להיט לטיקטוק: נועה קירל בסינגל חדש בעברית. מיכאל טומרקין

להיט לטיקטוק: נועה קירל בסינגל חדש בעברית

אחרי שהבטיחה - היא מקיימת! לאחר ששיחררה מספר שירים באנגלית היא חוזרת היישר אלינו עם אחד בעברית! הבוקר (ג') הוציאה נועה קירל את "פעמון". הנה כל מה שחשבנו עליו

עם מיליוני צפיות ביוטיוב ומעל מיליון עוקבים באינסטגרם, אפשר להגיד שנועה קירל מכוכבות הפופ הגדולות בארץ והדרך לקריירה הבינלאומית כבר סלולה עבורה. על אף שבמשך חודשים ארוכים עובדת קירל על הקריירה בחו"ל ללא הפסקה ונמצאת על הקו הישיר בין ארצות הברית לישראל, בין השחרור הטרי מהצבא, והזוגיות החדשה עם תומר הכהן (שנחשף לראשונה בקליפ שלה), קירל הספיקה גם לעבוד על סינגל בעברית שהשתחרר לראשונה היום (ג'). נראה כי קירל מקיימת את הבטחתה מהשיר יהלומים "שיר אחד לפה, שיר אחד לח"ול" ואנחנו לגמרי מרוצים מכך.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אחרי ההצלחה המפוצצת של "פאוץ'" שנתנה לה מקפצה משמעותית לקריירה אי שם ב2019, נועה קירל ממשיכה עם מוטיב החפצים ומשחררת את "פעמון". הסינגל נכתב והולחן על ידי קירל עצמה ולא אחר מאשר רון ביטון שאחראי ללהיטים הגדולים בארץ וכתב שירים לאמנים כמו רן דנקר, אייל גולן, אלה לי, עדן חסון ועוד רבים. את הסינגל מלווה קליפ מושקע שמופק ברמה בינלאומית מרשימה כמו שקירל הוכיחה כל פעם מחדש שהיא יודעת לעשות.

בפעם הראשונה בארץ, הסינגל יושק לראשונה באפליקציית הטיקטוק ורק מהשבוע הבא יהיה זמין בכל הפלטפורמות. המהלך חדיש, מרענן ומתאים באופן מדויק להתקדמות והתפתחות הרשתות החברתיות בעידן שלנו. ניכר שמנהליה של קירל הבינו מה המתכון להצלחה בתקופה בה אמנים צעירים הופכים למוכרים בכל העולם דרך סרטונים של 15 שניות. בנוסף, קירל משיקה בקליפ את קולקציית המשקפיים UNIC NK שעיצבה יחד עם סופר-פארם אופטיק.

תגיות
תגובות