נסיכת פופ: נועה קירל משחררת סינגל בינלאומי חדש. צילום מסך מהקליפ

נסיכת פופ: נועה קירל משחררת סינגל בינלאומי חדש

נועה קירל ממשיכה לתחזק את הקריירה הבינלאומית שלה ומשחררת הבוקר (ו') סינגל שני ומבטיח המלווה בקליפ זוהר במיוחד

נועה קירל היא ללא ספק אחת הזמרות המוכשרות ביותר בתעשייה המקומית, בשנה האחרונה קירל החליטה לקחת את הקריירה שלה צעד אחד קדימה וחתמה על חוזה מקיף עם ענקית המוזיקה אטלנטיק רקורדס, שחתומים אצלה כמה מהשמות הגדולים ביותר בעולם המוזיקה (אד שירן, סיה, קארדי בי, ועוד). כזכור, קירל שחררה לפני כשלושה חודשים את סינגל הבכורה שלה "Please Don't Suck" שזכה להצלחה בינלאומית, וכעת נותנת לנו טעימה נוספת מאלבום הבכורה עליו עובדת בתקופה האחרונה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הסינגל החדש נקרא "Bad Little Thing" וכיאה לסופרסטארית כמו קירל, הוא פשוט להיט!  השיר ממשיך את הקו הפופי שהתחיל הסינגל הראשון שלה, הוא מתוק וכיפי, בעל כל האלמנטים הנכונים על מנת להתפוצץ ברמה הבינלאומית. השיר מלווה בקליפ בלתי רגיל, הלוקיישנים בקליפ כולו מאובזרים בשלטי נאון אשר קירל עיצבה בעצמה כחלק משיתוף הפעולה שלה עם חברת "VIBEZ NEON" אשר לגמרי מוסיפים את הטאצ' האישי של הזמרת. 

 

קירל, שמאז ומתמיד כיוונה לקריירה בינלאומית, משתפת בתחושותיה לגבי יציאת הסינגל: "אני נרגשת מאוד להוציא את הסינגל הבינלאומי השני שלי ׳Bad Little Thing׳. השיר הוא המנון העצמה והוא נוגע בי במיוחד בשלב הזה של חיי. אני מקווה שהשיר ייתן לכם השראה להיות חזקים, חסר פחד ועצמאיים!

אין לנו ספק, שהשיר הזה יהפוך ללהיט בינלאומי במהרה ואנחנו רק מקווים שהיא תשמור לנו כרטיס בשורה הראשונה כאשר תכבוש את הבמות הגדולות בעולם!

תגובות