אף פעם לא לבד: מרגי משתף "אני פנוי להצעות". טל שמעוני

אף פעם לא לבד: מרגי משתף "אני פנוי להצעות"

מרגי השיק אתמול מופע בכורה ב"בארבי" והוכיח לכולם שהוא לא לבד, במיוחד אחרי הכרטיסים הפכו לסולד אאוט תוך פחות מיממה. המעריצים והמעריצות זכו להופעה מדהימה עם כל הלהיטים הגדולים • וגם מה הוא חושב על הפרסומת של האקסית?

ה-EP החדש של מרגי זו סיבה מצויינת להשיק שני מופעי בכורה חד פעמיים ב"בארבי" בתל אביב. המופעים הגיעו לסולד אאוט תוך 24 שעות מרגע הפרסום ואמש ניתן היה לראות את מרגי בשיא ההתרגשות לאורך כל הערב, ובצדק.

הזמר שפרץ לחיינו לפני ארבע שנים ב-"כוכב הבא" וזכה במקום השני, הפך לאחד מזמרי הפופ המובילים בארץ והשירים שלו לא מפסיקים לכבוש כל תחנת רדיו אפשרית. המופע הכפול שערך אתמול (אחד ב-19:15 ואחד ב-22:00) ב"בארבי" הוא מופע הבכורה של מרגי וללא ספק נקודת ציון משמעותית בקריירה שלו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

 

מי שהגיע לחמם את מרגי במופע היה לא אחר מאשר הזמר והראפר שחר סאול, שביצע מספר שירים, ביניהם "תיקו-תיקו" ו"לאן הולכים" שזכו להצלחה ודאג לחמם את הקהל לקראת עלייתו של מרגי לבמה. 

את מופע הבכורה פתח מרגי עם השיר "לא להיות לבד", אותו כתב והלחין עם ג'ורדי ורון ביטון. עם סיום ביצוע שיתף מרגי את הקהל שמבחינתו זה השיר הכי מתאים להתחיל את המופע במיוחד משום שהוא מאד רלוונטי לתקופה שהוא כרגע עובר בחיים.

כידוע לאחרונה מרגי חווה כמה שינויים משמעותיים בחייו, ביניהם פרידה מבת זוגתו בשלוש השנים האחרונות נועה קירל, סיום חוזה כפרזנטור של חברת "קסטרו" ופרסומת שעוררה סערה בעקבות הדמיון של השחקן הראשי בה לזמר. אבל אין מה לדאוג, מרגי מוכן כבר לשלב הבא בחייו - קידום הקריירה הבינלאומית שלו שכוללת כבר כמה שירים באנגלית שרק מחכים לצאת.

את מרגי אנחנו פוגשים לראיון מיד עם סיום שתי ההופעות ונראה שהאדרנלין וההתרגשות עדיין בעיצומם.

איך אתה מסכם את הערב ושתי ההופעות? 

"איך יכולה להיות ההרגשה? מטורף, האנשים האלה מטורפים ופשוט זכיתי בהם. אני לא חושב שאי פעם אוכל להתרגל לזה".

- עוד מעט מסתיימת שנת 2021, מה מבחינתך ההישג הכי גדול שלך השנה?

" אני חוויתי מאה שנים בשנה הזו, יותר מדי דברים אבל אני לגמרי יכול להגיד שהבארבי היום הוא אחד ההישגים הכי גדולים שלי, לא רק בשנה הזו אלא בכלל."

- עם מי תחגוג את השנה החדשה?

"אני מאמין שאחגוג עם אנשים שאני אוהב, אני עובדים המון ומשיגים המון הישגים אז חשוב גם לעצור ולהעריך את הרגע."

©  "חשוב גם לעצור ולהערך את הרגע" © טל שמעוני

הפרידה מבת הזוג באוקטובר האחרון אומנם הסתיימה בצורה נעימה ומכבדת, עם הודעה מסודרת משני הצדדים, אולם לפני כחודש תפסה כותרות שוב, כשקירל האקסית השתתפה בפרסומת ל-YES עם פרטנר שדומה באופן חרגי למרגי ומבקרת את מערכת היחסים ביניהם. מרגי לטענתו לא הכיר את הפרסומת מראש והופתע כמו כולם כשהתפרסמה.

אחרי שהסערה התקשורתית חלפה, איך אתה מרגיש לגבי הפרסומת?

"לא אהבתי את זה בכלל, הרגשתי שזה לא מהלך הכי בוגר ורגיש לעשות. אבל בסדר, אני לא הייתי עושה את זה אבל זה מאחוריי נראה לי."

- סיימת גם את החוזה עם "קסטרו", יש כבר קמפיינים חדשים על הפרק?

- "אני פנוי להצעות והכל בסדר. סיימתי שנתיים איתם והיה לי ממש כיף. האמת גם לאחרונה גם הגיעה שלומית מלכה ונכנסו אנשים חדשים שיצא לי להכיר אנשים נוספים, לפני שהחלטתי שאנחנו מסיימים את הדרך. הכל בסדר".

הפתעת הערב הייתה כשמרגי החל לשיר את השיר "מחילה" של הזמרת יסמין מועלם, ולפתע היא הגיחה לבמה להמשך הביצוע.

איך חשבת על הביצוע הזה ואם מי עוד תרצה לשתף פעולה בעתיד?

 "השיתוף פעולה עם יסמין (מועלם) היה טבעי ומגניב, הרמתי לה טלפון והיא שמחה לעשות את זה וככה נראה לי זו הדרך הכי טובה לעשות שיתוף פעולה עם כל אחד, באווירה חברית".

"הרמתי לה טלפון והיא שמחה לעשות את זה" © טל שמעוני
תגובות