סיכומוזיקלי: גל אדם באלבום חדש ואנה זק בינלאומית. משה נחמוביץ

סיכומוזיקלי: גל אדם באלבום חדש ואנה זק בינלאומית

כמו בכל שישי, גם היום דאגנו לכם לסיכום של כל השירים החדשים במוזיקה הישראלית שאהבנו בשבוע האחרון, השבוע תוכלו למצוא ברשימה את זוכת דה וויס בסינגל חדש, את גל אדם בלהיטים ממכרים ואת הפיינליסטים המוכשרים של האקס פקטור במחרוזת מיוחדת - האזנה נעימה!

ימי שישי הם הימים המועדפים עלינו בשבוע, זמן לנוח, לראות איזו סדרה שאנחנו אוהבים, וכמובן לקרוא את הסיכומוזיקלי ולהכיר אומנים ושירים חדשים! השבוע תוכלו למצוא ברשימה את יגל אושרי בסינגל מיוחד ליום האהבה, את אנה זק בקאבר ממכר ואת אודיה אזולאי מרגשת. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

גל אדם - מגנט של בלאגן

גל אדם שיחרר השבוע את אלבום הבכורה שלו, הכולל בתוכו להיטים שכבר שוחררו לאוויר, וגם כאלה בפוטנציאל, ששמענו לראשונה רק ברביעי האחרון. אחד השירים האהובים עלינו מהאלבום הוא "מגנט של בלאגן", המדבר על בת הזוג אשר מושכת אליה כל הזמן אש ויוצרת בלאגן. הסינגל מלווה בקליפ מושקע אשר מכניס אותנו בדיוק לאווירה הנכונה והוא לגמרי בעל פוטנציאל להפוך ללהיט!

לסיכום: אהבנו מאוד!

 

אודיה אזולאי - תשבור לי ת'לב

אודיה ממשיכה לרגש אותנו עם הסגנון הייחודי שלה ומשחררת השבוע סינגל חדש בשם "תשבור לי ת'לב", הסינגל מוגש בצורה מיוחדת ומתאים לזמרת כמו כפפה ליד. הדוברת בשיר מדברת על מערכת יחסים ועל הרצון שהלב שלה יישבר על מנת שתכתוב שירים על האהבה הנכזבת ותחווה שוב את הרגש הזה. עם שחרור הסינגל, אזולאי מוכיחה לנו שהיא לגמרי שייכת לתעשיית המוזיקה המקומית.

לסיכום: שברת לנו ת'לב!

 

יגל אושרי - אף אחד לא מושלם

במיוחד לרגל יום האהבה הבינלאומי, שחרר יגל אושרי סינגל חדש שחימם לנו את הלב. אחרי ההצלחה הגדולה של השיר הקודם שלו "למה לך לטוס", הוא הוציא את השיר "אף אחד לא מושלם" והפעם הוא מדבר על מערכת יחסים אלימה רגשית שבה היו הרבה הקנטות והרצון זה להעביר בו את המסר - מי שיאהב אותך, יאהב אותך כמו שאת. את השיר כתב והלחין בעצמו ועשה עבודה מעולה.

לסיכום: כוכב גדול

 

שקד בכר - שוב איתך

שקד בכר היא שם חדש ומסקרן בעולם המוזיקה הישראלי, בכר היא קצינה משוחררת אשר כותבת ומלחינה שירים כדרך שחרור ופורקן לרגשות שלה. את הסינגל החדש בשם "שוב איתך" שיחררה שקד מעט אחרי שהשתחררה מהשירות הצבאי שלה והיא מספרת עליו "השיר עושה לי תחושה אמיתית של חיבור לעצמי, התמודדות וחיבור לפחדים, לעצה. ומצד שני גם להבנה והשלמה". השיר הוא אחד השירים היפים והעמוקים ששמענו בתקופה האחרונה, אהבנו מאוד!

לסיכום: שומעים בריפיט

 

בן צור - שבורה מגעגוע

את השם בן צור אולי לא יצא לכם לשמוע עדיין, אבל אנחנו בטוחים שתשמעו אותו לא מעט בעתיד. בן צור הוא זמר צעיר, אשר התחיל את דרכו כאשר פרסם קאברים ביוטיוב ובהמשך התקדם ושחרר סינגלים משלו. "שבורה מגעגוע" הוא הסינגל השלישי שמשחרר בן, והוא מדבר על ריחוק של אחרי פרידה והקושי להתנתק מבת הזוג לשעבר.

לסיכום: הכנסנו לפלייליסט!

עמית שאולי - מה איתי

על עמית שאולי בטוח כבר שמעתם כשזכתה בעונה האחרונה של "דה וויס". אין ספק שהזכייה הזו לגמרי מגיעה לה והשבוע היא הוכיחה לנו את זה מחדש כשהוציאה את השיר החדש שלה - "מה איתי". שיר מקפיץ, כיפי וכזה שלא תרצו להפסיק לשמוע. אנחנו כבר התמכרנו - גם לשיר וגם לקול המדהים שלה.

לסיכום: לגמרי מקום ראשון

 

מיכאל לוי - מיליון מילים

הכרנו לראשונה את מיכאל לוי כבר לפני כמה חודשים כשכתבנו על הסינגל הקודם שלו "10 בבוקר" בסיכומוזיקלי. הפעם הוציא מיכאל שיר חדש הנקרא "מיליון מילים" וזה בדיוק כמות המילים שיש לנו להגיד עליו. כמות הבגרות שמיכאל מראה כאן צצה מכל מקום ואפילו על הלחן והמילים אחראי מיכאל בעצמו יחד עם לידור עייש. אנחנו ממש אהבנו ובטוחים שהוא עוד יגיע רחוק.

לסיכום: אלוף!

 

יואב לפיד - סוף השלכת

יואב לפיד הוא בן 41, מוזיקאי, יוצר, מלחין ומעבד ואין ספק שהוא כבש לנו את הלב עם השיר החדש שהוציא - "סוף השלכת (אהובתי)". הרבה זמן לא יצא לנו לשמוע קול מיוחד ועמוק כמו של יואב. השיר מזכיר קצת שירים של פעם והשימוש בכלי הנגינה הופכים אותו לקסום במיוחד.

לסיכום: כיף להקשיב

שווה האזנה

אנה זק עושה דה וויקנד

השבוע התארחה אנה זק ברדיו דרום בתוכנית "בחצי היורם" ושרה את הלהיט שלה שיצא ממש לא מזמן "לך לישון", אבל חוץ ממנו, היא שרה גם את השיר האהוב והמוכר של דה וויקנד - "Blinding Lights". אנחנו אוהבים לראות חיבורים כאלו בעולם המוזיקה - אז אין ספק שגם הפעם התרגשנו לשמוע את אנה עם הביצוע הזה!

 

קווינטה וחצי והפיינליסטים של אקס פקטור - מחרוזת אירוויזיון

הגמר של אקס פקטור מתקרב ואנחנו מתרגשים בטירוף! במיוחד לכבוד המאורע, יצאו ההרכב קווינטה וחצי עם מחרוזת מיוחדת שבה מופיעים להיטי האירוויזיון האהובים. במחרוזת מככבים לא אחרים מהפיינליסטים המדהימים של אקס פקטור שלא מפסיקים להפתיע ועכשיו נשאר לנו רק לחכות ולראות מי יהיה זה שייצג אותנו באירוויזיון הקרוב...

 
תגובות