הגר יפת: "החלום שלי זה להיות הזמרת הכי מצליחה בארץ". יניר סלע

הגר יפת: "החלום שלי זה להיות הזמרת הכי מצליחה בארץ"

הכרנו אותה בתוכנית "הכוכב הבא" ומאז היא לא הפסיקה להדהים אותנו. אז רגע אחרי שהוציאה את השיר החדש שלה - "שוב אני נשברת" ופתחה שני מופעים חדשים, סידרנו לכם ראיון מיוחד שמדבר על העבר, ההווה והחלומות לעתיד!

אין ספק שבעולם המוזיקה חסרות נשים אבל הגר יפת מוכיחה לנו שהיא לגמרי עומדת על המשבצת הזו וממלאה לנו את המקום הריק. השבוע היא הוציאה את השיר החדש שלה "שוב אני נשברת" וגם פתחה שני מופעים חדשים בזאפה ב"ש ות"א ובמיוחד בשביל זה החלטנו לעשות איתה ראיון מיוחד כדי שנוכל להכיר קצת יותר טוב ולראות כמה מדהימה היא - גם מבפנים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אז איך בכלל הגעת לעולם המוזיקה?

"האמת שתמיד חלמתי על זה. זה יכול להישמע קלישאתי כמו כל הזמרים, אבל אצלי זה אמיתי. כל החיים שלי מאוד מאוד אהבתי לשיר ולהצליח בתחום הזה היה בשבילי פנטזיה. תמיד רציתי לעסוק בזה ולהיות זמרת. התחלתי לעשות המון סרטונים לרשת מגיל 16, בכיתה. הייתי יושבת על השולחנות והיו מצלמים אותי ומעלים אותי לעמודים בפייסבוק וככה לאט לאט כל הסרטונים התחילו להתגלגל והוצאתי קאברים והגעתי ל-"הכוכב הבא" והכל התגלגל משם".

© יניר סלע

אז שחררת השבוע את השיר החדש שלך, תספרי לנו עליו קצת

"לשיר קוראים "שוב אני נשברת", אני עובדת עליו קרוב לשנה. חיפשתי איזשהו שיר שיהיה שקט אבל עם קצב ומשהו מעניין בתוכו וטאצים רוקיסטיים - אז מבחינתי זה השיר המושלם למה שחיפשתי. כתבו והלחינו אותו עמית בן זקן, ליאור חביב ומאור במבוק זכריה. זה שיר שאני מתחברת אליו במיוחד בתקופה האחרונה שאני עוברת ואני באמת מאוד אוהבת אותו".

 

איך הייתה העבודה עליו? התחברת אליו?

"קיבלתי אותו בתור סקיצה פושטית כזו וזיהיתי ישר את הפוטנציאל בו - אמרתי שאפשר לשנות פה, להרים פה, להוריד פה. הלכתי, הקלטתי ובאמת יצא מושלם. מהסקיצה הראשונית שהייתה הכי פושטית שיש הבנתי שיש פה שיר מיוחד שאפשר להתקדם איתו. ככה המשכנו לעבוד עליו עד שהוא יצא. אני מאמינה שהוא מאוד יצליח. אם לא הייתי מאמינה בו, כנראה שלא הייתי מוציאה אותו. אני מאוד מקפידה על השירים שאני מוציאה".

אז פורסמו תאריכי ההופעות החדשות שלך ב-24.03 בזאפה ב"ש וב-30.03 בזאפה ת"א, את מתרגשת לחזור להופיע?

"זה מרגש כאילו זאת הפעם הראשונה. אני נהנית בהופעות שלי ברמה לא נורמלית. לפעמים אני יושבת בבית ואני אומרת וואי אני בדודא להופעה, בא לי עכשיו ברגע זה הופעה. אין לי בעיה להשוויץ ולהגיד שאין כיף כמו בהופעות שלי. הקהל שלי פסיכי. אני מרגישה בהופעות על גג העולם ולא רואה אף אחד ממטר. אני מרגישה שאני לבד בעולם על הבמה, עושה מה שבא לי, לא חושבת יותר מדי ופשוט נהנית".

© מתוך האינסטגרם @hagar_yefet

מי האמנים שהכי משפיעים עלייך מבחינה מוזיקלית?

"אני מאוד אוהבת את אריאנה גרנדה ואדל - הן מאוד שונות אחת מהשניה אבל כל אחת מביאה עולם ומלואו בתוך הקריירה של כל אחת מהן בנפרד. אני מאוד אוהבת גם ראפרים ישראלים כמו טונה - שיש לו המון עומק במילים ובשירים שלו. הלוואי שאני אצליח ברמה הזו".

אם היית יכולה לעשות דואט עם מישהו, מי זה היה?

"אני ממש ממש אוהבת את טונה. חוץ ממנו, אין לי משהו ספציפי שאני רוצה אבל אני גם לא אסרב".

© מתוך האינסטגרם @hagar_yefet

התחלת את הדרך שלך בתוכנית "הכוכב הבא", את רואה את עצמך הולכת שוב לתוכנית ריאליטי?

"אני לא שוללת כרגע אם אני אקבל איזה משהו מעניין, אבל אני פחות מתעסקת בתוכניות ויותר מתעסקת במה עכשיו קורה ומה עכשיו לעשות. אבל אם יציעו לי, יכול להיות שאני לא אשלול את זה".

מה התוכניות להמשך? מה החלום הכי גדול שלך?

"קודם כל, לכבוש כל במה אפשרית בארץ. אני רואה את עצמי בקיץ אחרי שרשרת להיטים וכובשת את הבמות הגדולות יותר, מתחילה לעשות מופעים באמפי וקיסריה בעזרת השם. כמובן שאני יכולה לתכנן מהיום ועד מחר אבל רק הוא למעלה מחליט. החלום הכי גדול שלי זה להיות הזמרת הכי מצליחה פה בארץ. להיות בינלאומית פחות מדבר אליי אבל להופיע גם בחו"ל זה יכול להיות מושלם".

© צילום מהאינסטגרם @hagar_yefet

אם היית צריכה לחשוב על עצמך בעוד 10 שנים, איפה את רואה את עצמך?

"נשואה בעזרת השם, עם שני ילדים חמודים ובית. שלא יחסר לי ולילדים שלי שום דבר. אני רואה את עצמי בשיא של הקריירה שלי כזה זמרת ותיקה. בעיקרון זה הבסיס אבל למדתי שאני יכולה לתכנן אבל תמיד הכל מפתיע והכל קורה אבל אני כן מאמינה שבעתיד בעוד 10 שנים הכל יהיה נפלא".

תגיות
תגובות