קאמבק: מוקי בסינגל ראשון מהאלבום החדש. צילום מסך מהקליפ

קאמבק: מוקי בסינגל ראשון מהאלבום החדש

אחרי תקופה ארוכה שלא שמענו ממנו, מוקי משחרר הבוקר (ב') סינגל ראשון מתוך אלבומו העתיד לצאת בקרוב וגורם לנו לתהות עד כמה באמת זוהרים חייהם של הכוכבים

נראה כי לגמרי אפשר להגדיר את 2021 כשנת הקמאבאקים. בעוד ולא מעט זמרים חזרו לתודעה שלנו לאחר הפסקה ארוכה. נראה ורצף הקאמבאקים המרגשים ממשיך גם השנה, ופותח אותו לא אחר מאשר מוקי. לא פחות מחמש שנים הספיקו לחלוף מאז אלבומו האחרון של מוקי ״הולך על המים״, ובינתיים הספקנו להתגעגע. באלבומו החדש ישלב מוקי לא רק יצירה מקורית שלו אלא גם שיתופי פעולה חדשים ומרגשים, בין היתר עם שמות מוכרים מאוד. היום (ב׳) משחרר מוקי את שיר ראשון ״עניבות״ מתוך האלבום, שמשאיר אותנו עם טעם לעוד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את השיר כתב מוקי יחד עם צליל קליפי, מאור יצחקי והופק על ידי ינון הלל. עבודת הטקסט בשיר נהדרת, המילים מתחרזות ומתגלגלות על הלשון בצורה מושלמת. כבר משמיעה ראשונה מילות השיר לא יוצאות לנו מהראש. אם נסתכל מעט עמוק יותר אפשר להבחין שהשיר מדבר על החיים תחת אור הזרקורים. השיר שם על השולחן את הלחץ שנלווה לפרסום, ואת הצד ה״פייק״ שלא תמיד יוצא לנו לראות ברשתות החברתיות ובטלוויזיה.

 

השיר מלווה בקליפ מושקע, אומנותי ומיוחד שלגמרי מוסיף לחווית ההאזנה והצפיה. את הקליפ צילמו במוזיאון האשליות בתל אביב. מעבר לצילומים המרשימים שהפכו את הקליפ למה שהוא, ייתכן כי הבחירה לצלם במוזיאון האשליות היא גם סימבולית. יכול להיות והאשליות שבקליפ השיר באות לדמות באופן מטאפורי את האשליה של חיי הזוהר.

תגיות
תגובות