סיכומוזיקלי: אלסי דול ואיזי מאחדים כוחות ועוזאל מטריף. צילום מסך מהקליפ

סיכומוזיקלי: אלסי דול ואיזי מאחדים כוחות ועוזאל מטריף

ממש רגע לפני היציאה לסופ"ש, כמו בכל יום שישי - סידרנו לכם את הסיכומוזיקלי של השבוע עם השירים הכי חמים וטובים שיצאו השבוע. בינהם: שריי אדר חביב בשיתוף פעולה עם קטריקס, אבי אברומי מפציץ, אלסי דול ואיזי בשיר מושלם ועוזאל בקאבר שלא נשכח בזמן הקרוב

אנחנו ממש מקווים שגם השבוע הצלחתם לחכות בסבלנות כי גם הפעם אנחנו כאן עם הסיכומוזיקלי שלנו כדי להציג לכם את כל השירים הכי מטורפים שיצאו השבוע. אז כדי לצאת בחיוך מתוק אל הסופ"ש ולהצליח להנות ממנו באמת - יש לנו השבוע ברשימה את אלסי דול עם איזי, שריי אדר חביב עם קטריקס, אבי אברומי, שאיין קמאל ועוד המון שווים! מוזמנים להצטרף ולגלות.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אלסי דול ואיזי - עד העולם הבא

השיר הבא נוצר בשיתוף פעולה מאוד מיוחד ויוצא דופן. אלסי דול ואיזי נפגשו במקרה באולפן ההקלטות בזמן שכל אחד מהם היה עסוק בחומרים שלו. הם החליטו לאחד כוחות ויצרו יחד את השיר "עד העולם הבא" שמשלב את סגנונות המוזיקה שלהם בצורה מושלמת! את המילים והלחן יצרו יחד עם עומרי 69 סגל שגם הפיק את השיר מוזיקלית שעשה עבודה מעולה וגרם לנו לעוף על השיר. אין ספק שנשמח לראות עוד שיתופי פעולה כאלה בעתיד.

לסיכום: כבשו אותנו

 

אבי אברומי - הגשם הראשון

אנחנו לא מספיקים לנשום לרגע, וכבר אבי אברומי יוצא עם להיט חדש הנקרא "הגשם הראשון" שילווה גם את סיבוב הופעות החורף החדש שלו שמתחיל ממש בעוד כמה ימים. את השיר יצר בשיתוף פעולה חד פעמי עם דודי בר-דוד שכתב והלחין ולמרות שאברומי ידוע בייחודיות שלו, היא לא נפגעה גם כאן. נראה שבין כל העבודה הקשה של אברומי, הלהיטים וההופעות - לא נותר לו זמן למנוחה. פייר? לא יכולים לחכות שיצא האלבום השני שלו כבר.

לסיכום: לא מפסיק להפתיע

 

שריי אדר וקטריקס - באלגן

אין מצב שעוד לא שמעתם את השם של שריי. בתקופה האחרונה הזמרת הבועטת לא מפסיקה לעבוד ולייצר שירים והקהל פשוט אוהב אותה. פגשנו אותה ממש לאחרונה על המסכים של כולנו ב"באקס פקטור לארוויזיון" שם סיפרה לנו את סיפור חייה הקשה ואפילו עשינו איתה ראיון מיוחד. השבוע הוציאה יחד עם קטריקס את הסינגל החדש "באלגן" שעשה לכולנו בלאגן בלב והקליפ - מטורף!

לסיכום: חגיגה אמיתית

 

שאיין קמל - מאדאם

את שאיין הכרנו בתוכנית "הבנים והבנות" ומאז היא הפכה במהרה לאחת מהכוכבות המובילות ומשפיענות הרשת המובילות בישראל בקרב בני נוער. את השיר "מאדאם" יצרו עבורה אלי פרץ ואביחי נפתלי שכבר הוכיחו לנו מספיק פעמים כמה מוכשרים הם. שאיין מראה לנו איך לחגוג ולשמוח בצורה הכי יפה ואמיתית שיש. היא מביאה את כל כולה גם באמצעות השירה וגם באמצעות ההופעה שלה.

לסיכום: מרימה לנו

 

לישי סלמאן - דיה באבא

"דיה באבא" זה השם של השיר החדש של הזמרת לישי. דיה באבא הן צמד מילים שאומרים במסיבות - ולישי לגמרי אירגנה לנו אחת. השיר כולו מלא בהעצמה נשית ומדבר על הדמויות שיצרה לעצמה במהלך הלייבים שהייתה עושה במהלך שהותה בניו יורק. לישי מצאה את הנקודה שבה היא כובשת אותנו לגמרי ויודעת לשלב את עצמה האמיתית יחד עם השטויות והכיף שלא פחות חשובים.

לסיכום: מושלמת

 

מני סאקורה - מעוז צור

השיר "מעוז צור" הוא שיר שכולנו מכירים ושמחים לשיר אותו ליד החנוכיה יחד עם כל המשפחה והחברים. הראפר, הזמר והמפיק ישראלי רוסי מני סאקורה החליט לקחת את השיר המיוחד עם המנהג הישן הזה ולהפוך אותו לרמיקס חדש ועוצמתי. כזכור את מני סאקורה אנחנו מכירים מהסינגל הראשון שלו מהפרויקט "מני סאקורה (תרגע)" שהפפך לויראלי.

לסיכום: מחדש ובועט

 

נור אורבך - הסונג שלך

נור אורבך הוא אב לשניים, מקיבוץ בעוטף עזה ועובד עם בוגרים אוטיסטים. מעבר לחיים ה"רגילים" שלו, הוא גם מפיק, מלחין וגיטריסט שמבצע ראפ. נור מביא סגנון מאוד מיוחד למוזיקה הישראלית ובכלל, וזאת אחת מהסיבות שבגללן היינו חייבים להכניס את השיר החדש שלו "הסונג שלך" לרשימה. השיר פשוט טוב, קליל וכיפי, כזה שפשוט כיף לשמוע באוזניות וללכת. אין ספק שנור מביא רוח חדשה ולגמרי כיף להיתקל בזה!

לסיכום: יש על מה להתלהב

 

שווה האזנה

עוזאל - Ain't no sunshine

על הזמר, היוצר והראפר עוזאל כבר כתבנו בעבר כשיצא הסינגל שלו "שבועיים" וכבר אז ידענו שהוא כוכב שרק מחכה שיגיע זמנו. השיר שלו לגמרי הצליח ובזמן שאנחנו עדיין מזמזמים אותו בראש, הוא התארח השבוע בגלגלצ אצל עידו פורת וביצע גרסת קאבר יפיפיה לשיר "Ain't No Sunshine" שהטריפה אותנו לגמרי ואפילו הוסיף בית משלו בעברית. אנחנו רק מחכים שעוזאל יפרוץ כבר ויראה לכולם את כמויות הכישרון שיש בו!

 
תגובות