטיס לפריז וטסתי. התחלנו יחסים בלונג דיסטנס עד שחזרתי בגללו לארץ. אפשר גם לקחת את מילות השיר למשבר לאלה שבמערכת יחסים ארוכה". ולסיום מסכמת במשפט שמתאר את השיר בצורה הטובה ביותר, ומערכות יחסים בכלל - "לא תמיד הכל דבש, גם לזוגות אוהבים יש משברים בזוגיות".

אהבנו לגמרי את השיר שהכניס לנו לראש קצב מעולה, ולרגל החתונה אנחנו מאחלים לאליס ולאש שהזוגיות שלהם לעולם לא תעשה להם ברדק.

תגובות