מעיר אותנו: עדן מאירי בסינגל חדש ומקפיץ. עומר מזרחי

מעיר אותנו: עדן מאירי בסינגל חדש ומקפיץ

לאחר הצלחת הסינגלים הקודמים שלו, עדן מאירי עושה זאת שוב ומשחרר היום (ד') את סינגל הטכנו החדש והמקפיץ שלו!

את עדן מאירי הכרנו לראשונה רק לפני שלוש שנים בתוכנית הריאלטי "הכוכב הבא לאירוויזיון" שם הודח בחצי הגמר. מאירי לא נתן ל-15 דקות התהילה שלו להיגמר כל כך מהר וניצל את המיטב מהחשיפה בפריים טיים. כבר באותה שנה הוא הספיק להשתתף בפסטיגל, שהוא אבן דרך משמעותית בקריירה של אמנים ישראליים. מאז הספיק מאירי לשחרר את סינגל הבכורה שלו "לך עם האמת שלך" שכבש לא מעט הישגים. היום (ד') מאירי שוב הולך עם האמת שלו ומשחרר סינגל חדש, עוקצני, בועט, ומפוצץ - "אולי תתעוררי?".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"אולי תתעוררי?" קצת כמו צלצול של שעון מעורר, מעיר אותנו מהחלום האוטופי ומזכיר לנו שאנחנו לא חיים באגדה. מזכיר לנו שלמרות שאנחנו נסיכות, לפעמים קשה ואף לא אפשרי למצוא את הפרטנר שיענה על כל הסטנדרטים הגבוהים שלנו. השיר נכתב והולחן על ידי HENREE שעשה עבודה פשוט מעולה.

 

השיר עשוי בסגנון טכנו, הוא מקפיץ, משמח ועושה חשק לקום ולרקוד. למרות שהוא חלק מז'אנר מאוד מסוים, מאירי מצליח בכל זאת להשאיר חותם מיוחד עם הקול העמוק שלו שנחקק לנו בלב. צפינו בשירים רבים מהז'אנר הזה הופכים במהרה ללהיטים, ואין ספק שזה העתיד הצפוי לשירו של מאירי. ואם אתם שואלים אותנו? כבר בשבועות הקרובים נתחיל לשמוע את השיר במסיבות ובשלל תחנות הרדיו.

תגיות
תגובות