התגעגענו: יובל דיין משחררת סינגל חדש. שי פרנקו

התגעגענו: יובל דיין משחררת סינגל חדש

אחרי שהסינגל הקודם שלה, "שרק תחייך" זכה להצלחה מסחררת בפלטפורמות השונות בהן הופץ ושודר בכל שידור רדיו אפשרי, יובל דיין, משחררת הבוקר סינגל חדש - האם הוא ישחזר את ההצלחה של קודמו?

אחרי שנה מוצלחת במיוחד, עם הסינגל "שרק תחייך" אשר זכה בתואר השיר המושמע ביותר של זמרת ויוצרת נשית בישראל בתחנות הרדיו בשנה החולפת, הבוקר (ה) משחררת יובל דיין את הסינגל החדש שלה, "עד שגעגוע יחלוף" אותו כתבה והלחינה יחד עם אבי אוחיון. על ההפקה המוזיקלית אחראי לא אחר מאשר תומר בירן ויחד יצרו השלושה שיר מדהים, שלגמרי עתיד לשחזר את הצלחת קודמיו ואף להתעלות עליהם. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

גם הפעם דיין לא מאכזבת, קו הנגינה העדין לצד קולה הרך והמלל המדהיל שלא משאיר אותנו אדישים ומעביר גלי צמרמורת לאורך גופנו, גורמים לנו להיזכר שוב - מדוע התאהבנו בנערה הצעירה שהגיעה דאז לריאלטי השירה. דיין, כרגיל מוכיחה לנו שמעבר להיותה ווקליסטית מצויינת, איכות הכתיבה שלה לעולם לא נופלת בין הכיסאות ומוכיחה גם הפעם שהיא יוצרת מדהימה ולגמרי בת השורה הראשונה במוזיקה הישראלית.

 

על השיר מספרת דיין: " 'עד שגעגוע יחלוף' נכתב יחד עם אבי אוחיון אחרי פרידה מבן זוג שמאוד אהבתי, וכבר היו לנו מחשבות על לבנות עתיד משותף. ברגעים האלה אני מבינה שזכיתי לעסוק במקצוע הכי טוב בעולם. בזכות המוזיקה אפשר להפוך כל כאב למנגינה יפה״.

תגובות