סיכומוזיקלי: אן בי מפציצה ולירן דנינו משתף פעולה. ניר אמיתי

סיכומוזיקלי: אן בי מפציצה ולירן דנינו משתף פעולה

אין על ימי שישי! פתיחת סוף השבוע, וזמן מעולה להשלים את כל מה שלא הספקנו. גם השבוע דאגנו לאסוף עבורכם את המוזיקה הישראלית המעולה שראתה השבוע אור, כדי לפתוח את הסופ"ש באווירה טובה!

ימי שישי זה הזמן מושלם להירגע מהשבוע העמוס שהיה לנו, להיזרק על הספה ולשמוע מוזיקה טובה. בדיוק בשביל זה יש את הסיכומוזיקלי שלנו, בכל שבוע אנחנו אוספים עבורכם את השירים החדשים שיצאו השבוע שהכי אהבנו, בשביל שתוכלו להינות מפלייליסט מהחלומות- האזנה נעימה! 

 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

אן בי - 3 שניות
אן בי משחררת השבוע סינגל חדש ומוכיחה לנו שהיא קורצה מהחומר של כוכבות הפופ הגדולות! השיר מדבר על הדרך שלה ועל הנקודה אליה הגיעה בגילה הצעיר, הוא פופי קיצי וכיפי, וללא ספק קליט. אנחנו בטוחים שהוא יתנגן לנו בראש למשך כל הקיץ!
לסיכום: להיט!

 

שירה אטיאס- קופי פייסט
שירה אטיאס, יוצאת התוכנית "אקס פקטור", שרה על החיפוש אחר הרע במערכות יחסים, על כך שלפעמים כל הדברים הטובים שיכולים להיות בגבר, הם כל מה שהיא מתחמקת ממנו. היא מדברת על הרדיפה אחרי מה שקשה ועל דפוס התנהגות חוזר ולא בריא, את הסינגל כתבה והלחינה יחד עם אליה רוסליו והפיקה עם רובי פאייר, והוא ללא ספק אמיתי ושלה.
לסיכום: נכנס לפליילסט במהרה!

 

עידן יניב- אוהב בך את הכל
אחרי תקופה קצרה של שקט, עידן יניב משחרר שיר אהבה חדש ומרגש כמו שרק הוא יודע. הסינגל נקרא "אוהב בך את הכל" וכפי שניתן להבין מהשם, הוא מדבר על יחסים אוהבים בין בני זוג, על אהבה בלתי מתפשרת ועל הרגשות הנוספים שהיא מביאה איתה לתוך מערכת היחסים. השיר מרגש, נוגע ובעיקר מאוד אוהב.
לסיכום: התאהבנו

 

דולי ופן & לירן דנינו ורביב כנר - צעירים לנצח
מכונת הלהיטים של דולי ופן לא מפסיקה לעבוד לרגע, הפעם, השניים חברו לרביב כנר ולירן דנינו ושחררו את הסינגל החדש "צעירים לנצח", השיר עוסק בנוסטלגיות מתקופות עבר, בהרגלים והדברים שנהגו לעשות שהיו צעירים, על השינוי שחל ועל הדברים שנשמרו כמו היום. המלל המרגש ושילוב הקולות המיוחדים של דנינו וכנר יוצרים אווירה של חזרה בזמן וכניסה לעולם מקביל בו מתרחש השיר.
לסיכום: מרגש ומיוחד

 

החללית & נוי פדלון - שמש בחלון
נוי פדלון שיחררה השבוע סינגל כחלק מהפרוייקט המיוחד שנקרא "החללית", הפרוייקט המוזיקלי למעשה הוקם על ידי אופיר מלול, ובו אומנים שונים מתארחים ומשחררים שירים בקונספט דומה בעלי קליפים בנושא החלל. השיר של פדלון יושב היטב על הקול המיוחד שלה, ולגמרי מכניס אותנו לאווירה הנכונה.
לסיכום: עפנו!

 

ליאור אקרמן - לונה
ליאור אקרמן משחרר סינגל בכורה מתוך אלבומו הראשון, הסינגל מדבר על המורכבות בחברה שלנו, על הניסיון העמוק של עמידה בציפיות ועל הרצון לא לאכזב את הסביבה, הוא גם מתעסק בצורה שבה החברה תופסת את המין הנשי, את כל ההכללות והמחסומים המגדריים שהיא מציבה לו, ומעביר ביקורת והזדהות על אופן ההתנהלות הזה.
לסיכום: חשוב!

 

ארקדי דוכין- אם תעצרו את המוזיקה
אתמול, חגג ארקדי דוכין את יום הולדתו ה59, ולרגל החגיגות שיחרר סינגל חדש בשם "אם תעצרו את המוזיקה", דוכין מספר כי ההיפ-הופ כבש אותו לפני מספר שנים, ומאז חוקר אותו ומנסה להבין איך להביא את עצמו לתוך הדבר. אין ספק שהשיר החדש הוא לגמרי הדרך וההרמוניה בין השניים.
לסיכום: אל תעצרו את המוזיקה!

 

יוני ליבנה- שיר לאחותי
את הסינגל החדש שלו, כתב ליבנה בהשראת שיחות שניהל עם צעירים טרנסג׳נדרים, ועל ההבנה שלו מהשיחות האלו. את השיר מקדיש לאחותו, שהפכה את העולם שלו לחיובי ומקום טוב יותר לחיות בו, ולכל האחים באשר הם. השיר עוסק בהכוונה של האחים למקום טוב, בהדרכתם ובאמונה בהם.
לסיכום: הלוואי שאח שלנו היה כותב עלינו שיר כזה!

 

יונימה - watch your back
יונימה הוא הרכב מיוחד, שמורכב משתי נשים חזקות ועוצמתיות, שמשתמשות במוזיקה שלהן כדי להעביר את המסרים שחשובים להן הלאה. הסינגל החדש ששיחררו עוסק ביכולת של נשים לנפץ את תקרות הזכוכית שמציבים להן, ובקול הפנימי שלהן שקורה להן להתחיל ולעשות את השינוי שהן רוצות לראות.
לסיכום: נכון וחשוב!

 

חמישה לאחת- בלאגן
להקת "חמישה לאחת", שאלבומה הראשון ראה אור בשנה שעברה, ממשיכים לעבוד במרץ על מוזיקה חדשה ומשחררים סינגל חדש מתוך אלבומם השני בשם "בלאגן", השיר מדבר על הרצון לברוח ולחמוק מהצרות, ועל חוסר ההצלחה לצאת מהבלגן שהגיעו אליו. השיר בעל מילים קצב קליט ופשוט מתנגן לנו בראש בריפיט!
לסיכום: אהבנו מאוד!

 

שווה האזנה

בר צברי - נתראה בגלגול הבא
בר צברי מפתיע בקאבר מיוחד לשיר של רביד פלוטניק ״נתראה בגלגול הבא״ , על אף הסגנונות השונים של השניים, צברי מבצע את הקאבר בצורה מעולה ומצליח להביא את עצמו לידי ביטוי בצורה פנומנלית, פשוט קאבר מעולה!

 

 

תגובות