סיכומוזיקלי: גיל ויין מפתיע ורוי סופר מחדש. גיא כושי ויריב פיילן

סיכומוזיקלי: גיל ויין מפתיע ורוי סופר מחדש

עוד שבוע הגיע לסיומו, מה שאומר שהגיע הזמן לסיכומוזיקלי שלנו! גם השבוע אספנו עבורכם את כל מה שחדש וטוב במוזיקה הישראלית כדי שתוכלו להנות ממוזיקה טובה, והשבוע ברשימה תוכלו לשמוע את גיל ויין בסינגל חדש, את יסמין מועלם מפציצה בקאבר חדש ואת חנן בן ארי שפשוט יוצר מוזיקה מעולה!

יום שישי הגיע, וזה אומר שזה הזמן לסיכומוזיקלי! השבוע היה גדוש בשירים חדשים במוזיקה הישראלית של הרבה אמנים מוכשרים, ברשימה השבועית תוכלו למצוא: סינגל חדש של ליאור נרקיס, להיט בהתהוות של נונו וחידוש מרענן של רוי סופר לרביד פלוטניק - האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

גיל ויין - פתטי

גיל ויין שחרר השבוע סינגל חדש שכתב והלחין לבדו ובו חושף את כל הקשיים שעבר בדרכו בתעשייה, על הפחד מחוסר עשייה ועל העבודה הקשה שלעיתים קרובות לא משתלמת ולא משתקפת בהצלחה. ויין מספר על הרדיפה אחרי הפרסום ועל איך שבהסתכלות לאחור כל ההתנהלות שלו נראית פתטית ושבמבט לאחור הוא מבין שמה שחשוב זו המוזיקה והעשייה עצמה.

לסיכום: כנה ואמיתי

 

דור הררי - לא ידעת

דור הררי מוכיח לנו כמה מוזיקה היא דבר ענק וחשוב עם טקסט ושיר בקצב מדהים. בשיר החדש שלו "לא ידעת" הוא שר לאחר שאחותו סיימה מערכת יחסים ונשבר לה הלב. דור מצליח לגרום לנו להרהר מחדש על המושג שאומר להסתכל על חצי הכוס המלאה ומראה לנו שכל הרגשות מתאימים - כי הכוס היא גם חצי ריקה. בשיר המיוחד הזה אפשר להבין כמה חשוב להנות ממה שקורה עכשיו, כי הסוף יגיע בכל מקרה ושהכל בתכלס שטויות. השיר מלווה בקליפ יפה ופשוט שבו דור מנגן על תופים שהם ה-"עכשיו" שלו.

לסיכום: הכי אמיתי שיש

 
 
 
 
 
 
 
 

חנן בן ארי - מקום

חנן בן ארי הוא כנראה אחד הזמרים האהובים ביותר בתעשיית המוזיקה הישראלית, והרבה מהאהדה שהוא זוכה לה הגיע בזכות הצניעות והקסם שאופפים אותו, אותם הוא מביא לידי ביטוי בסינגל חדש בשם "מקום". השיר מדבר על ילדותו של בן ארי, על הזכרונות שלו מהתקופה הזו ועל הדברים שהשתנו מאז ועד היום, השיר מיוחד ומוגש בצורה פנומנלית המדגישה את קולו העוצמתי של חנן, ואין ספק שמדובר פה בלהיט בהתהוות!

לסיכום: מרגש ועוצמתי

ליאור נרקיס - עד הסוף העולם שלי

שמו של ליאור נרקיס צף בכותרות לאחרונה בהקשר של טיב יחסיו עם אשתו, ספיר. השבוע שחרר נרקיס סינגל שדרכו הוא מגיב על כל השמועות שנוצרו לאחרונה על היחסים בין בני הזוג. נרקיס מדבר על הקשיים שחוו ועל איך שבסוף האהבה יותר חזקה מהכל. 

לסיכום: התאהבנו

בר אלפנדרי וקוקי לבנה - בחוץ הכל ירוק 

את בר אלפנדרי הכרנו לראשונה בעונה החמישית של "דה וויס" שהתחרה יחד עם אחיו אדר. מאז החל לעבוד על אלבום משלו יחד עם המפיק ג'וני והשבוע הוציא סינגל נוסף מהאלבום הנקרא "בחוץ הכל ירוק". השיר מדבר על דיכאון ובעיות נפשיות שחווה ומראה שזה בסדר להרגיש רע, אבל בסוף יהיה בסדר. את השיר האישי שיתף עם חברו קוקי לבנה ומכאן - ביצעו אותו יחד בצורה מעולה. הנושא של השיר מאוד חשוב במיוחד כי הרבה פעמים נמנעים מלדבר על סוגיות כאלה וחשוב לזכור שגם הירידות הן חלק מהחיים.

לסיכום: אישי ומיוחד

 

נונו - ליבינג דה דרים

נעמי גל, או אולי אתם מכירים אותה דווקא בשם הבמה שלה - נונו (nunu) פרצה אלינו בשיר המטורף שלה "בנים" והשאירה אותנו עם טעם של עוד והנה, הגיע הרגע והשבוע היא הוציאה את השיר החדש שלה "ליבינג דה דרים" שהעיף אותנו לגמרי. הקצב של השיר יחד עם המילים הקצת הזויות נותן וייב הזוי שגרם לנו להתאהב בה לגמרי! הקליפ מיוחד ומרהיב וגם הפעם אנחנו רק רוצים לשמוע עוד ועוד. גם הפעם היא התעלתה על עצמה ויצרה להיט שלא נמאס לנו להקשיב לו!

לסיכום: התמכרנו

שווה האזנה

יסמין מועלם - חבילה

יסמין מועלם היא בעלת אחד הקולות הכי מיוחדים ששמענו, כל ביצוע שלה אנחנו פשוט נמסים ומתרגשים מחדש, ולכן, לא יכולנו שלא להכניס אותה לסיכומוזיקלי השבוע, מועלם בביצוע פשוט מושלם לסינגל "חבילה", במסגרת התוכנית של מדינה בדרך בגלגלצ, שפשוט מזכיר לנו כמה שאנחנו אוהבים לשמוע אותה!

רוי סופר - גברת טיקטוק

על רוי סופר דיברנו ממש לא מזמן כשהוציא את השיר שהפך ללהיט בטיקטוק וכולנו חיכינו לו "לא רואה". לאחר שצבר אהדה ואהבה מטורפת מצד הקהל, התארח השבוע גם הוא בגלגלצ אצל עידו פורת ובחר לשיר קאבר ל"גברת טיקטוק" של רביד פלוטניק. רוי נתן ביצוע מקסים שרק הוכיח לנו כמה מוכשר הוא והפך את היום שלנו להרבה יותר רגוע ונעים. מחכים לשמוע עוד!

 
תגובות