כוכבת עולה: מאיה דדון רק בת 15 ושואפת להצליח ובגדול. נוי לוי

כוכבת עולה: מאיה דדון רק בת 15 ושואפת להצליח ובגדול

מאיה דדון רק בת 15 וכבר הוציאה את הסינגל הראשון שלה - "חוץ ממך". בשבוע בלבד הפך להיות אחד הסאונדים הכי מושמעים ופופולאריים בטיק טוק. והצפיות ביוטיוב לא מפסיקות לעלות. הבנו ישר שמדובר בכוכבת שעומדת לפרוץ ובגדול וערכנו עם הכוכבת הצעירה ראיון קצר לפני שבכלל לא יהיה לה זמן - "אני מאמינה בעבודה קשה. בלי לעצור, לתת את המיטב בשביל להצליח ואת כל מה שאני יכולה".

מאיה דדון פרצה אלינו ממש לא מזמן עם הסינגל החדש שלה "חוץ ממך" שהפך להיות אחד השירים האהובים ביותר כרגע בארץ. הזמרת הצעירה התחילה את דרכה מלהעלות קאברים לרשתות החברתיות וכך הגיעו אליה הסוכנים שלה - רוברטו ושוקי ביטון. עכשיו היא אחת הזמרות הכי מושמעות באפליקציה שסחפה את כל בני הנוער "טיקטוק". ומכאן אנחנו רק מחכים כבר לראות מה היא תראה לנו בהמשך. לכבוד כל ההצלחה שצברה לאחר יציאת הסינגל, ישבנו איתה לראיון קצר כדי לראות לאן היא מכוונת בהמשך.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לא מזמן יצא הסינגל הראשון שלך, האמנת שככה הוא יתפוס?

"ממש לא. חשבתי שיר טוב אבל לא חשבתי שהשיר הראשון שלי ככה יתפוס בטיקטוק ויגיע לכל מקום במדינה. שולחים לי הודעות מכל הארץ, זה מרגש".

 

את מאמינה בפלטפורמה של הרשתות החברתיות כמו הטיקטוק והאינסטגרם לקידום של הקריירה?

"מאוד, במיוחד בטיקטוק. הוא נותן דחיפה מאוד גדולה ובשנייה שיר יכול לתפוס. ככה הרבה אנשים יכולים להכיר את הסינגל שלי שם, אפילו מכל העולם".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maya (@mayadadon6)

מה דעתך על השיר? את מתחברת אליו?

"רון ביטון ומאור שטרית כתבו לי אותו. זה אמנם לא שיר שקשור אליי באופן אישי אבל אני אוהבת אותו מאוד ומתחברת אליו. הוא מספר על אהבה נכזבת - זוג שהיו יחד ולבסוף הגבר עזב אותה".

איך פרצת לעולם המוזיקה והוצאת סינגל כבר בגיל 15?

"הייתי מעלה קאברים באינסטגרם עוד לפני שנכנסתי לסוכנות וככה גילו אותי. המון זמרים גדולים היו משתפים אותי בסטורי שלהם והיום אני חלק מסוכנות "ICON" של רוברטו בן שושן ושוקי ביטון. היו המון צפיות באינסטגרם אבל הפריצה הגדולה הייתה מהסינגל החדש".

© נוי לוי

מתי הבנת שהחלום הגדול שלך הוא להיות זמרת?

"כבר מאז שאני קטנה אני שרה עם אחותי הגדולה. בתחילת הקורונה התחלתי להעלות קאברים לאינסטגרם והתחילו לשתף אותם הרבה. אמרתי לעצמי שאני חייבת לעשות עם עצמי משהו וככה שוקי ורוברטו הגיעו אליי בעצם".

יש היום הרבה זמרות צעירות שפוצחות בקריירה עם סינגל ראשון מצליח אך לא כולן מצליחות להשאר בתודעה, זה משהו שמרתיע אותך? או שכבר יש לך תכניות להמשך?

"ברור שחשבתי על זה אבל אני מאמינה בעבודה קשה. בלי לעצור, לתת את המיטב בשביל להצליח ואת כל מה שאני יכולה".

© פרטי

את חושבת שיש משהו שמייחד אותך מהשאר?

"כן, מה שמיוחד אצלי הוא שאני שרה מזרחית ובנוסף אני גם רקדנית היפ הופ. זה לא משהו שזמרות ים תיכוניות עושות כל כך".

© פרטי

בעתיד תרצי להיפתח לעוד סגנונות חוץ מהמזרחית?

"ברור שאני ארצה להתפתח לעוד סגנונות בעתיד. אולי אפילו לשלב את הריקוד... אני מאוד רוצה ויכול להיות שזה יקרה מתישהו".

אם יהיו הצעות לתכניות ריאליטי, זה משהו שמעניין אותך?

"כרגע לא יודעת. בשלב הזה לפחות לא נראה לי, אבל אני מאמינה שבעתיד זה כן יכול לעזור לי".

© פרטי

יש תוכניות להמשך? משהו שאת עובדת עליו?

"אני מתחילה להוציא עוד סינגלים וקליפים.. אני מתחילה את הדרך וחולמת להגיע למקומות הכי גדולים ולהיות זמרת מצליחה. כבר עכשיו אנחנו עובדים על הסינגל הבא".

תגיות
תגובות