פלייליסט סדרות מקומיות: אלו שירי הנושא הכי ישראלים. יוסי צבקר, ערוץ הילדים, קשת 12 וטדי הפקות

פלייליסט סדרות מקומיות: אלו שירי הנושא הכי ישראלים

לכבוד חגיגות יום העצמאות, החלטנו לדרג את שירי הנושא הכי ישראלים שיש בסדרות המקומיות והאהובות • מי נמצא בטופ? קבלו את הרשימה שלנו!

אחרי שנתנו לסלבס המקומיים לבחור את היצירות הכי ישראליות בעיניהם על המסך, החלטנו להמשיך את קו הישראליות בתכני הטלוויזיה ולדרג בעצמנו את שירי הנושא הכי ישראלים בסדרות!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

במקום השמיני: "עניין של זמן" (גידי גוב)

"עניין של זמן" הייתה למעשה סדרת הנוער העלילתית הראשונה בישראל בשנות התשעים. חבורת התיכוניסטים לימדה אותנו בכל פרק מסר אחר שקשור למה שהעסיק את הנוער בישראל וכל זה לא קרה לפני שיר הנושא בתחילת כל פרק. לא מדובר בסתם שיר או בסתם מבצע - איזו סדרה תביא את גידי גוב לשיר את שיר הנושא שלה? ובכן, שיר הנושא לכשעצמו העביר מסר לקהל - אבל לא בצורה מעצבנת. עובדה שעד היום השיר מחזיק גם בתור עצמו ולא רק בהקשר הסדרה.

 
 

במקום השביעי: "עולם ורוד" | "עספור" (כוכבי הסדרה)

לא סתם הרבה מהכוכבים שלנו בחרו אמש בעספור כסדרה הכי ישראלית בעיניהם. עספור הייתה הצלחה מטאורית, יצרה לעצמה קהל מטורף ושיגרה אל פינו שלל סלנגים שהיה כיף להגיד בכל מקום. אומנם בסדרה יש רק את נעימת שיר הנשוא, אבל השיר המלא הפך בעצמו לאהוב במיוחד. גם הביצוע עצמו לשיר עשוי בצורה נורא ישראלית והכי של ׳החבר׳ה׳. בקיצור אהבנו, אבל פליז אל תלמדו ממסרי השיר!

 

במקום השישי: "עוד מעט" | "השיר שלנו" (נינט טייב ורן דנקר // כוכבי העונה השלישית)

אתם כבר מדמיינים בראש את הצליל הראשוני של השיר, נכון? אחחח! כמה נוסטלגיה, כמה כיף, כמה תמימות וכמה מוזיקה. "עוד מעט" הביאה את השינוי לעולם הסדרות הישראלי, יחד עם עלילת הסדרה המצליחה שנחשבת לאהובה עד היום. לא יכולנו לדמיין שיר אחד לסדרה האייקונית, וכנראה שגם לא צריכים - זה פשוט מושלם. בעונה השלישית והרביעית כבר קיבלנו את הלהיט בגרסתו הצה״לית - מה שהפך את הכל ליותר ישראלי.

 

במקום החמישי: "מה שאני רוצה" | "מסודרים" (שרון הולצמן)

הסטרטאפ הישראלי הוא משהו שעושה לנו כבוד ואנו לא מהססים להתרבב בו, על כן איך שראינו את "מסודרים" שעסקה בחברים שעשו אקזיט - לגמרי נשבינו בקסמיה. אבל לא פחות מקסמי הסדרה - עפנו על להיט הפתיחה שהיה מדוייק במיוחד, ממכר, סוחף והכי חשוב -ישראלי. אומנם יש לנו ציפייה ׳לעשות קופה׳ אבל השיר דווקא מזכיר שעם כמה שאתם רוצים הרבה כסף, איתו באים גם לא מעט דאגות...

 

במקום הרביעי: "המסיבה של הפיג׳מות" | "הפיג'מות" (יוני בלוך, הפיג׳ימות)

כשלהקה כושלת מהפריפריה מגיע הלהעיר הגדולה - רק מסיבה אמיתית יכולה לצאת מזה! הפיג׳מות היא סמל לסדרות ילדים ישראליות, והשירים בה? בכלל! אם חיפשתם הוכחה לנושא, מספיק שתראו את מופעי הסולד אאוט של ׳עודד פז והקסדות׳ שמופיעים עם שירי הסדרה על הבמה. יש משהו בשיר הנושא, בשלל גרסאותיו, שעושה מסיבה אמיתית ושמח כמו שרק ישראלים יודעים לעשות.

במקום השלישי: "לא נרדמת תל אביב" | "החברים של נאור" (עדי כהן)

שיר על תל אביב? לקחנו! שיר על תל אביב בסדרה על חבורת חברים הכי ישראלית שיש? בכלל לקחנו! "החברים של נאור" נחשבת לאחת מסדרות הקאלט הכי ישראליות שיש, יש בה הרכב חברים מושלם וקורע שלגמרי מציגים את הישראלי החוצפן, הסתלבטן וזה שרק מחפש פתרונות בדרכים לא דרכים. גם השיר, שהוא למעשה קאבר של עדי כהן במיוחד עבור הסדרה, עשה עבודה מדהימה והוסיף לכל הטוב הזה.

 

במקום השני: "לא רוצה להתבגר"  | "רמזור" (מוקי)

הלהיט של מוקי מזכיר לנו את אחת הסדרות הכי ישראליות שיש. כולנו לא רוצים להתבגר ולקבל החלטות וכמובן שלא לשמוע מה אמרו אתמול בחדשות. רמזור זכתה לא פעם בתואר הסדרה הכי ישראלית, ואנחנו חושבים שהגיע הזמן לתת טייטל שכזה גם לשיר הנושא של הלהיט, שהפך כמעט מיד לשיר חובה גם במסיבות הסיום בתיכון.

 

במקום הראשון: "איזה עולם" | "שמש" (טיפקס)

השיר הכה ממכר של להקת טיפקס תמיד יעשה לנו חשק לרקוד ויציף בנו מהסדרה הקומית המעולה והקורעת. מיד כשמתחילה המנגינה צפים בנו זכרונות ומשהו הופך לנעים ומשמח יותר. גם מילות השיר מנציחות את הישראליות ובגדול. לגמרי לא משעמם לנו בן אדם!

תגובות