שובר מוסכמות: רן דנקר לובש שמלה בקליפ חדש. צילום מסך מהקליפ

שובר מוסכמות: רן דנקר לובש שמלה בקליפ חדש

לפני קצת יותר מחצי שנה שחרר רן דנקר את הסינגל "בית משוגעים" שהפך את המדינה והגיע לפסגת המצעדים. הבוקר (ב׳) הגיע זמנו של דנקר לשחרר את הסינגל החדש - ״השמלה החדשה שלי״ שהשאיר אותנו בהלם

בחודש מרץ של השנה הזו, לפני קצת יותר מחצי שנה, הזמר, היוצר והשחקן - רן דנקר שחרר לאוויר העולם את השיר "בית משוגעים", שהפך לאחד השירים המושמעים ביותר עם קרוב ל-18 מיליון צפיות (והיד עוד נטויה), ואף זכה בתואר "שיר השנה" במצעדים השונים. הבוקר (ב'), רגע לפני שיככב על המסכים שלנו בתור שופט העונה החדשה של "אקס פקטור לאירוויזיון", משחרר דנקר הבוקר (ב') סינגל חדש בשם "השמלה החדשה שלי", ונדמה כאילו הוא הולך להיות הצלחה מסחררת לא פחות מקודמו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את השיר "השמלה החדשה שלי" יצרו נועה גולנדסקי, מאי ספדיה, אליה רוסיליו, דנקר עצמו ואורן DEGO עמנואל. לשיר יש קצב שהרים לנו את האווירה ועשה לנו מסיבה בלב ובאוזניים, וכמו בסינגל הקודם, גם הפעם דנקר עושה לנו חשק פשוט להגביר את השיר לפול ווליום ולקום לרקוד. אין לנו ספק שמצאנו שיר חדש להכניס אל תוך פלייליסט ההרמות שלנו, והאמת שהוא אפילו עשה לנו חשק לרענן את ארון הבגדים באיזו שמלה חדשה משלנו.

 

גם את הקליפ שמלווה את השיר, אותו ביים עומר טובי, אנחנו יכולים פשוט לסכם במילה אחת: מהפנט. דנקר מוכיח לנו שוב שהוא לגמרי יודע לזוז, בקצב משלו ואיך שבא לו - בדיוק כמו שאנחנו אוהבים לראות אותו. "השמלה היא רק המטאפורה לזכות שלנו לפלורליזם שיכול לבוא לידי ביטוי בדרכים שונות. הזכות לחשוב אחרת, להתלבש אחרת, להתנהג אחרת ועדין להישאר מי שאתה ומה שאתה" מספר דנקר, ומוסיף - "אני מזמין אתכם לחוות את החוויה הזו בפתיחות מחשבתית ורגשית ומקווה שתיהנו מכל רגע".

© צילום מסך מהקליפ

אנחנו חד משמעית נהנינו מכל רגע ואפילו הפעלנו את השיר מחדש, כדי לספוג שוב את אותם רגעים של כיף שהיו לנו כששמענו את השיר לראשונה. אהבנו פלוס, אפשר להגיד שכבר התמכרנו, ולחלוטין מצאנו שיר חדש לחרוש עליו!

תגיות
תגובות