זה כל היופי: סתיו בגר בסינגל בכורה חשוף. שחף בגר

זה כל היופי: סתיו בגר בסינגל בכורה חשוף

היום (ה') יוצא היוצר האהוב והמוכשר - סתיו בגר בצעד אמיץ מתפקיד האיש שמאחורי הקלעים היישר אל הפרונט עם סינגל בכורה מרגש וחושפני במיוחד

אין אחד שלא מכיר את השם סתיו בגר, או לפחות את הלהיטים שהוא חתום עליהם, הרשימה האינסופית של השמות הגדולים שיצא לו לעבוד איתם מתחילה מ-"שני משוגעים" של עומר אדם, סינגל הבכורה של ים רפאלי "שהכאב ימצא לו חברים" ועד לשיר הקצבי והמעצים של נטע ברזילי "Toy". אחרי שהשירים שלקח בהם חלק חרשו את תחנות הרדיו השונות, היום (ה') מסמן בגר וי נוסף בקריירה שלו כמוזיקאי וכמפיק - סינגל בכורה שבו הוא הכוכב הראשי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בשיר החדש "הסדקים זה כל היופי" בגר מדבר בפתיחות ובמילים פשוטות על הנפילות בחיים - הדיכאון שלרגע מתפרץ אחרי רגעים קטנים של אושר, הגעגועים שסודקים את הלב יחד עם האהבות ששוברות אותו. כל זה נעטף במסר מעורר השראה - אין כזה דבר 'מושלם' ואין אדם שאף פעם לא הרגיש את השריטות שבאו מהרגשות החזקים והמסעירים של געגוע ועצב אבל היופי הוא להכיר בכך שהם קיימים.

 

לא רק הסינגל עם המסר המשמעותי הוא זה שמעורר השראה, גם הסיפור של איך הוא בכלל יצא לאור. כך מספר בגר-  "השיר הזה יושב אצלי במגירה כבר שלוש שנים. שרו אותו אנשים מדהימים ששרים מדהים ותמיד משהו הרגיש לא שייך, כל פעם בסוף הסשן אמרו לי - 'תגיד, למה שלא תשיר אתה?' ואני שהתרגלתי לדקלם מתוך פחד 'לאאא מה אני קשור? אני לא שר!' עניתי על אוטומט. אבל זה חילחל, כל פעם קצת. בחצי שנה האחרונה הרגשתי שאני פשוט רוצה שהשיר יצא לאוויר העולם. שהוא מנחם אותי, ושאם הוא מנחם אותי אז אולי יגע בעוד מישהו. ככה זה לאט לאט קרה".

אין ספק כי אפשר לראות שיד הזהב של בגר, האיש המוכשר עם אלף הכישרונות (שגם היה אחראי על המילים, הלחן וההפקה המוזיקלית של השיר), נגעה גם בשיר הבכורה העוצמתי שלו. השיר "הסדקים זה כל היופי" הוא נורא מרגש ומצמרר אך יחד עם זאת גם עדין ומנחם וזה פשוט טוב. אנחנו לא יכולים לחכות לעוד סינגל מרגש מבית בגר, שכבר ממזמן הוכיח שהוא לא סתם מוזיקאי!

תגיות
תגובות