לא עוזבת: מיה סולימן בסינגל חדש. שי פרנקו

לא עוזבת: מיה סולימן בסינגל חדש

כוכבת הטיקטוק הצעירה מיה סולימן, שפרצה שם במין סיפור סינדרלה עם הסינגל הראשון שלה ״עזבי״, מוציאה היום את הסינגל השלישי שלה. גם הפעם מיה לא מאכזבת, בואו לשמוע מה חשבנו על ״גבר אלפא״

מיה סולימן, בת 17 בלבד, פרצה בכלל בסרטוני טיקטוק קצרים כאשר כבשה את לבבות הצופים באמצעות הקול הנוגע שלה והטקסטים המרגשים שכותבת. מאז, סולימן הספיקה לכבוש יעדים שלא מביישים זמרים שנמצאים שנים רבות בתחום. הסינגל הראשון שלה צבר לא פחות מכשני מיליון צפיות ביוטיוב ואף נכנס לרשימת הטופ 100 באפל מיוזיק! מאז מיה לא מפסיקה ליצור, לעבוד, לשתף, והיום (ב׳) היא מוציאה את הסינגל השלישי שלה ״גבר אלפא״. אם השיר נשמע לכם מוכר, זה כנראה כי שמעתם את הגרסא המקוצרת שלו ששחררה מיה לטיקטוק, שם משתפת קטעים קצרים מהשירים שלה וזוכה להמון תמיכה והערכה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

גם בפעם השלישית, סולימן לא יורדת מהרף הגבוה שהציבה לעצמה. הקול העדין והמתוק אך גם העוצמתי והבועט של מיה, בשילוב הלחן והטקסט מעורר ההזדהות הופכים את השיר הזה למושלם ומדויק להאזנה לאחר שברון לב או בעת פחד מפרידה. השיר נכתב ממקום מאוד פגיע, אישי, שגורם לנו להבין ולהרגיש את מיה ואת תחושותיה. “השיר הזה כל כך יקר ללב שלי ומדבר על פחדים שנמצאים בנו״ מספרת סולימן באינסטגרם.

 

מעבר ללחן והיכולות הוואקליות המרשימות של סולימן, יש לתת מקום של כבוד לטקסטים ולכתיבה הייחודית שלה. כמו שאר השירים שלה, גם את השיר הזה כתבה מיה לגמרי בעצמה. הכתיבה איכותית ובוגרת, וקשה להבחין שמדובר בילדה בת 17 בלבד שכתבה את השיר. העיבוד וההפקה המוזיקלית של אריאל טוכמן סוגרים את כל הפינות בשביל להפוך את השיר הזה ללא פחות מלהיט. מיה מוכיחה לעצמה ולכולנו, שלא צריך יותר מדי בשביל ליצור ולשתף את האומנות שלכם, ואם יש לכם חלום, זה הזמן להגשים אותו.

תגיות
תגובות