הרעש שלפני הסערה: אדל חושפת הצצה למוזיקה חדשה והותירה מעריצים בהלם. צילום מאינסטגרם

הרעש שלפני הסערה: אדל חושפת הצצה למוזיקה חדשה והותירה מעריצים בהלם

לאחר חמש שנים שקטות מאוד וריקות מוזיקלית מצדה של אדל, הזמרת הבריטית משחררת סממנים ורמזים למוזיקה החדשה, וחושפת (כמעט) הכל בלייב אינסטגרמי. סיכמנו עבורכם את כל מה שאתם חייבים לדעת על מה שקרה שם

חמשת השנים האחרונות הותירו את מעריציה של אדל בהמתנה בסבלנות רבה, ושקיקה בלתי פוסקת לכך שהכוכבת האהובה תשחרר מוזיקה חדשה. לאחר תקופה ארוכה של שקט מצדה של אדל, הופיעו לאחרונה ברחבי העולם הופיעו שלטי חוצות עצומים ומכרזיים עם הספרה– 30, שתאמו בדיוק לצבע תמונת הפרופיל של אדל באינסטגרם. מהר מאוד מעריצים החלו להפיץ שמועות, והעלו השערות על אלבום או סינגל חדש שתשחרר אדל בזמן הקרוב. הם לא שגו, מוקדם יותר בשבוע שעבר, הזמרת הכריזה שחוזרת אל המוזיקה יחד עם סינגל חדש "easy on me" שצפוי להשתחרר מחר (ו')

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ביום שבת האחרון, ה-9 לאוקטובר, ללא הודעה מוקדמת, אדל הפתיעה את המעריצים ופתחה לייב באינסטגרם שמטרתו הייתה לענות על שאלות ולדבר עם המעריצים. אדל לאורך כל הלייב נראתה מחוייכת וקורנת, התייחסה לכמה שיותר שאלות, התעניינה לשלום המעריצים, ועשתה זאת בחינניות והאלגנטיות שייחודית לה. בסוף הלייב, למרות חששותיה שתכנס מזה לצרות, אדל חשפה הצצה חד פעמית מ"easy on me" ששגעה את הרשת והכניסה את המעריצים לטירוף, וגם את אדל. לטענתה, כשסיימה להשמיע את ההצצה הטלפון שלה מיד התחיל לצלצל ללא הפסקה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Adele (@adele)

בפה מלא אפשר לומר שזה לגמרי היה לנו שווה את זה. ממה ששמענו, השיר נשמע כמו שירי אדל הטיפיקאליים, בלאדת לב שבור, מרגשת, נוגעת, וסוחטת דמעות. מן שיר שהיינו רוצים לשמוע על הווליום הכי חזק, באוטו בזמן שעל החלון יורד גשם זלעפות. בהצצה הקטנטנה שאדל סיפקה לנו, אפשר לשמוע את המשפט "I know there is hope in these waters but I can't bring myself to swim when I am drowning in this silence. Baby, let me in".

תגובות המעריצים לא איחרו להגיע, הרשתות החברתיות געשו, ההאשטג אדל היה ב"טרנדינג" בטוויטר, וכולם לא הפסיקו לדבר על זה. "הנשמה שלי עזבה את הגוף שלי", "האלבום של אדל גרם לי להיות מחוסר נשימה והוא אפילו לא יצא עדיין" היו רק חלק מזערי ממאות אלפי התגובות והטירוף שעורר הלייב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Adele (@adele)

מעבר להצצה המדוברת, אדל ענתה על שאלות נוספות שעשו לא פחות רעש. מעריצה ששאלה על מה האלבום שהיא עתידה לשחרר, קיבלה התייחסות אישית מאדל עם התשובה "גירושים בייבי, גירושים". בהתייחסות לפרידה שלה מסיימון קונקי שקרתה ב2019. היא חשפה בנוסף שהשניים היו נשואים לזמן הרבה יותר קצר מאשר התפרסם באתרי הרכילות ובתקשורת. כשנשאלה על הארי סטיילס, ענתה שהם מכירים ושהוא ילד מתוק מאוד מאוד. בהמשך ציינה אמנים מוכרים נוספים כמו ביונסה, דרייק, טיילור סוויפט ודוג׳ה קאט, והפיצה אהבה נטולת אגו ללא סוף.

אתמול (ד') פרסמה אדל כי האלבום החדש והמרגש ישוחרר ב19.11, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות!

תגיות
תגובות