מיה סולימן והטיקטוקר רון יצחקי חשפו זוגיות בקליפ חדש. ארז גולני, באדיבות יחסי ציבור

מיה סולימן והטיקטוקר רון יצחקי חשפו זוגיות בקליפ חדש

הזמרת העולה מיה סולימן שפרצה השנה והטיקטוקר המצליח רון יצחקי חשפו הבוקר (א') את הזוגיות ביניהם בקליפ חדש של סולימן • בראיון זוגי ראשון שיתפו השניים בהיכרות המצחיקה ביניהם, האפשרות שישתפו פעולה מקצועית וגם - על מה הם מצליחים לריב?

בשורות מפתיעות שנחשפות בקליפים הן תמיד דבר טוב ומוסיף לדיבור סביב השיר והקליפ החדש של האמן. הבוקר (א') זה קרה לזמרת מיה סולימן שהחליטה לחשוף במפתיע את הזוגיות עם הטיקטוקר רון יצחקי בקליפ ל"דם של פרפרים". החלטנו לתפוס את השניים לראיון זוגי ראשון ומלא בפרפרים של אהבה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

איך הכרתם?

"האמת שראינו אחד את השנייה בטיקטוק ומאוד אהבנו את התוכן אחד של השנייה. דיברנו בהודעות בטיקטוק, החלטנו שיכול להיות לנו וייב טוב ביחד, וכדאי לנו לעשות סרטון משותף. נפגשנו אצלי (מיה) בבית לצלם סרטון. רון בא מהבית כבר עם הרעיון של לקחת את השיר של נורוז ״מגבת באוויר״, שהצליח אז בטיקטוק, ולהפוך את המילים ל״חתונה של יהודים״, מן פארודיה כזאת. התחלנו לכתוב ולצלם וממש נהנינו ביחד. צחקנו עד רמה של בכי מצחוק. הסרטון שלנו ביחד עבר את המיליון צפיות, הבנו שאנשים אהבו את הוייב שלנו ביחד וגם אנחנו! אז נפגשנו לצלם עוד סרטון ביחד...

ואז זה קרה?

"שם כבר ממש התחברנו, היה לנו חיבור מדהים אחד עם השנייה ומאז התחלנו לדבר (באופן ידידותי עוד) בהודעות ובטלפון. אף אחד באותו שלב לא חשב שיהיה בינינו משהו, אבל שנינו התחלנו לפתח רגשות שלא דיברנו עליהם. הזמן עובר ואני (מיה) העלתי שיר לטיקטוק שלי שנכתב בהשראתו. לא עברה בי אפילו המחשבה שהוא יבין שהשיר נכתב עליו, כי אני מעלה תכנים שנכתבים על החיים שלי כל הזמן ואף אחד לא שוקע בהם ומבין אותם עד הסוף.

כמה ימים אחרי זה דיברנו בטלפון, הוא ניסה לגשש מידע לגבי השיר ואני לא הייתי מוכנה לשיחה הזאת בכלל. חירטטתי אותו איזו חצי שעה על סיפור שהמצאתי במקום על מה השיר נכתב, בתקווה שהנושא פשוט יעבור. הנושא עבר, כמה דקות אחר כך שאלתי אותו שאלה בנושא אחר לגמרי והרגשתי שהוא מחרטט אותי, אז צחקתי ושאלתי למה הוא מחרטט אותי והוא ענה לי שאני התחלתי. שנינו צחקנו ואז הוא שאל אותי 'מיה, אם לא היית מכירה אותי, השיר הזה היה נכתב?' שם זה באמת התחיל. התחלנו לצאת והיום אנחנו כבר חצי שנה ביחד".

למה החלטתם לחשוף את הזוגיות דרך קליפ ולא בדרכים רגילות?

"לקח לנו זמן עד שהחלטנו לחשוף את הזוגיות שלנו מהסיבה שרצינו לבנות את מה שיש בינינו בצורה הכי אותנטית ובריאה. לא התעסקנו במתי ואם נחשוף. ידענו שזה יקרה מתישהו בעתיד אבל פחות עניין אותנו. עניין אותנו כאן ועכשיו וכאן ועכשיו היה לנו נעים שזה רק שלנו. כשהתחלנו לעבוד על הקליפ של 'דם של פרפרים' וחיפשנו רעיונות, כבר ידענו שכחלק מהרעיון יהיה שחקן בקליפ ופתאום עלה לנו לראש שהכי טבעי ומתבקש שיש שנצטלם בו ביחד. בלי מחשבה מיותרת, זה זרם לנו ועשינו את זה".

 

פחדתם שיחשבו אולי שזה רק אקט פרסומי?

"ממש לא. שנינו מאוד שקופים ונאמנים לקהל שלנו. מה שיש בינינו הוא שלנו והוא עושה לשנינו כל כך הרבה טוב שמקרין לבחוץ שאין סיכוי שלא יראו את זה. הקהל חכם, יודע להבדיל בין אמת לטריקים זולים".

השיר "דם של פרפרים" הוא שיר על פרידה - ודווקא בו אתם חושפים את הזוגיות. לא פוחדים מעין הרע?

מיה: "רוב השירים שלי נכתבים על פרידה מסיבות כאלה ואחרות. אני חושבת שההשתתפות של רון בקליפ דווקא נותנת תקווה להתחלות חדשות למי שאחרי פרידה ויצפה בו. חוץ מזה שברור שבעקבות מה שקורה בינינו נכתבו גם המון שירים שמחים ואוהבים. אז למי שדואג.. חכו לשיר הבא. חמסה, חמסה, חמסה!".

© מתוך הקליפ "דם של פרפרים"

איך זה משתלב זמרת וטיקטוקר?

רון: "שנינו מוזיקאים. אני עובד היום על שירים מקוריים משלי שיצאו בקרוב. אני כותב, מלחין ומפיק לעצמי את המוזיקה. טיקטוק היא אפליקציה מדהימה שאפשרה לי לבנות קהל גדול ולבנות את התשתית לעתיד המוזיקלי שלי. לכן החיבור בינינו הוא יותר מטבעי".

רגע, אז יש סיכוי לדואט רשמי משותף?

"לכל אחד מאיתנו יש את הדרך שלו אבל NEVER SAY NEVER, לא פסלנו".

על מה אתם מצליחים לריב?

"פשוט לא מצליחים. מבטיחים לכם - ניסינו", צוחקים ומוסיפים, "'הריבים שלנו' הם על דברים קטנים כמו איזה סרט נראה או איזו מוזיקה תתנגן באוטו, והם תמיד נגמרים אחרי דקה כשאנחנו מסתכלים אחד לשנייה בעיניים ומתחילים לצחוק".

רון - עד כמה מיה טובה בטיקטוק לדעתך?

"לא כקלישאה, מדהימה בעיניי בכל דבר שהיא נוגעת בו. בין אם בטיקטוק או מחוצה לו, היא תמיד יודעת להביא את הייחודיות שלה ואת האקסטרה יצירתיות שגורמים לצופה להתאהב בה ובראשם אני".

© ארז גולני, באדיבות יחסי ציבור

שניכם הפכתם מאוד פופולריים השנה - לא פחדתם שזה יסנוור אתכם ואולי גם ישפיע על הזוגיות הטרייה שלכם?

"להפך, חיבקנו את הסיטואציה בתור זוג. אנחנו תומכים אחד בשנייה לאורך הדרך בכל יום מחדש לעלות הכי גבוה שאפשר. אין כיף כמו לעבור את כל התהליך המשוגע הזה ביחד".

מה נאחל לכם להמשך?
"שנמשיך לקום בכל בוקר לעשות את מה שאנחנו הכי אוהבים ובעזרת השם נמשיך לגדול ביחד".

תגובות