סיכומוזיקלי: עודד פז והקסדות ממשיכים להקפיץ!. צילום מתוך יוטיוב

סיכומוזיקלי: עודד פז והקסדות ממשיכים להקפיץ!

סוף סוף הגיע הסופ"ש ואיתו גם הסיכומוזיקלי שלנו! פייר? אנחנו כבר לגמרי מכורים לשירים החדשים שמופיעים פה השבוע ואין ספק שכל הזמרים והזמרות עשו עבודה מדהימה שרק גורמת לנו לרצות לקבל עוד. הצטרפו אלינו • האזנה נעימה!

הנה עוד שישי הגיע לו ואיתו כל השירים שאנחנו הכי אוהבים! השבוע יצאו המון שירים חדשים שאנחנו כבר לא מסוגלים להפסיק לזמזם. בין הזמרים והזמרות המוכשרים אפשר למצוא את עמית קפון שהביא שיר מיוחד וכנה, צליל אברהם מביאה משהו חדש, דיוויד כרמל עם להיט נוסף ועודד פז והקסדות בביצוע חדש שלא נשכח לעולם! האזנה נעימה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עמית קפון - מה זה עושה לי

השיר "מה זה עושה לי" של עמית קפון יצא השבוע ואמנם אנחנו נתקלנו בו במקרה אבל זה לא מנע מאיתנו להתאהב בו! אם אתם עדיין לא מכירים את עמית, הגיע הזמן. הוא זמר ורקדן ואפילו הופיע בפסטיגל האחרון. בשיר החדש שלו הוא מציג בצורה הכי יפה וכנה את הקסם האישי שלו ויוצר שיר ממכר ואותנטי שאהבנו בטירוף. והנה מה שהוא אמר - "בקליפ הזה לראשונה אני נראה גם עם גבר, שזה צעד ממש לא פשוט עבורי" והוסיף "השיר כתוב בלשון נקבה כי כשכתבתי והלחנתי אותו עוד הייתי סגור והחלטתי להשאיר את זה ככה כדי שיעבור גם אליכם הכי אותנטי שיש".

לסיכום: מחכים לראות ולשמוע עוד

 

עקיבא - יש בך הכל

השיר החדש והמרגש של עקיבא נכתב כהקדשה לבנו, תוך הבנה שעקיבא לא יוכל להמשיך ולגונן אליו במהלך כל החיים. השיר הוא שיר מעצים ולמעשה מדבר על כך שלבנו יש את הכל ואת היכולות להתמודד עם כל הקשיים שיגיעו בהמשך הדרך. את השיר הפיק סתיו בגר אשר אחראי על להיטים רבים והוא מלווה בקליפ מרגש בו מכבב אמיר זרד ("בני אור") אשר לדברי עקיבא מעביר היטב את המסר שעומד מאחורי השיר. 

לסיכום: מרגש

 

דיוויד כרמל - Running

דיוויד כרמל הוא אחד השמות החדשים והמבטיחים בתעשיית המוזיקה, מדובר בבחור בן עשרים שכבר שיחרר מספר סינגלים מרהיבים בעברית, וכעת משחרר סינגל חדש באנגלית. הסינגל הנשוא את השם "Running" מדבר על הבריחה של האנשים ממנו כאשר הוא נמצא בתקופות חשוכות בחייו ועל שהוא לא מצליח לשמור עליהם. הקליפ המלווה את השיר מלווה בריקוד אשר מדגיש את הרגשות עליהם כרמל מדבר.

לסיכום: כנה ואמיתי

 

Talsha – Feelings

במסגרת פרויקט מיוחד של אלעד קירסון, המיועד לקדם מוזיקה מקורית עם נשמה, יוצא הסינגל "Feelings" הנכתב הולחן ומבוצע על ידי טלשה (טל שחר בן ארי), טלשה היא אומנית הכותבת ושרה בסגנון פולק אקוסטי ומביאה את כל הנשמה שלה לתוך המוזיקה אותה היא יוצרת. הסינגל החדש שלה פורט על מיתרי הלב ופשוט מדויק ונכון לנו, אין לנו ספק שעוד נשמע רבות עליה ועל המוזיקה שהיא יוצרת בעתיד!

לסיכום: שומעים בריפיט

 

אלדד ציטרין - עוד כותב לך שירים

אלדד ציטרין משחרר השבוע סינגל שני מתוך אלבום חדש בעברית, העבודה על הסינגל הייתה מעניינת במיוחד שכן נעשתה תוך כדי סיבוב הופעות של הזמר בצרפת, הקליפ המלווה את השיר צולם כולו דרך מצלמת הנייד של ציטרין במהלך שהותו שם ואף חלקים מהשיר הוקלטו כאשר היה בחדרו במלון. הסינגל מדבר על המסע הרגשי בדרך אל הקבלה והסליחה ועל קילוף הפחדים שלנו.

לסיכום: ייחודי!

 

צליל אברהם - ריצות

את השיר "ריצות" הלחינה צליל אברהם שגם כתבה עם מאור אלוש. יחד הם יצרו יצירה שקשה להפסיק לשמוע. הסינגל הזה הוא השלישי מתוך אלבום הבכורה של צליל ובו היא מספרת על הדברים שמעכבים אותה בדרך להגשמה - ספק עצמי, רדיפה אחר שלמות והנחמה שיש מי שמאמין בה. הקליפ עצמו מאוד מיוחד ומרגיש שהכל נעשה מהלב שלה בצורה הכי יפה שיש.

לסיכום: נעים ומיוחד

 

ELIYA - Sit and Wait

אליה היא אמא לשני ילדים וכתבה את השיר הזה בזמן הסגר הראשון, במצב בו היא הרגישה שהיא צריכה לספק את צרכיהם ללא פנאי לעצמה. היא מספרת כי השיר נכתב כשמחשבותיה נדדו לתקופת ימי הרווקות שבחייה שסבבו סביב חבריה, רצונותיה והרגשות שלה. השיר שיצרה הוא השיר הראשון מתוך האלבום שיצא השנה והוא ללא ספק שיר שקט ורגוע שמחזיר אותנו להיזכר "בימים הטובים" - ומכאן כל אחד יכול לקחת את זה למקום שלו.

לסיכום: רגועה ונעימה

 

שווה האזנה

עודד פז והקסדות - שיר המכולת ואל תאכלו את החיות

אנחנו כמעט בטוחים שאף פעם לא יימאס לנו לשמוע את שירי הפיג'מות, אז גם הפעם כשהתארחו עודד פז והקסדות בגלגלצ אצל עידו פורת - הם החזירו את הנוסטלגיה בצורה הכי כיפית וקופצנית שיש! בתחילת השיר מבצע עודד יחד עם טל שגב את שיר המכולת ופתאום מגיע אילן רוזנפלד שעובר אל השיר אל תאכלו את החיות והם לגמרי סוגרים לנו את השבוע בצורה הכי אהובה שיש!

 
תגובות