השירים שהכי מתאימים לנסיעה באוטובוס לבית הספר. צילום מסך מהקליפ

השירים שהכי מתאימים לנסיעה באוטובוס לבית הספר

לכבוד שבוע החזרה ללימודים, אספנו עבורכם את השירים שהכי מתאימים להעביר לנו את הזמן בדרך לבית ספר

חיכינו וחיכינו והגיע הרגע! חזרנו אל המסגרות ואל בתי הספר וזה אומר שגם הנסיעות הארוכות באוטובוסים חוזרות יחד עם זה. אז במקום להתבאס, סדרנו לכם פלייליסט מגניב של שירים שמתאימים לנסיעה באוטובוס לבית הספר!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

גם זה יעבור - טונה
לפעמים החזרה ללימודים יכולה להיות לא פשוטה, ולגרור איתה עומסים ולחצים בין אם בפן החברתי או הלימודי. השיר הזה יעזור לכם לזכור שלא משנה מה קורה עכשיו, הכל יהיה בסדר בסוף ושזמן מרפא את הכל.

 

Born this way - Lady Gaga
תקופת הלימודים היא תקופה מבלבלת, אנחנו גדלים ומתפתחים, ולפעמים חווים גם חוסר ביטחון במי שאנחנו ובזהות שלנו. השיר הזה יעזור לנו לזכור שחשוב להיות גאים ולקבל את עצמנו גם אם זה לא תמיד הכי פשוט.

 

מוגזם - עברי לידר
מהשיר הזה של עברי לא תוכלו להתעלם, המילים והמנגינה הכיפיות יזכירו לכם את הרגעים הטובים בחיים, וגם אם זה קצת מבאס שכרגע אתם נוסעים אל בית הספר, תוכלו לדמיין ולחלום על דברים אחרים ופשוט לעוף על עצמכם - כי זה לגמרי מגיע לכם!

Teenage dream - Katy Perry
שיר כיפי ומקפיץ, שיפתח את היום שלכם על הצד הטוב ביותר, ייתן לכם תקווה לסיפור אהבה מהאגדות ויעזור לכם להישאר אופטימים כמו שרק קייטי יכולה להפוך אותנו.

 

פרפרים - האחיות כרקוקלי
בכל תחילת שנה יש את ההרגשה המיוחדת הזאת וההתרגשות בימים הראשונים להגיע לבית הספר. "פרפרים" הוא בדיוק מה שתצטרכו בשביל להיכנס אל הרגע ולהתנתק לכמה דקות מהעולם שבחוץ. קחו רגע לנשום ולחשוב, מהו הדבר שיביא לכם היום פרפרים או לפחות יהפוך לכם את היום לטוב יותר?

 

Memories - Maroon 5
בנסיעות, הדבר שהכי כיף לעשות זה להירגע קצת מכל היום שעברנו או זה שהולך להגיע ולתת למחשבות והדמיון שלנו לרחף לכיוונים שונים. כשתשמעו את השיר הזה תוכלו להיזכר בכל הרגעים היפים שהיו לכם בשנה שעברה וכך לכוון את היום החדש או זה שאחריו לצד המוצלח והטוב ביותר.

 
תגובות