קרנבל פה: סטטיק ובן אל משחררים את השיר הרשמי של "המכביה". גל סזון, יחסי ציבור

קרנבל פה: סטטיק ובן אל משחררים את השיר הרשמי של "המכביה"

הצמד האהוב, סטטיק ובן אל, משחרר הבוקר את שיר הנושא הרשמי של אירוע הספורט הגדול - "המכביה" ה-21 • כך זה נשמע

ההרכב המצליח, סטטיק ובן אל, משחרר הבוקר (ג') את השיר הרשמי של המכביה ה-21 של ישראל. השניים שנבחרו לבצע את השיר הרשמי של אירוע הספורט הגדול של עם ישראל, וצפויים להופיע איתו באירוע הפתיחה הגדול ב-14 ביולי באיצטדיון טדי לעיני 30 אלף צופים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את השיר 'קרנבל' כתבו והלחינו סטטיק, ג'ורדי ורון ביטון ואת הקליפ ביים הבמאי והמפיק רומן בוצ'אצקי (Roms). בהתאם לאווירת הספורט, הוא צולם במתקני הספורט השונים בכפר המכביה ובהשתתפות בכירי ספורטאי ישראל ביניהם: גל פרידמן, אנדי רם, שחר צוברי, רז הרשקו, אורי ששון, ארטיום דולגופיאט, ניקול זליקמן, גל מקל, קארין סנדל ועוד.

 

המכביה ה-21 היא אירוע הספורט הגדול של עם ישראל והשני בגודלו בעולם המתקיימת אחת לארבע שנים, בהשתתפות ספורטאים ישראלים ויהודים מכל רחבי העולם. אל המכביה שתיפתח ב-14 ביולי ותימשך שבועיים, צפויים להגיע כ-10,000 ספורטאים מכ-60 מדינות שיתחרו ביניהם בעשרות ענפי ספורט, לצד אלפי מלווים, אוהדים ותיירים. במסגרת המכביה ייערכו בכל רחבי הארץ עשרות אירועי ספורט הפתוחים לקהל הרחב שיתקיימו תחת הכותרת 'ישראל חוגגת ספורט' בנוסף לשורה ארוכה של אירועים חברתיים המציעים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת למשתתפים.

עם רז הרשקו
עם רז הרשקו © גלעד קוולרציק, באדיבות יחסי ציבור
תגובות