עוזאל: "כל קליפ שמצולם מבחינתי הוא סרט בפני עצמו". שי פרנקו

עוזאל: "כל קליפ שמצולם מבחינתי הוא סרט בפני עצמו"

אין ספק שיש לו אמביציה, כישרון והמון רעיונות שמחכים לצאת לפועל - תפסנו את עוזאל (25) לשיחה קצרה בה סיפר לנו מאיפה הוא מקבל השראה, על תכנונים להמשך וקצת על האלבום שבפתח

הוא ראפר, בתעשייה כבר מ-2017, הוחתם לאחרונה ביוניברסל ישראל. מנסה לבטא בשיריו את השילוב בין בינלאומיות לישראליות. בין הפקות מושקעות, לבין מינימליות ופשטות. מוזמנים להכיר את עוזאל (אייל קהלני) - המוזיקאי שכולם תולים בו תקוות להיות הדבר הבא בראיון המיוחד שערכנו איתו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אז מתי התחלת להתעניין במוזיקה? מה משך אותך דווקא לתחום הזה?

"מוזיקה היא כל חיי. ראפ זה הלייף סטייל שלי. כל פעם מחדש שאני נכנס לאולפן זה מושך אותי יותר ויותר. הדרך שלי במוזיקה התחילה ב-2017. איך שהזמן טס"...

© הדר כהן

יצא לך ליצור עם אמנים אחרים?

"כן, יותר בגזרת סצנת ההיפ-הופ. אבל זו רק ההתחלה, שיתופי פעולה זה משהו שאני מאוד אוהב ומאמין בו".

יצא לך שיר חדש לאחרונה, מוזמן לספר עליו קצת. איך היה התהליך? איך החוויה של צילום הקליפים?

"השיר "מערב פרוע" הוא אחד השירים שאני הכי אוהב. הייתה לי סקיצה שישבה אצלי שנתיים וכשהלייבל שהוחתמתי אליו לאחרונה (יוניברסל מיוזיק ישראל) שמעו את זה, ישר התחלנו לעבוד ולצלם את הקליפ המטורף שביים עומר אלוני. מפה לשם - השאר היסטוריה! כל קליפ שמצולם מבחינתי הוא סרט בפני עצמו. כיף גדול להגיע לשלב שבו מצלמים אחרי תהליך היצירה, מרגש כל פעם מחדש".

 

נראה שיש לא מעט ציפיות ממך ומהמוזיקה שלך. איך אתה מתמודד איתן? זה מלחיץ אותך?

"ההיפך, הרי כלום לא קרה לי ביום אחד. הציפיות נותנות לי אפילו יותר דרייב ומוטיבציה. בסופו של דבר המטרה היא להגיע לכמה שיותר אנשים".

מאיפה ההשראה לשירים שלך? מי המוזיקאים שאתה הכי אוהב?

"ההשראה מגיעה מהחיים עצמם - מאנשים שאני פוגש ומסיטואציות שאני חווה. אני מחובר מאוד לתרבות של המוסיקה הבריטית (דריל, גריים) ואמנים כמו סקפתה, דייב, האדי וואן וסטורמזי. באמריקה לא חסר השראה כמו קנדריק למאר, גיי קול, דרייק, JZ ואמינם. בארץ יש אמנים כמו דודו טסה, ישי ריבו, אריק איינשטיין ודוד המלך. קיצור מלא השראה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ע ו ז א ל O Z E L (@ozelhouse)

המוזיקה שלך היא סוג של מיקס של סגנונות. קרה לך שניסו להכניס אותך לקטגוריה או ז'אנר מסוים? זה הפריע לך?

"זה נכון שהמוזיקה שלי מעורבת מהרבה ז’אנרים, אבל בסופו של יום אני עושה אומנות. אנשים אוהבים 'לסגור' אמנים בז’אנרים ספציפיים. לי זה פחות מפריע, אני יודע מה הסאונד שלי ומפתח אותו כל הזמן עוד".

מה הכי חשוב לך שאנשים יקחו מהמוזיקה שלך? איזה מסר היית רוצה שהם יקבלו?

"הכי חשוב לי שהמוזיקה שלי תיתן לאנשים כוח ושהם ידעו שהם לא לבד".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ע ו ז א ל O Z E L (@ozelhouse)

תכנונים לעתיד הקרוב?

"סינגל חדש בקנה מתוך אלבום שנוחת בקרוב! מקווה גם להופיע בכל מקום כי לאחר יציאת הסינגל האחרון הופענו במועדונים בכל הארץ ולהמשיך להוציא כמה שיותר מוזיקה. בקרוב דברים חדשים!"

עוד משהו שתרצה להגיד או להוסיף?

"מאחל לכולנו שפע של שמחה בריאות והגשמה עצמית!"

תגיות
תגובות