להיט מהכוכבים: הסלבס שמוזכרים בשירים. מורן מורדי, לאל אוטניק

להיט מהכוכבים: הסלבס שמוזכרים בשירים

יש לא מעט להיטים גדולים שבמילים שלהם מוזכרים כמה כוכבים גדולים ואהובים במיוחד! מהחדש של שחר טבוך ועד הלהיט הבינלאומי של נטע ברזילי, קבלו כמה מהשירים שאספנו בנושא

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מישבאלי

בלהיט החדש והמעולה של שחר טבוך, אי אפשר לפספס את האזכור לחברותיו האהובות - קים אור אזולאי ונועה קירל איתן עשה גם את הפסטיגל הראשון בקריירה שלו. ״לוק בדוק שיתוף קים אור אז אולי...״ ו״חצי בוסקילה חצי נועה קילה״. יש לנו הרגשה שהלהיט הזה עוד יהיה אייקוני ברמות והוא הכי ״טרילילי טרללה״ של 2022!

 

קוביות

אתם יודעים מה חזק? בדיוק! השיר של סטטיק ובן אל עם אנה זק! מדובר בלהיט הקיץ לשנת 2020 ״קוביות״ בו התארחה הכוכבת האהובה. שורה הספיקה כדי לקשר תודעתית באופן תמידי את המילה ״חזק״ לאנה.

 

אנג׳ל

אתם בטח תוהים - ״מה עכשיו הם יגידו שהשיר הוא על אנג׳ל ברנס?״ - אז לא, זה לא נכון! דווקא נתייחס לשורה אחרת מהשיר - ״אבל אם תנסי למצוא עוד מרגי לא תוכלי אין״, ובכך מרגי שר בעצם על מרגי! הכי כוכב.

 

פאוץ׳

לא מרגי הכניס את עצמו בשיר שלו, אלא גם האקסית המיתולוגית (שדווקא טוענת ״מאמי, אין לי אקסים״) - נועה קירל. הלהיט שהשלים את המהפכה הגדולה שלה הפך את המדינה ולא סתם. בשיר שלה עצמה היא מוזכרת לא מעט פעמים בשורות כמו: ״נועה קילה מה הגילה?״, ״נועה קילה קיפ איט רילה״ ועוד.

 

מתוק כשמרלי

בעצם להיט הפריצה הגדול של אליעד היה מורכב כולו משימוש בשמות של כוכבים אהובים במשפטים, לכן מגיע לו מקום של כבוד ברשימה הזאת!

 

נטע ברזילי

אחד מהשירים של נטע קרוי כולו על שם כוכבת אחרת - ״ריקי לייק״ שחקנית ומנחה אמריקאית שאף התייחסה לשיר של נטע לאחר שיצא והחמיאה למחווה. 

 

בית משוגעים

ה-להיט של רן דנקר בשנה שעברה היה ״בית משוגעים״ שגרמה לו לקבל הכרה מחדש וטייטלים של ״זמר השנה״ או ״שיר השנה״. אנחנו נזכיר שבשיר מוזכרת דווקא האקסית המיתולוגית של דנקר - נינט! 

 

כל העיר שלנו

בדואט של עדן בן זקן ופאר טסי הם הכי הכניסו את עצמם למסיבה הענקית שבלהיט הזה - ובצדק! לא יכולנו לדמיין את השיר בלי.

 
תגובות