סיכומוזיקלי: נתן גושן חוזר ומאיה דדון מפציצה. תום סיימון

סיכומוזיקלי: נתן גושן חוזר ומאיה דדון מפציצה

כולנו נרגשים רגע לפני שנכנסים אל פסח, אבל גם השבוע כמו בכל שבוע זכינו בערימות של מוזיקה חדשה ומדהימה וכמובן שאנחנו כאן כמו בכל שישי עם הסיכומוזיקלי כדי להביא היישר אליכם את השירים הכי טובים שיצאו השבוע • האזנה נעימה!

שוב הגיע יום שישי המיוחד ואיתו גם הסיכומוזיקלי שכולנו חיכינו לו! כמו בכל שבוע, סידרנו לכם את השירים הכי שווים שיצאו השבוע. והפעם - נתן גושן חוזר אחרי שנה עם שיר שמתחבר בדיוק למצב, להקת שלוה משתפת פעולה עם הזמר מאקס פקטור לאירוויזיון והילה הויזמן בשיר חדש ומפתיע. הצטרפו אלינו!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נתן גושן - יש בלאגן גדול

מאז הסינגל האחרון של נתן גושן (שיצא לפני כשנה), הספיק להתחתן, לציין עשור של עשייה מוזיקלית, להפוך לאב לבת בכורה ועדיין המשיך לכתוב וליצור בדיוק כמו שאנחנו אוהבים! השבוע שחרר את השיר החדש והמרגש שלו - "יש בלאגן גדול". על שחרור השיר סיפר נתן: "תחושת חוסר האונים של התקופה האחרונה, הצער העצום ואיתו ההרגל והשיכחה, הרצון להתקדם הלאה והחובה לזכור ולא לשכוח כל מקרה ומקרה כל אלו נתנו לי להרגיש שהזמן של השיר הזה הוא עכשיו הוא התאים תמיד לסיפור הישראלי והיהודי לדורותיו. בתקווה שלא נדע עוד מדברים כאלה".

לסיכום: מדויק כהרגלו!

 

שלוה ואלישע נחמיאס - חדרים שבלב

בשיר "חדרים שבלב", להקת שלוה משתפת פעולה עם הזמר והיוצר אלישע נחמיאס שאותו אתם בטח מכירים מהתוכנית "אקס פקטור לאירוויזיון". השיר הוא שיר אהבה חגיגי במיוחד שבו מרגישים גם את סיפור החיים המרגש והיוצא דופן שלהם ביחד. על המילים שי רותם ועל הלחן עידו נמר שגם הפיק מוזיקלית יחד עם שי בן שושן. הקליפ צולם על גג בניין בתל אביב ובויים על ידי רן יחזקאל. אין ספק שכולם עשו עבודה מדהימה ויצרו שיר מעולה!

לסיכום: מיוחד מאוד

 

קובי ממן - פרפר בלילה

השבוע הוציא קובי ממן את הסינגל החדש שלו - "פרפר בלילה". הפעם, קובי שיתף פעולה עם טליסמאן (טל בן נון) המוכשר והם כתבו והלחינו את השיר ביחד. על העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראי גיא דאן שגם עשה עבודה מעולה. השיר קצבי וכיפי ואין ספק שגם די שונה ממה שאנחנו רגילים לשמוע מקובי ואהבנו ממש!

לסיכום: מוסיפים לפלייליסט

 

אליאב זוהר - מדינה בהמתנה

היוצר והזמר אליאב זוהר חוזר עם שיר חדש אחרי ההצלחה של "תפתחי חלון", שנכתב על אביו (ח"כ מיקי זוהר) לפני שנתיים. הוא נכתב בתור שיר מחאה בתקופת הקורונה ומשקף גם היום, את המצב במדינה. לשיר החדש קוראים "מדינה בהמתנה" וזה מה שסיפר עליו אליאב - "בין שירי אהבה, פרידה, שמחה ועצב בחרתי לכתוב גם על הדבר היקר לי מכל, המשפחה שלי, והשיר 'מדינה בהמתנה' נכתב על אבא שלי. אני לא מתעסק בפוליטיקה ורחוק מזה מרחק שנות אור, אבל הדאגה למדינה שלנו תמיד נמצאת בלבי. רצה הגורל, והשיר, שנכתב כאמור על אבא שלי, ממש משקף את הלך רוח בתקופה המורכבת והלא פשוטה הזו שעוברת על כולנו, ולכן החלטתי להוציאו דווקא עכשיו".

לסיכום: מרגש
 

הילה הויזמן - כל מה שעבר

"אני משחררת את השיר הכי חשוף ואישי שכתבתי. כתבתי אותו על כל החוויות והרגעים המשמעותיים ביותר שעברתי. על הפרידות שלי, החברה מהצבא שאיבדתי, הכישלונות שלי, ההתאהבויות ברגע, הדירה המעופשת בדרום ת"א... כל "החכמים" שלא האמינו בי בדרך, ואיך גדלתי מהכל" - זה מה שסיפרה הילה הויזמן על השיר שהוציאה "כל מה שעבר". השיר הוא הסינגל השלישי שלה מתוך אלבום הבכורה שמתקרב ואנחנו עפים עליה כבר מאז הראשון! השיר מלווה עם קליפ שגם אהבנו בטירוף וכל מה שנשאר לנו זה להמליץ לכם ללכת להקשיב.

לסיכום: כוכבת אמיתית

 

קורל ביסמוט - לבה

אחד השירים היותר מדהימים שאנחנו שמחים שנתקלנו בהם השבוע הוא "לבה" של קורל ביסמוט. הקול המיוחד של קורל והשיר הרגוע והנעים זרם לנו בטירוף! את המילים והלחן יצרה בעצמה ועל ההפקה המוזיקלית אחראי איציק פצצתי (עומר מור) ושניהם עשו עבודה יותר ממדהימה. ויותר מזה, הקליפ עצמו מדהים ושונה מכל קליפ אחר שראינו בזמן האחרון. אתם חייבים לראות, אנחנו נהנינו ברמות!

לסיכום: מרענן וכיפי

 

גיל רבינוביץ' - מה עוד אפשר לעשות

הזמר והיוצר גיל רבינוביץ' שיחרר השבוע שיר נוסף הנקרא "מה עוד אפשר לעשות" שכתב והלחין להפקה מוזיקלית של אור שיש. השיר נעים וכתוב בצורה מעולה. אנחנו נרגענו לגמרי במהלך ההאזנה! כך סיפר גיל על השיר - "השיר נוצר בתקופה עמוסה מאוד בחיי, תקופה שבה עשיתי המון דברים בעיקר בשביל לסמן עליהם וי, דברים שהחברה מכווינה אותנו אליהם, עבודה מסודרת, רכישת מקצוע, לימודים באוניברסיטה, כל דבר שיכולתי לעשות בשביל לומר שניסיתי הכול חוץ ממוזיקה". ומוסיף "אז עשיתי הכול בשביל לנסות לקחת חלק במסלול הרגיל אבל הסוף היה ידוע מראש, רק רציתי שלא תהיה לי תשובה יותר לשאלה, מה עוד אפשר לעשות, נשאר לי רק מוזיקה ולחיות".

לסיכום: עוצמתי

 

הקולנוע של אייזיק - החלום כבר מת

הנה שיר עם סגנון מיוחד וקצת אפל שלא יוצא לנו להיתקל בו בדרך כלל. השיר "החלום כבר מת" של להקת הקולנוע של אייזק מדבר על אנשים שחיים את היום יום שלהם ולא מגשימים את עצמם או את החלומות שלהם, הוא מספר על הנוער שמוכן להקריב הכל בלי לפחד להפסיד והכל בשביל האמנות והמוזיקה - מתעסקים בלחיות את החלום מבלי הפחד שהוא לא יתגשם. הלהקה היא להקה אקטיביסטית שמשלבת בשירים שלה אמירות שונות וחשובות כמו המאבק למען בעלי החיים, זהות מינית וזכויות הקהילה הלהט"בית ונושאים נוספים המעסיקים את כולנו במציאות הנוכחית.

לסיכום: חשוב ומעניין

 

יפעת נץ - כיכר האהבה

יפעת נץ החלה את דרכה בתור בסיסטית בלהקת "המכשפות" ועבדה במהלך השנים עם אמנים והרכבים שונים. השבוע הוציאה את השיר "כיכר האהבה" שבצורה מאוד מקורית נכתב על כיכר דיזינגוף שזכורה לה בתור מקום נוסטלגי המסמל חופש, רוגע, השראה ויצירתיות. השיר זורם ונעים ולגמרי נרצה לטייל סביב הכיכר ולשמוע אותו.

לסיכום: מרגיע ושלו

 

שווה האזנה

מאיה דדון - ליבינג דה דרים + חוץ ממך

מאיה דדון לא מפסיקה להפתיע אותנו בכל רגע מחדש וגם השבוע כשהתארחה בתוכנית לייב אצל עידו פורת בגלגלצ, היא סיפקה את החבילה. מאיה שרה את "ליבינג דה דרים" של נונו בסגנון האישי והמיוחד שלה ויצא לה לא פחות ממושלם! לאחר מכן המשיכה ושרה את "חוץ ממך" שלה והראתה לנו כמה היא מסוגלת.

 
תגובות