רוני דלומי: "אני גאה לעשות מה שאני יכולה, גם אם בסוף לא הצלחתי כמו שרציתי". אלה ברק

רוני דלומי: "אני גאה לעשות מה שאני יכולה, גם אם בסוף לא הצלחתי כמו שרציתי"

רוני דלומי חוזרת למוזיקה עם סינגל חדש, ואי אפשר היה שלא להתגעגע. ערכנו איתה ראיון מיוחד לכבוד האירוע החגיגי בו שיתפה אותנו בהתרגשות שלה לקראת האירועים הקרבים

היא חיה על הבמה. בין אם זה על הבמה של התיאטרון, או על הסט בטלוויזיה, אם זה על הבמות בהופעות או אפילו בריאליטי. מגיל 17 ועד היום - היא פה, והיא לא נחה. היא מככבת בחמש הצגות בהבימה, נמצאת כרגע בחזרות למחזמר חדש ולסדרה בטלוויזיה. ואם זה לא מספיק - שיר חדש יחד עם קליפ יוצא ממש היום (ג'). רוני דלומי מלאה בעשייה כתמיד ואיזה כיף לנו שיצא לנו לדבר איתה ולשמוע על הדרך המיוחדת שעברה עד כה בקריירה המגוונת שלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השבוע קורים מבחינתך לא מעט דברים מרגשים. קודם כל, יוצא לך שיר חדש בשם "למרות" ביום שלישי. את משחררת אותו אחרי שלא שחררת שיר במשך שנה. מה גרם לך לרצות להוציא שיר אחרי פרק הזמן הזה, למה דווקא עכשיו? מתרגשת?

"אני מאוד מאוד מתרגשת!! האמת שלאחרונה הייתי קצת יותר במחוזות הלטיניים ולאט לאט בעצם נאספו לי שירים מאוד אישיים שכתבתי אותם לעצמי - מהשירים האלה שנכתבים באחת בלילה, ככה פתאום מהלב. ככל שנהיו לי יותר ויותר שירים כאלה, הבנתי פשוט שכרגע זה הכי אני. הרגשתי שעכשיו זה זמן ממש נכון להתחיל להוציא את זה לעולם".

מה הייתה ההשראה לכתיבת השיר?

"השיר הזה נכתב אחרי תקופה של משבר שהייתה לי לא קלה, ובתקופה הזאת מאוד שמרתי לעצמי. כן היו לי את השניים שלושה אנשים האלה שהיו שם בשבילי והייתי בטיפול פסיכולוגי שמאוד עזר לי - אבל ב-99% מהזמן, זה היה מאוד שלי ומאוד בפנים. השיר הזה בעצם מדבר על הרגע בו אני מתחילה כבר להוציא רגל אחת החוצה מתוך השבר הזה ולהתחיל כבר טיפה יותר לשתף מהלב. אני חושבת שתמיד יש איזשהו ניסיון להיות מאוד ראויים לאהבה, כולנו במסע הזה וזה בסדר. אני חושבת שהשיר הגיע ממקום של ללמוד לאהוב אותי למרות, וגם לתת לאנשים לאהוב אותי למרות".

© אלה ברק

איך הייתה החוויה של צילום הקליפ?

"היה מה זה כיף. היה צוות פשוט מושלם, מאוד משפחתי. עשיתי אותו עם תמר גורן שאנחנו ממש כבר חברות וקרובות וזו תחושה מדהימה ליצור משהו עם מישהו שאתה אוהב. ישר הייתה שפה משותפת וישר הבנו את הראש אחת של השנייה. זה קרה נורא בקלות ואני מאוד מאוד גאה במה שיצא".

בנוסף לשיר החדש את גם משיקה מופע חדש וההופעה הראשונה היא ממש ביום שישי הקרוב. התגעגעת להופעות?

"מאוד, מאוד! ברמות. ממש מחכה לזה ומתרגשת. הראש שלי מאוד עסוק בזה כל הזמן וזה ממש מרגש, באמת".

 

בתחום המשחק גם יש הרבה דברים בפתח. יש תפקיד חדש בהבימה וגם סדרה בהוט. איך העבודה בהבימה?

"בהצגה "ינטל" אני עומדת לשחק את ינטל, שבמקור משחקת ברברה סטרייסטנד בסרט שזה ממש כבוד גדול. אני חולקת את התפקיד עם הילה שלו. וזה נורא מרגש, באמת. זה תפקיד מתנה. הבימה זה ממש בית בשבילי בשנים האחרונות וכשאני בתיאטרון זה מרגיש מקום כל כך טבעי עבורי להיות בו, באמת עושה לי טוב".

את משחקת גם בתיאטרון וגם בטלוויזיה. יש לך העדפה כלשהי? יש הבדל מבחינתך?

"אני חושבת שיש הבדל בין הפורמטים ברמה הטכנית. אבל ברמת המהות - בשניהם אתה מספר סיפור ומביא משהו בעצמך, בשניהם אפשר לגעת באנשים. ואני גם לא בוחרת, אני עושה הכל - זה מה שנכון לי".

את משלבת בין המשחק לבין המוזיקה כבר שנים רבות. מה הם הדברים שאת חושבת שמשותפים לשני התחומים?

"אני רואה את הדמיון וגם את השוני. כשאני שרה שירים שלי אני ממש מדברת אותי. כשאני שרה שירים בדמויות אחרות או כשאני מדברת אותי דרך עיניים של דמות אחרת או כשאני נותנת לעצמי להיות במחוזות שהייתי רוצה להיות, שזה גם מעניין. ובכל זאת, במוזיקה אני אני ובמשחק אני בדמות. מצד שני, בתיאטרון אני ממש משלבת בין הכל. אני חושבת שמוזיקה העניקה לי את היכולת להגיש שיר ולהביע טקסט בצורה שהיא יותר עמוקה וזה משהו שהתיאטרון נתן לי גם".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ronidaloomi (@ronidaloomi)

איך את עם עבודה עם הרבה אמנים ושחקנים אחרים? אוהבת את זה?

"כן, מאוד אוהבת. אני חושבת שככה היצירתיות פורצת. כשמתחככים ומשתפים פעולה השקפות עולם שונות נפגשות. ככה נולדים דברים חדשים".

ואם נחזור קצת אחורה - ההשתתפות בכוכב נולד סללה לך דרך די ישירה עמוק אל תוך עולם הבידור ובגיל צעיר. את זוכרת את זה כמשהו חיובי או מפחיד?

"הכל ביחד. זו חוויה שהיא מדהימה ועוצמתית, אבל גם מורכבת. לא ידעתי שאני הולכת לזכות. לא הייתי המועמדת המובנת מאליה לזכייה, אז בטח שיש בזה משהו מפחיד. מצד שני, זה היה אמיץ, וגם מלמד. זה היה מעצים להתגבר על האומץ הזה וללכת לנסות ועוד לסיים את זה בטון כזה חיובי".

© צילום: ירדן הראל

אחר כך שירתת בלהקה צבאית. איך היה השירות? עד כמה התקופה הזו השפיעה עלייך כמוזיקאית?

"אני חושבת שהשירות עשה לי ממש טוב. זה נתן לי מרחב לנסות בו, לטעות בו, לשיר כל מיני סוגים של שירים. להבין במה אני טובה, להשתפר, להופיע כל יום גם אם זה לפעמים כמה פעמים ביום, מול כל מיני סוגים של קהלים. זה עשה לי ממש טוב. כשאתה שר לחיילים שבדיוק חזרו מתרגיל על הגבול עם עזה, ואתה רואה שזה מעלה להם חיוך על הפנים, זה עושה הרגשה מאוד מאוד טובה בלב. הכרתי בלהקה הצבאית חלק מהאנשים הכי הכי קרובים אליי עד היום. אחד מהם זה אביב קורן שכתב איתי כל כך הרבה שירים ושותף כל כך מרכזי שלי ביצירה. אז קודם כל במובן הזה הצבא מאוד השפיע עליי. אבל בטח כזמרת ומבצעת על כל ההתפתחות הטכנית שלי, ויכולות שונות - כן, זה ממש השפיע עליי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ronidaloomi (@ronidaloomi)

את עושה כל כך הרבה, את בעשייה מתמדת בהמון תחומים. אבל בתכלס, מה הופך אותך בסופו של יום להכי גאה?

"וואו איזו שאלה מצוינת. זה יכול להיות איזושהי שיחה עם חברה שאני ארגיש שיכולתי להיות שם בשבילה, או חברה שהייתה שם בשבילי שאני מרגישה שיש לי ממש זכות גדולה שיש לי אותה - שאיזה כיף לי שאני מוקפת בכאלה אנשים טובים. אני יכולה להיות גאה אם אני מרגישה שלמדתי משהו, שנגיד עשיתי טעות ובפעם השנייה תיקנתי. אני מרגישה שאני גאה בעצמי במקומות שאני לומדת. אני גם כמובן מאוד גאה בהישגים שלי. אני מרגישה מאוד גאה בעצמי אם הוצאתי שיר שנגע בהמון אנשים. בסופו של דבר הבן אדם שאתה יותר חשוב מההישגים שלך והדרך שלך יותר חשובה מהתוצאות - אלה הדברים שיעשו אותי גאה. אני גאה לעשות כל מה שאני יכולה, גם אם בסוף לא הצלחתי כמו שרציתי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ronidaloomi (@ronidaloomi)

מעניינת אותך קריירה בחול?

"כן, אבל לא מוזיקלית אלא יותר בהיבט של המשחק".

ולסיום - יש לך טיפ לנערות ונערים צעירים שרוצים להתפתח ולהתקדם בתחום המשחק או המוזיקה?

"ללמוד מלא מלא ולהיות חרוצים."

נזכיר שביום שישי הקרוב ה4.3 מתקיימת הופעה בשעה 14:30 בזאפה הרצליה.

תגיות
תגובות