בנקודה שבה נגמר האור: רביב כנר בדואט מרגש עם טליסמאן. ניר אמיתי

בנקודה שבה נגמר האור: רביב כנר בדואט מרגש עם טליסמאן

היום (א') משחרר רביב כנר סינגל חדש - "בנקודה שבה נגמר האור" בשיתוף פעולה מיוחד ומרגש עם טליסמאן הנוגע בנושא חשוב ומלא בעומק ורבדים • האזינו

את רביב כנר הכרנו ב-"הכוכב הבא" ומאז הוא הספיק להוציא להיטים כמו "רסיסים", "רוצה שלום" ו-"נשלים את הכל" שכבשו כל מצעד אפשרי ועשו היסטוריה במצעד גלגל"צ כשבמשך חצי שנה, הוא הוביל ברצף במקום הראשון והפך לאמן המדובר והאהוב של השנה. היום (א'), הוא משחרר דואט ראשון, חדש ומרגש עם טליסמאן (טל בן נון) שגם הוא נבחר בשנת 2017 לפריצת השנה במצעד הפזמונים השנתי של גלגלצ ואתר וואלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בשיתוף פעולה מיוחד, הם מוציאים להיט בשילוב קולות מהמם. לשיר הרבה אמירות המייצגות את העולם האבוד וההתמודדות בה מצוי הלום קרב. השיר מציג את המלחמה הפנימית והקושי של הלוחם לבקש עזרה לאחר הפגיעה הנפשית אותה חווה. כמובן שהשיר מקבל המון התייחסות למקרה של איציק סעידיאן שפגע בעצמו לאחר שלא קיבל את העזרה שלה הוא נזקק בגלל היותו הלום קרב מצוק איתן.

 

השיר הוא שיר חזק מאוד עם מסרים ברורים וכמובן העובדה שזמר כמו רביב כנר שלחם בעצמו בצוק איתן שר אותו, נותנת עוצמה רבה לשיר. אנחנו בטוחים שרביד רואה את שיריו כשליחות של העברת המסרים, התחושות וחוסר האונים בין הפגיעה הנפשית לקבלת העזרה מהרשויות וההכרה של האוכלוסיה הכללית במצב זה.

תגובות