טעם של פעם: עדן בן זקן בסינגל חדש שמחזיר אותנו אחורה. ערן לוי

טעם של פעם: עדן בן זקן בסינגל חדש שמחזיר אותנו אחורה

עדן בן זקן היא אחת הזמרות הכי מצליחות בארץ כבר שנים, הבוקר (ג') היא משחררת סינגל חדש ומוכיחה לנו פעם נוספת שהיא פשוט מיוחדת במינה

בשנה האחרונה עדן בן זקן הוכיחה לא פעם ולא פעמיים שהיא הרבה מעבר לאוברול מנומר ב30 שקל. בן זקן שחררה השנה לא מעט סינגלים שהפכו ללהיטים ושבו את ליבם של הקהל הישראלי, מילאה בקהל אולמות עצומים בגודלם בהופעותיה, והצדיקה בכל פעם מחדש את התואר שקבלה: ״זמרת העשור״. עדן ממש לא מתכוונת לעצור ומשחררת היום (ג׳) סינגל חדש שצפוי להצלחה מרובה לא פחות מקודמיו. מרגיש שבטיימינג מושלם עם מזג האוויר הסוער השיר יחמם לנו בעיקר את הלב. עדן מספרת על השיר כי לקחה השראה ממוזיקה מהעבר ומהזמרות שעליהן גדלה, והדבר בהחלט ניכר כבר בשמיעה ראשונה של השיר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עדן בן זקן ידועה בין היתר בזכות שיריה שעוסקים בפרידות, אהבות נכזבות ותהליך ההתגברות על פרידות. גם בשיר ששחררה היום, ״כמה שנים״, עדן עוסקת בנושא הזה. היא נזכרת בחוויות ובימים הטובים יותר, בהן האהבה הייתה חזקה ובהן היא נלחמה על הקשר שלא יהרס. כידוע, עדן נשואה כיום לבעלה שוקי ביטון ועל אף הקשר היציב שהיא נמצאת בו, היא מצליחה באמצעות הקול שלה להעביר את הכאב והתסכול הקשה במילות השיר. את השיר כתבה בן זקן יחד עם הפזמונאית המוכשרת צליל קליפי שבנוסף הלחינה את השיר. על הלחן עבדה קליפי עם ליאור אברמוב, שיחד גרמו לשיר להרגיש נוסטלגי, אוטנטי ו״בטעם של פעם״ ממש כפי שכוונה עדן.

 

בשביל להוסיף לחווית ההאזנה האותנטית, את השיר מלווה קליפ שמצולם עם אפקט של פילם ישן, ומכניס אותנו מיד לאווירה הנוסטלגית. הקליפ מגולל את עלילתו של זוג שחווה משבר ביחסים. צפייה בקליפ יכולה להעלות בכל אחד מאיתנו לא מעט שאלות. כיצד מתגברים על מערכת יחסים שנגמרה או שעומדת להגמר? איך עוברים הלאה ומצליחים לאהוב בן אדם אחר? על גבי הקליפ האומנותי מופיעות מילות השיר כפי שנוהגת לעשות בן זקן ברוב שיריה.

אין ספק שגם הפעם תצליח עדן בן זקן לסחוף יחד איתה את הקהל והשיר צפוי להפוך ללהיט. באופן אישי, ובהתאם למזג האוויר, אנחנו לגמרי מחכים לשמוע אותו ברדיו כשמבול גשם דופק על חלונות המכונית.

תגיות
תגובות