אחרי 13 שנים: לי בירן שחרר אלבום חדש. אוהד איתן, צילום מהקליפ

אחרי 13 שנים: לי בירן שחרר אלבום חדש

לראשונה מאז אלבום הבכורה ב-2009: לי בירן שחרר הבוקר (ב׳) את האלבום השני שלו הכולל שמונה שירים חדשים • כך זה נשמע

13 שנים מאז אלבום הבכורה שלו, ״כיסים״ (2009), לי בירן שחרר הבוקר לעולם את האלבום השני שלו שנקרא "לי" הכולל שמונה שירים חדשים לגמרי וקליפ נוצץ ועמוס כוכבים. כזכור, בחודשים האחרונים בירן תיעד את הליך יצירת האלבום לחשבון הטיקטוק שלו ונתן מעט הצצה לשירים הכלולים בו.

בין כל השירים, שיר אחד זכה עד כה לקליפ רשמי, "שחור ולבן". בקליפ בירן צוחק על הטעות הנפוצה בשמו (״ליבי״ במקום ״לי״) משתתפים חבריו המוכרים של בירן מתעשיית הבידור - שחר טבוך, אימרי ביטון, הטיקטוקרית אלינה רבינוביץ׳, טל מוסרי, אילן רוזנפלד, דניאל מורשת וכמובן אשתו - אליאנה תדהר.

 

ומה לגבי שאר השירים? תתכוננו לצרף לפלייליסט גם את הרשימה השמית הבאה: ״קרח״, ״לאט לאט״, ״לא מגיע לנו סוף״, ״כמו שאהבתי אותך״, ״כוכבים״, ״יפה שקשה לתאר״ ו״הלוואי״.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

הערב ישיק בירן את האלבום במופע השקה מיוחד על הבמה. זו תקופה לגמרי משמחת עבור בירן שכן כבר בעוד פחות מחודש יעלה סרט הקולנוע הראשון שיצר (יחד עם אליאנה) - ״הסיפור שלנו״.

על שחרור האלבום כתב בירן הבוקר: "בעיניים שלכם זה אלבום' בעיניים שלי זה מסע בלב ים של אמונה, חוויות, רגשות, אמת, אהבה, אושר, פחדים, תשוקות וחלומות. יחד איתי על הספינה הזאת היה צוות שלרגע לא הפסיק להאמין בי ולהעניק לי. האנשים הכי קרובים ויקרים לי. שותפים, חברי אמת, אחים, הורים ובת זוג שבזכותה הפכתי שלם. ימים ולילות שאני יושב אל מול עצמי מבלי לוותר לשניה כי ידעתי כל הזמן הזה שהמוזיקה היא הדואט שלי ושל בורא עולם. עד עכשיו זה היה שלי - עכשיו זה הופך להיות שלנו. תודה לכם שבחרתם ללוות אותי במסע. אוהב ומעריך".

תגובות