עוצר נשימה: אברהם טל בסינגל חדש.

עוצר נשימה: אברהם טל בסינגל חדש

הבוקר (ה') משחרר אברהם טל את השיר החדש שלו - "קח עוד נשימה" • הנה כל מה שחשבנו עליו

הטמפרטורות עולות, הקיץ מגיע ולכבוד בואו הזמרים המצליחים בארץ משחררים להיטים וכובשים את הבמות הגדולות. אל חגיגת הלהיטים עומד להצטרף אברהם טל, שנחשב כנכס צאן ברזל במוזיקה הישראלית כבר כמעט רבע מאה. כל ישראלי יכול להתחבר לאחד מעשרות שיריו של טל שיגע בליבו. והבוקר (ה') הוא משחרר סינגל חדש ומוצלח ביותר "קח עוד נשימה". וזה לא נגמר כאן, הסינגל הוא חלק מאלבום קונספט שלם שישחרר הזמר האהוב בקרוב. כל היצירה המרגשת הזו תתנקז לסיבוב הופעות גדול שיתחיל ב30.6 בקיסריה, במת החלומות של הזמרים הישראלים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אפשר להגיד שהתאהבנו ב- "קח עוד נשימה" משמיעה ראשונה. משהו בקסם של הקול הלא שיגרתי של אברהם טל, בשילוב עם המילים והלחן שיצר גם בעצמו, עובד באופן מושלם. השיר הוא מן תזכורת חשובה, שכולנו צריכים מדי פעם - מה שצריך לקרות קורה, ומה שיהיה, יהיה. הוא מזכיר לנו, שאין טעם להלחם בזמן ובמציאות כי בסופו של דבר הכל יסתדר לטובה. בעוד והרבה מהלהיטים מהאחרונה מתמקדים על להיות כמה שיותר קליטים, ומקפיצים ופחות בתוכן לפעמים, ניכר שעבודה רבה נעשתה פה סביב המסר של מילות השיר. את השיר מלווה קליפ שמתרכז באברהם טל עצמו, בלי תוספות מיותרות.

 

האלבום שכולל את הסינגל, יקרא "אחד", על שם כמות האנשים שיצרו אותו. את כל הלחנים, המילים, הנגינה, העיבודים, והעבודה מאחורי הקלעים, יצר טל בעצמו, בסטודיו הביתי שלו.
״במשך שנים היה לי חלום לשמוע אלבום מוגמר שהוא כולו אני, הסאונד שלי, האופי שלי, בדיוק כמו שאני מדמיין את המוזיקה ב- 100%". הוא סיפר, וכעת החלום הזה מתגשם ואנחנו לא יכולים לחכות לשמוע אותו.

תגיות
תגובות