מאלומה בישראל: שואו מטורף בניחוח לטיני. קוקו, באדיבות יחסי ציבור

מאלומה בישראל: שואו מטורף בניחוח לטיני

הכוכב הקולומביאני מאלומה הגיע בפעם שלישית להופעה בארץ הקודש, וכמובן שאנחנו היינו שם. אז האם ההתלהבות סביב הזמר מוצדקת? • ביקורת הופעה

בפעם השלישית בקריירה שלו, הגיע אמש (א') הכוכב מאלומה להופעה בישראל. זמר הפופ הקולומביאני הגיע לארץ שוב, ארבע שנים מאז ההופעה הקודמת שלו, ונתן שואו מטורף.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את ההופעה פתח מאלומה באחד השירים הפופולריים ביותר שלו, "Hawaii". מהרגע הראשון בו עלה הזמר מתוך הבמה, הקהל החל לצרוח את מילות השיר בהתלהבות מטורפת, כל כך חזק עד שבשלב מסוים מאלומה הפסיק לשיר ורק נתן לקהל המשולהב לשיר. הוא המשיך עם השיר "Madrid" ולאחר מכן התפוצץ עם השיר הפופולרי "Corazon". לא היה אחד בקהל שלא רקד וצילם את הזמר בעל הכריזמה המטורפת בעודו מפזז על הבמה עם אחד מלהיטיו הגדולים ביותר בשנים האחרונות.

© קוקו, באדיבות יחסי ציבור

בעוד הקהל מוחא כפיים, מאלומה נותר לבדו על הבמה עם המיקרופון בלבד, ולקח רגע להודות לקהל הישראלי ועל האהבה שהוא מקבל. הוא החל לשיר את "11PM", בהתחלה בליווי גיטרה אקוסטית בלבד, אך במהירות הצטרפו אליו התופים והרקדניות אל הבמה. הוא המשיך בשירו "HP" ורקד ביחד עם הרקדניות, נותן את כל כולו על הבמה. בשלב מסוים, מעריצים מהקהל זרקו לו כובע ברט אדום, והוא צחק וחבש אותו עד לסיום השיר.

מאלומה המשיך במחרוזת של שיריו הידועים, עם השירים "Mojando Asientos", "Cosita de la USA" ו"Mama Tetema", כאשר באחרון הוא נתן לרקדניות המוכשרות שמלוות אותו במהלך סיבוב ההופעות את הפוקוס ורקד יחד איתן. בשיר הבא, "Djadja", הקהל השתגע וצרח את מילות השיר ביחד עם מאלומה, שעודד את הקהל לשיר חזק יותר ויותר. מיד אחריו הוא החל לשיר את "Hola Señorita", וכל מי שהיה באולם החל לצעוק את הפזמון בהתלהבות. בסיום השיר, הוא נעלם אל תוך הבמה, בעוד השיר "Que Chimba" מתנגן בלעדיו.

כאשר הוא עולה מהבמה, הוא מחייך בהתרגשות ומודה שוב לקהל מכל הלב. "אחרי תקופה ארוכה של קורונה אנחנו סוף סוף כאן. זאת הפעם השלישית שלי, אבל מרגיש כמו הפעם הראשונה." הוא אומר בספרדית. "זאת הופעה מיוחדת ואני ממש מתרגש, כי מלבד שהנשים בישראל הן הכי יפות שיש. אני לא אוהב לדבר על פוליטיקה ודת, אבל בדבר אחד אני בטוח, שאהבה היא התשובה", הוא מוסיף, וזוכה לתשואות מהקהל. "אני מקדיש את השיר הבא לאלו שאינם כאן, שקיפחו את חייהם במלחמות בחודשים האחרונים". הוא מסיים, ומתחיל לשיר גרסה אקוסטית ומרגשת לשירו "ADMV". בשיר הוא מציג את יכולותיו הווקאליות המדהימות עם קול שפורט על מיתרי הרגש.

© עמית אוזנה, באדיבות יחסי ציבור

בסיום, הוא נעלם שוב אל תוך הבמה. הוא עולה בחזרה לאחר שינוי תלבושת עם אנרגיות מחודשות, ושר את "Borro Cassette". הוא מתקשר עם הקהל לאורך כל השיר, ונעזר בו על מנת לפתוח את השיר הבא, "Felices Los 4", והמעריצים שמכירים כל מילה בשיר צורחים. מאלומה מודה שוב לקהל הישראלי, ומבקש מהם לשיר הכי חזק שאפשר את הפזמון, דבר שכולם מיד נענים לו. בסוף השיר, הוא לוקח כוס, ומבקש להרים כוסית עבור הקהל. דממה שררה בקהל בעודו מדבר ומודה שוב על האהבה שנותנים לו המעריצים, המאלומה בייביס. לאחר הרמת הכוסית, הוא מתחיל לשיר בליווי הגיטרה בלבד את "Sobrio", והקהל מצטרף אליו בשירה. בשלב מסוים, הזמר הפסיק לשיר, ופשוט נתן לקהל לשיר במקומו. משם החלה מסיבה מטורפת, כאשר מאלומה המשיך ושר את "Vente Pa Ca" של ריקי מרטין, ואת
"Chanatje" של שאקירה. לא היה אחד בקהל שלא הכיר את המילים וצעק אותן ביחד עם מאלומה, והטירוף החל כבר מהתו הראשון של כל שיר. הוא המשיך ונתן שואו עם השיר "4 Babys", והוכיח שהוא יודע גם לעשות ראפ מטורף. לאורך כל ההופעה הוא הקפיד לדבר עם הקהל ולעודד אותו לשיר הכי חזק שאפשר. לסיום, הוא שר שנית את "Hawaii", והודה בפעם האחרונה לקהל.

הטירוף סביב מאלומה וסביב הופעותיו הוא ללא ספק מוצדק. הוא פרפורמר מטורף שיודע להקסים את הקהל. הוא כל הזמן דיבר ותקשר עם הקהל, מעודד אותו לשיר ומודה שוב ושוב על האהבה שהוא מקבל מהקהל הישראלי. הוא השאיר לכולנו טעם של עוד, ואנחנו כבר מחכים בקוצר רוח שיגיע לישראל בפעם הרביעית. חשוב לציין שזה לא מובן מאליו שאמן, שהפופולריות שלו גדלה מסביב לעולם מדי שנה (והשנה בפרט) בוחר להגיע לישראל לשתי הופעות! מאלומה מצדיק את הטירוף סביבו, יודע לפלרטט עם הקהל שיודע להיענות לחיזוריו.

© עמית אוזנה, באדיבות יחסי ציבור
תגיות
תגובות