כד קטן: השירים שהפתיעו ונשארו בראש המצעדים. צילום משה נחומוביץ

כד קטן: השירים שהפתיעו ונשארו בראש המצעדים

כיום יש הרבה זמרים בעולם וברחבי הארץ עם מגוון שירים גדול שיצרו והלחינו, אספנו לכם את חמשת השירים הטובים שהפתיעו ונשארו בראש המצעדים

חנוכה הגיע ואיתו כל המנהגים שאנחנו הכי אוהבים - לאכול סופגניות, להדליק נרות יחד עם המשפחה וכמובן, כמו תמיד, להקשיב למוזיקה. לכבוד החג האהוב אספנו עבורכם שירים שממש כמו שהכד הקטן הספיק לשמונה ימים, כך גם הם הצליחו להישאר בראשי המצעדים זמן רב מהצפוי ולא הצליחו להימאס עלינו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בית משוגעים

אחד מהלהיטים הגדולים (אם לא ה!) של 2021. רן דנקר עם שיר שפשוט חרך את המצעדים, כבש את כולם ושיגע (ליטרלי) את המדינה. "בית משוגעים" הפך את דנקר בחזרה לכוכב הענק שהוא וזה התבטא גם במצעדים: הלהיט הגיע למקום הראשון במצעד גלגלצ ושהה בו 12 שבועות רצופים. על הדרך הוא גם שבר את שיא היסטוריית התחנה במספר השבועות ברצף במקום הראשון, ובמקום רביעי בהיסטוריית התחנה במספר ההשמעות הכולל.

 

חורף באוטו - עומר אדם

השיר הראשון ברשימה , זהו הלהיט של הזמר עומר אדם שיצא ממש לפני מספר שבועות אותו כתבו והלחינו תמר יהלומי ויונתן קלימי. השיר קיבל אהדה גדולה והגיע לראשי המצעדים הגדולים, לא הצלחנו להישאר אדישים ולכן זה השיר הראשון שיפתח את הרשימה.

 

אין מאושר ממני - אליעד

השיר השני ברשימה הוא השיר ״אין מאושר ממני״ של הזמר אליעד נחום. השיר זכה לאלפי צפיות והושמע בתחנות הרדיו הגדולות שבועות רבים. הוא נכתב על ידי נחום עצמו ואבי אוחיון שידוע כאחד מכותבי הלהיטים הגדולים, אין ספק שזה שכיכב במצעדים הגדולים זה לא במקרה.

 

אפס מאמץ - סטטיק ובן אל עם נטע ברזילי

"אפס מאמץ" הוא אחד השירים המצליחים שיצאו השנה, שיתוף הפעולה יוצא הדופן של סטטיק ובן אל יחד עם נטע ברזילי יצר באז היסטרי שגרר אחריו שבועות ארוכים בהם השיר זכה לככב יום יום בראשי המצעדים. השיר גרר המון ביקורת חיובית ואהבה - ממש קלאס באפס מאמץ.

 

מבטיח - עדן חסון

השיר "מבטיח" של אחד מהזמרים והמצליחים שיש כיום בארץ עדן חסון. את הסינגל כתב והלחין לא אחר מהזמר עדן חסון, אין ספק שהשיר זכה להצלחה מובטחת והפך ללהיט גדול שריגש גם אותנו וגם את כל הקהל שממשיך לשמוע את השיר בכל יום.

 

ממתק - עדן בן זקן

השיר האחרון ברשימה הוא השיר "ממתק" של הזמרת הענקית עדן בן זקן. השיר הוא סינגל הבכורה מתוך אלבומה החדש שיצא בקרוב וכבר ברגע שיצא הפך ללהיט של ממש! הסינגל נכתב על ידי בן זקן יחד עם אבי אוחיון ומתן דרור ולגמרי מגיע לו להיות ברשימה.

 
תגובות