"רוצה לגעת באנשים": ראיון בכורה מרגש עם שני שגב. צילום פרטי

"רוצה לגעת באנשים": ראיון בכורה מרגש עם שני שגב

שני שגב בת ה-19 נכנסה אל עולם המוזיקה ממש במקרה ומאז אפשר להגיד שהיא קידמה אותה בהמון מקומות בחיים. הזמנו אותה לראיון מיוחד וראשון כדי להכיר, ללמוד ולראות מי היא בכלל ואת כמויות הכישרון והמוטיבציה שיש לה

שני שגב רק בת 19 ולדעתנו היא עומדת להפוך לאחת הכוכבות הגדולות בארץ ולגמרי הגיע הזמן שלה. היא מלאת מוטיבציה וביטחון ויודעת שעולם המוזיקה - זה המקום בשבילה. הייחודיות והיופי שבה קורן כבר מהשירים עצמם אבל אנחנו החלטנו להביא אותה גם לפה ולהראות לכם כמה מדהימה היא בראיון בכורה מיוחד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת בתחום המוזיקה?

"התחלתי בגיל 12, ממש במקרה. הקלטתי את שיר הבר מצווה של אח שלי - הכי תמים, ואז המנהל של הסטודיו אמר לי "את שרה יפה, אולי תצטרפי ללהקות?" ומשם לקחתי חלק בלהקות הייצוגיות. החלק הכי מרגש שהיה זה שייצגתי את ישראל בפסטיבל המוזיקה הבינלאומי באיטליה וניצחתי במקום הראשון שזה היה הדבר הכי מרגש בעולם בשבילי". 

© צילום פרטי

איך המשכת מכאן?

"התחלתי להלחין ולכתוב שירים רק בגיל 18 כשהמפיק שלי פנה אליי והציע לי להתחיל לעבוד ביחד, לפני זה לא ממש חשבתי להיות זמרת - זה היה נשמע לי כמו חלום ממש רחוק ופתאום זה קרה ומאוד מאוד מהר התאהבתי בזה. חודש לפני הטירונות התחלתי לעבוד איתו ובתקופות הכי קשות שלי בצבא ובטירונות, כשכולם ישנים, שמתי את האוזניות ושמעתי את השיר שלי ובכיתי מהתרגשות כי לא האמנתי שזה קורה לי. המוזיקה גרמה לי להצליח מכל בחינה. לפני שהתחלתי עם המוזיקה היו לי קשיי למידה וכשהתחלתי לשיר זה נתן לי ביטחון עצמי וזה בנה אותי ועזר לי להפוך לתלמידה מצטיינת עם תעודת בגרות מצטיינת וזה משהו שבחיים לא חשבתי שיהיה לי".

יצא לך שיר חדש, זה סינגל בכורה שלך?

"זה סינגל הבכורה שלי. בעבר עשיתי שיתוף פעולה עם אור ברק שהיה השיר הראשון שהקלטתי עם המפיק שלי ועשיתי שיר עם אסף גורן אבל זה השיר הראשון שהוא שלי. השיר החדש הוא יחד עם דניאל ברזילאי שהיה בכוכב הבא, הוא מדהים ממש וזה הדבר הכי מחמיא בעולם שאנשים ברמה כזו אומרים לי "את טובה אני רוצה אותך בשיר שלי" זה וואו וזה גרם לי להאמין בעצמי. הדבר הכי מרגש זה שיש לי שיר עם נורוז, אחרי שהוא שמע ואהב אותו".

 

מי את בעצם? מחוץ לקריירה ומחוץ להכל?

"אני בת 19, גרה במודיעין, כרגע חיילת. אני בן אדם מאוד אמוציונלי ונורא קופצנית, מאוד רגישה ואוהבת אהבה וכרגע רווקה אבל מאוד אוהבת לאהוב ולהרגיש את הפרפרים. אם תשאלי אותי מה התהליך הכי גדול שעברתי זה שלפני שנה ממש חשבתי לוותר על המוזיקה, היה לי לחץ נפשי והקורונה מאוד פגעה לי בהופעות ואז פגשתי את המפיק שלי טוני והוא גרם לי לא לוותר על החלום שלי ולהאמין בעצמי. החלום שלי הוא לגרום למישהו להאמין בעצמו כמו שהוא גרם לי. יש לי חשבון טיקטוק ולפעמים יוצא לי לדבר עם ילדים שאומרים לי "וואו את מושלמת הלוואי והייתי את" וזה שורף לי את הלב כי אני בעצמי הייתי ילדה חסרת ביטחון ורק בא לי לתת להם חיבוק ולהגיד שהם מושלמים כמו שהם והלוואי והיה לי את היכולת לגרום לאנשים לאהוב את עצמם. עצם זה שאומרים לי עזרת לי - זה הדבר הכי מרגש בעולם".

את השיר החדש שלך את כתבת, מאיפה את מקבלת את ההשראה לכתוב וליצור?

"את ההשראה אני שואבת מהחיים שלי, מקבלת מהאהבות שלי, מהכשלונות שלי, מהמקומות הכי קשים שהגעתי אליהם בחיים. מהגאווה שלי מאיך שיצאתי וצמחתי משם, אני אוהבת לכתוב כשאני מרגישה רע כי זה מרגיע אותי ומכניס אותי לפרופורציות ומנקה לי את הראש. רוב השירים שלי הם על דברים שעברתי כבר והיום אני נמצאת במקום אחר".

© צילום פרטי

מה סוג המוזיקה שאת מתחברת אליה?

"אני ממש אוהבת פופ וג'אז. זה הסגנונות שאני מתחברת אליהם. ההשראה שלי המון פעמים מגיעה מזמרים שאני שומעת. אני מאוד אוהבת את בילי אייליש ואני מאוד אוהבת את העדינות והרגש שיש לה בקול, היא לא צריכה הרבה כדי שיקשיבו למה שהיא אומרת וזה מדהים בעיניי. זאת השראה שאני ממש לוקחת ממנה נגיד".

את רוצה להעביר מסר דרך השירים שלך? זה חשוב לך?

"מאוד. אני רוצה מאוד לגעת באנשים, לרגש אותם ולהגיע ללב שלהם. אני רוצה להביא להם תקווה, אני יודעת שאני ילדה ואני שרה ממקום מאוד תמים שאני עוד מנסה להבין את החיים שלי. אלו דברים שאני עוברת ויודעת שאנשים מתחברים וזה הכי כיף בעולם לדעת שמישהו מתחבר למוזיקה שלך".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Shany Segev | שני שגב (@shanysegev)

יש משהו במוזיקה שהיית רוצה להגיע אליו ועדיין לא הגעת?

"אם אני מסתכלת על זה באמת, אז להצליח עד רמה כזו שיום אחד אני אוכל להיות משהו בשביל מישהו. החלום שלי הוא להגיע ללב של אנשים ולהצליח כדי לעזור לאנשים שהיו במקום שלי ולתמוך. גם החברות שלי שרק מתחילות עם המוזיקה, אני נורא אוהבת לעזור להן. זה החלום שלי".

איפה את רואה את עצמך בעוד 10 שנים?

"וואי החלום שלי הוא להיות על הבמות הגדולות, להוציא מוזיקה עם כל כך הרבה זמרים ולעשות שיתופי פעולה ולהכיר את עצמי ולהאמין בעצמי ולחיות את החלום שלי".

© צילום פרטי

מי ההשראה שלך בתחום המוזיקה?

"בילי אייליש, כמו שכבר אמרתי. אני נורא אוהבת את העדינות והמסר שהיא מעבירה בשירים שלה. אני גם אוהבת את יסמין מועלם שיש לה קול מאוד עדין ונעים והיא מעבירה את הכל בצורה מאוד יפה".

מה את חושבת שמייחד אותך מאחרים?

"אני לא מנסה להשוות את עצמי לאף אחד או לחפש את התחרות הזאת כי אני באמת מביאה את עצמי. אני יודעת שזה לא משנה כי אני לא בן אדם אחר, אני יודעת שיש המון זמרים מוכשרים ויפים ואני יודעת שמי שיאהב אותי - יאהב אותי. אני חושבת שיש מקום לכולם ואני יודעת שיש לי מה לתרום למוזיקה הישראלית ואני רוצה לתת את המקום הזה שחסר".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Shany Segev | שני שגב (@shanysegev)

היום העוקבים באינסטגרם ובטיקטוק הם פקטור מאוד גדול, את חושבת שיש להם השפעה על הקריירה?

"מבחינת ההתחלה זה מאוד קריטי, במקום שאני נמצאת אני לא מוכרת ומי שעוקב אחרי ושומע את השיר שלי - זה מאוד עוזר ונורא הכרחי. אני מאוד מקווה לגדול ושיאהבו את מה שרואים. זה כן מאוד חשוב כדי להצליח כי זו עכשיו המציאות".

חשבת לפנות לכיוון תוכניות הריאליטי?

"אני כן חושבת על זה ויש סיכוי שאני אלך, אני קודם רוצה לבנות את עצמי קצת ולהבין מה אני רוצה כי אני עוד בשלב שאני בונה את עצמי מבחינת האישיות והמוזיקה אבל יש מצב שבקרוב אני כן אלך כשאני אהיה קצת יותר מנוסה".

 
תגיות
תגובות